האתר החדש שלי על לאויר.

  • פותח הנושא zoti
  • פורסם בתאריך

zoti

New member
האתר החדש שלי על לאויר.

לאחר עבודה רבה שכללה בעיקר הפעלת לחץ פיזי מתון על המעצב, עלה האתר שלי לאינטרנט. אתם מוזמנים לתת פידבק. www.SiamStarMuayThai.com
 

Ani15

New member
מזל טוב

ובשורה החמישית, הגרש ב"it's" מיותר, במשמעות זאת זה "it is" ואילו הכוונה בטקסט היא ל"its".
 

airdene

New member
איחולי מז”ט והצלחה לרגל פתיחת האתר

גם נחמד להכיר את האקשן שמאחורי ה'ניק'...
 

Liatatwork

New member
בהצלחה!!

ולגופו של עניין: 1. לטעמי הפונט קטן מדי. 2. מה זאת אומרת??
"At one point, he wanted to see how Muay Thai (or Muay Boran) would compare to the Burmese art (either Parma (?) or Bando (?)).
אז הספורט הבורמזי נקרא פארמה או באנדו? לא הבנתי...
 

טל ר

New member
מזל טוב

התחדש על האתר. הערות קטנוניות: - בתמונות, תמונה קודמת צ"ל "Previous Photo" ולא "Last Photo". - בתמונות, אני ממליץ שיהיו thumbnails ובהקלקה עליהם תפתח תמונה גדולה יותר. - "Our Instuctor's Video" צ"ל "Our Instructors' Video" (מאחר ומדובר ב-Instructors ברבים ולא ביחיד). - ב-Schedule אני ממליץ להוסיף am ו-pm לשעות (למשל - 8:00-9:00). - ב-Directions כדאי להוסיף לינק ל-Mapquest, Yahoo Maps ו/או Google Maps. - ב-Contact Us, אלא אם כן אתה ממש אוהב לקבל דוא"ל זבל, שים טופס שישלח לך דוא"ל ולא כתובות דוא"ל. בהצלחה. טל.
 

zoti

New member
כתבתי תגובה אבל משום מה היא לא

מופיעה. כנראה שהרומבה עבד בלי ששמתי לב. עשיתי מקצה שיפורים. אתה מוזמן לעיין שוב.
 

טל ר

New member
ההערות

הראשונה, השניה, השלישית והאחרונה עדיין בתוקף. טל.
 

zoti

New member
והשאלות וההערות שלי.

1. בטיפול. 2. זו הייתה הכוונה הראשונית אבל זה לא עובד עם הממשק אז ירדנו מזה. 3. מאחר ורק אני מופיע בוידאו אז לשון יחיד היא נכונה. כשיהיה לי וידאו של המדריך השני אני אשנה את הכתוב. אחרונה, איך פותרים את זה והאם הרובוטים סורקים גם את הקוד של הHTML ? כי אם כן אז בקוד תהיה רשומה הכתובת בכל מקרה, לא ?
 

טל ר

New member
ונמשיך...

הי זותי, לעניין 2 - סלח לי על אי ההבנה, אך לא ברור לי מדוע ו/או למה זה לא עובד. לעניין 3 - הבנתי... לעניין האחרונה, יש רובוטים ויש רובוטים. יש כאלו שרק מחפשים mailto. בכל מקרה, אם כל מה שיש לך זה טופס אחד, ואם יש לך אפשרות להעלות CGIs משלך לשרת, אתה יכול להימנע מהכללת הכתובת ב-HTML. טל.
 

zoti

New member
הCGI זה קצת גדול עלי.

לפני בערך 7 שנים עשיתי משהו כזה אבל היום אני בכלל לא זוכר איך כותבים את זה. לעניין 2, לא עובד מפאת העיצוב הנוכחי של האתר. נסינו את זה בתהליך הבניה והחלטנו לרדת מזה.
 
יציאה קצרצרה מהתרדמת

פרשתי לגמרי מתפוז, אבל אתמול אמרו לי שיש לך פורום חדש אז נצל"ש לברכות לבביות ואיחולי הצלחה לפורום החדש...נראה שיש צורך אמיתי בכזה פורום, אני מקווה רק שתצליחו להיפטר מהמפרסמים המעיקים. לעניין האתר, תרים לי טלפון ואנסה לעזור לך בשני העניינים הנ"ל.
 

duncken

New member
ברכות לאתר החדש

נראה ממש נחמד. לטעמי הפונט די קטן אבל חוץ מזה זה ממש נחמד לראות את האדם מאחורי השם הוירטואלי.
 

שלית

New member
מברוק ../images/Emo45.gif

על הפורום החדש וכמובן על האתר
איזה כיף לך שהצלחת לעשות עסק ממה שאתה באמת אוהב... זה לא קורה להרבה אנשים! ד"ש למשפוחה, שלי ואבי
 
למעלה