הא-מיניות של היטלר כסיבה לשואה

ריק בש

New member
הא-מיניות של היטלר כסיבה לשואה

אני יודע שהדברים הבאים ירתיחו את דמכם, גם את דמי. אבל הם נאמרו והם מעניינים ולכן שווים ציטוט. מי שאמר אותם היה אחד מבכירי הנאצים שהוצא להורג בנירנברג, הנס פרנק, פרקליטו האישי של היטלר שמונה על ידו למושל פולין. "אני חושב שהיטלר היה לא נורמלי בצרכיו המיניים. כלומר, הוא נזקק לפחות מדי מהמין השני. הוא ראה נשים כאובייקטים שלי ופי ולעתים קרובות דיבר על אהבתו לאמו. זה דבר רע כשלגבר יש פחות מדי ארוס. זה הופך אותו לחסר רגישות ומן הסתם מוביל לאכזריות. פרויד, אחרון הפסיכיאטרים הגרמנים הגדולים, דיבר על הקשר בין תסכול באהבה לבין אכזריות. אני מאמין שזה מה שאתם הפסיכיאטרים מגדריים כסאדיזם. אני מאמין שגבר שאינו זקוק לאהבתה של אישה וחושב שהוא יכול לוותר עליה, או אכן מוותר עליה, עלול לפנות לאכזריות ולסאדיזם כתחליף" (נירנברג 1946 מאת לאון גולדנסון, עמ' 179).
 

ריק בש

New member
תיקון למשפט משובש

"הוא ראה נשים כאובייקטים של יופי ולעתים קרובות דיבר על אהבתו לאמו"
 

Limbonic Art

New member
קחי אימרות של פרוייד בעירבון מוגבל

הוא גם אמר משהו בנוסח - שבמידה ולזוג הורים נולדת בת , אז הבת מקנאה באמא ועלולה להרוג את האם בגלל שהיא גוזלת ממנה את תשומת הלב של האב. כמו הערות האלה היו לו יותר מידי הערות קיצוניות, הרבה פעמים יש משהו בדבריו, אך זה רק משהו... כל אסקס כאן, יכול לעשות חשבון נפש עם עצמו ולבדוק אם מחוסר מיניות נהפכנו ללא שפויים כדוגמת היטלר (האמת דוגמא קיצונית מידי) חוץ מזה שיש מגוון אנשים בעולמנו - היטלר היה שתלטן - הרוע, השנאה, האובססיה ומעמדו - בעצם גרמו לו לאי שליטה בשפיותו לא רואה קשר לזה שהיה חסר לו מין (אולי יש - אבל קטן מאוד) הוא היה צריך טיפול זה בטוח! מזל שהתאבד (זה אגב, גם מראה כמה השליטה הייתה חשובה לו)...
 
תסביך אדיפוס

יודעים בכל העולם שיש את זה לכולם,תלוי באיזו מידה הרבה פעמים זה פשוט נדחף עמוק בתת מודע,ויכול להיות שזה יתבטא בדברים אחרים
 
וגם זה קורה רק לבנים

חשבו שגם לבנות יש משו כזה וקראו לזה תסביך אלקטרה ואבל היום רוב הפסיכולוגים חושבים שאין את זה לנשים אך לגברים יש
 

Limbonic Art

New member
בסדר

עדיין, זה ממש לא נכון לומר שזה קורה לכולם ועוד בעוצמות של רצח
 
שיטחי מדי

כמו הסיפור על זה שבשנות ה 20 שלו הוא הלך לזונה יהודיה שהדביקה אותו במחלת מין או הסיפור שסבתא שלו היתה יהודיה ולכן הוא רצה להשמיד... היטלר היה דמגוג, ידע לדבר, להלהיב את הקהל, בעיקר בנאומי בית הבירה שלו. (אחר כך בנאומים ההמוניים אף אחד לא הבין אותו כמו שצפלין צחק עליו). היטלר לא ממש הבין מה הוא עושה ובמזל הצליח, כמו בפלישה לצרפת, הגנרלים נתנו לו שלוש אופציות, דרך איטליה דרך בלגיה וישר. היטלר לקח את הדרך הישרה, דרך ההרים מצפון לחבל הסהר, הוא האמין במכונת המלחמה שלו והתברר שהוא צדק, הטנקים שלו חצו את הגבול בלי ממש קושי והגיעו לפריז. הוא ראה לפניו מדינה ארית חזקה, היהודים היו רק מטרה כדי לאחד את העם. הרבה פעמים הוא הגה מחשבה וההנהגה הנאצית פשוט הבטיחה שזה יקרה, אבל לא תמיד הוא היה מקור המחשבות... הוא לא היה האכזרי היחיד שם...
 

p019

New member
אל תוריד מהאחריות ע"י "קלות מחשבה"

אני לא יודעת אם היהודים היו רק עמצאי. אם זה באמת כך אז למה לקראת סוף המילחמה - כשהכל נראה כבר עבוד הוא החליט להשקיע יותר מעמצים בחיסול היהודים (מצעדי המוות)? מצד שני ראיתי תוכנית על עוזרו של היטלר (לא טובה בשמות, וזה גם לא ממש חשוב) והזקירו כי לקראת סוף המלחמה היטלר היה כמעט שבר כלי, ספל מדקעונות והיה על כדורים נוגדי דיקעון. כך שאולי במקור ההשמדה היתה עמצאי - ובמהלך הזמן זה השתנה. לא יודעת, וסביר להניח שמעולם לא נדע. ואני משארת שהעיניין אם הציטוט הנל הוא בדיוק מענה לשאלה הזו. ניסיון להבין איך מישהו יכול היה לתכנן ולבצע רצח עם מסדר וצורה כאלו. והעכזריות - האווירה שנוצרה, וההוראות שהועברו באחלט איפשרו לאנשים אכזריים ואכזריות באנשים לצאת ולבעבע. אבל היטלר עצמו ישב במישרד והעביר הוראות. הוא לא ביצע אותם בעצמו. הוא לא שרף אנשים - אני לא רומזת על חוסר אחריות (חס וחלילה) אני אומרת שאנשים לא צריכים להיות אכזריים בטיבם - רק עדישים לחיי אנוש וקרים במובן מסויים, ראו את פצצות האטום על יפן.
 
אני לא אומר שהוא לא אחראי בכלל...

אבל הוא דמות ציבורית, הוא הסמל של המכונה הנאצית. האנשים שמתחתיו, כלומר הסגנים הישירים אחראים באותה מידה. את מצעדי המוות עשו כי הרוסים התקרבו לגרמניה והרי מחנות ההשמדה היו על פולין. בקשר לפצצת האטום, האמריקאים ניצחו בתקופה הזו של המלחמה אבל באבדות גדולות, היפנים התחפרו באיים והיה קשה להוציא אותם. הקמיקזה הובילה לאבדות גדולות, מטוס אחד שהרס נושאת מטוסים שלמה. הפתרון של הפצצה היה לא אנושי במובן שפגעו באוכלוסיה אזרחית. (לא שזה ממש אנושי להרוג חייל...)
 

p019

New member
זה לא ממש נושא הפורום אבל

זה לא ממש נושא הפורום אבל אנחנו בכל זאת ביום השואה: מצעדי המוות זה ניסיון נואש אחרון לחסל כמה שיותר יהודים. הם עמדו להפסיד - למה פשוט לא להניח למחנות ולברוח? או להילחם? במקום זה משקיעים מעמצים על רציחתם של עוד כמה שיהודים. בקשר לפצצה - עלפי מידע חדש שנתקלתי בו בערוץ ההסטוריה - מסתבר שלאמריקיים היו חשדות מבוססים במידת מה כי ליפנים יש נשק אטומי (או עלול להיות להם בקרוב). תקופה קצרה אחרי שגרמניה נכנעה - האמריקיים תפסו צוללת גרמנית בדרך ליפן עם אורניום שהיה מתוכנן להיכנס לפצצות ולהיות משוגרות לארהב. בהתחשב מידע הזה - אני יכולה להבין את השיקולים של ארהב בצורה יותר טובה.
 
יכול להיות...

מיד לאחר 44 כשאמריקה ורוסיה ניצחו בגרמניה, האמריקאים תפסו את המדענים הגרמנים שהיו אחראים על יצירת ה V2, רקטה שהשתמשו בה נגד אנגליה למשל, כדי לפתח את המדע האמריקאי, ככה הם הצליחו ליצור רקטות שלקחו אסטרונאוטים לירח... עניין נוסף למשל היה שאיזה פרופסור לרפואה בארה"ב בשנות ה 70 הבחין שבספר רפואה מופיעים תמונות שנלקחו מניתוחים שנעשו על יהודים במחנות ריכוז... המדענים הנאצים נכנסו לעוד הרבה תחומים אחרים, הרי לא כולם ברחו לדרום אמריקה... אז כן, יכול להיות שיתוף פעולה גרמני יפני, שמעתי גם על תוכניות גרעין גרמניות. אבל זה לא מידע ממש מהימן. בפעולה הזו ארה"ב הרגה 700,000 איש מהפיצוצים עצמם ועוד אלפים רבים ע"י סרטן וכו', אי אפשר... להבין את זה... אני לא חושב שליפנים היו בכלל נושאות מטוסים שיכולות לשאת מטוסי הפצצה כדי לסחוב פצצת אטום.
 

p019

New member
עובדות

היו ליפנים להם 2 צוללות נושאות מטוסים - עד כמה שזה מדהים. לא יודעת למה, אבל האמריקיים הסתירו את המידע הזה במשך שנים - כנראה פחדו לייצר היסתריה. ולגרמניה היתה תוכנית גרעין מתקדמת. הסיבה היחידה שהם לא הספיקו זה כיוון שבעלות הברית פיצצו להם את המפעל לייצור מים כבדים ואת המעגרי המים הכבדים במספר הזדמנויות שונות.
 
בקשר לצוללות

מטוס עץ קטן לא יכול לסחוב פצצת אטום... גם אם הוא נורה מבטן צוללת... לא ידעתי שיש ליפנים צוללות אני לא חושב שצוללת הפועלת על פחם יכולה לעשות את המסע מיפן לארה"ב
 
א-מיניות היא רק אלמנט אחד

צריך לבדוק אם אצל עוד אנשים א-מיניות גורמת לכעס או לחוסר רגשות. אם רק להיטלר זה קרה, אולי הא-מיניות, אם היתה לו, לא היתה גורם משפיע כלל. אם הטירוף שלו נבע מנטיה מינית, אנחש שהוא דוקא היה הומו בארון, נראה לי שקשה יותר להומואים שאוסרים להם להביע את משיכתם המינית מאשר לאנשים שלא נמשכים כלל. היטלר היה מטורף ומרושע, אבל הוא גם היה חכם, הוא הכיר את נפש האדם טוב כל כך, שידע לגרום לו לשנוא ולרצוח. אדם כזה מתמצא היה יודע למצוא אצל עצמו את הנטיה השונה ולקבל אותה, ולו בגלל שכדי לשלוט על אנשים צריך לא להכנע לבעיות אישיות בעצמך.
 

pop444

New member
קצת לא יושב לי בנוח

נראה לי קצת ההפך... אני חושבת שאם היטלר היה א-מיני אז הוא היה אוליי יותר רגוע ולא היו לו יצרים שהוא צריך לרסן ולשחרר את ההרס והמצוקה במקום אחר ועל מישהו אחר.
 
איך שאני רואה זאת...

במלחמת העולם הראשונה הוא היה בשנות ה 20 המוקדמות, "נלחם" בחזית בתור דוור ובטעות שאף קצת גזים רעילים אז נלקח לביה"ח עד סוף המלחמה. אז היהודים חתמו על הסכם שלום וכיהנו בממשלה החדשה... ב 23 הוא ניסה לעשות את הפוטש הראשון אבל ללא הצלחה, ב 29 הוא התארגן שוב והצליח לבסוף ב 33. ב 23 הוא נכנס לכלא שם כתב את "המאבק שלי" הכתוב בצורה ממש גרועה... הוא היה ביישן וכו' ולא הלך לא עם נשים... אסקס הוא לא היה כנראה אבל הוא כן היה צריך להוציא לחצים... יש תאוריה שגורסת שהוא נדבר במחלת מין מזונה יהודיה כמו שטענתי קודם, אבל זה ממש לא נשמע הגיוני כי היהודים חיו בגטו ופשוט לא היו זונות יהודיות ברחובות... אם היו משדכים לו מישהי עוד באוסטריה הוא היה מסיים את חייו בתור פקיד אפור... יש סיכוי מסויים שהתנועה הנאצית עדיין היתה קמה גם בלעדיו, יש על זה סיפור מד"ב נחמד.
 

Limbonic Art

New member
אז?

גם אני א-מינית , צמחונית ולא שותה אלכוהול אם זה לא במוס או בעוגה אה! וגם לא מעשנת לא מתכוונת להרוג אף אחד , בכלל אני נגד אלימות אפילו את הג'וקים, המבקרים בביתי בקיץ ,אני משאירה לחתולה לטפל בהם שלא יהיה על מצפוני
 

דניאל1970

New member
זאת הנקודה

שאף אחד לא היה מעלה על דעתו ליחס את הטירוף הרצחני של היטלר לצמחונות, ובכל זאת יש מי שעושה זאת לא-סקסואליות שכביכול הייתה לו
 
למעלה