הבהרה: אני לא מתכוון לפגוע באף אחד ומבקש סליח

synthesizer

New member
הבהרה: אני לא מתכוון לפגוע באף אחד ומבקש סליח

סליחה מראש אם מישהו נפגע וכמובן אם צריך אני גם אתנצל על כך.. בכל זאת אני חושב שלפעמים יש צורך "לעורר" את האנשים ולהוציא אותם מהחלום... שבוע טוב לכולם
 
אין ספק שיש לעורר אנשים מסויימים מהחלום הנ"ל

אבל לא זו הדרך עיינתי בלוח יד2 ואנשים שם חולמים בהקיץ אחד דורש שם על מקלדת הG70 שלו + מודול פאנטום 21.000! ש'ח אכן תגובתי אליו לפלא' לא אחרה לבוא שכן יש גבול לדרישותיהם של אלו מה שכן לתקן את העולם אין דרך וחבל גם על הSMS לשלוח אליהם שידרוש כ"א מה שידרוש מי מתאים לו המחירים הנ"ל שירכוש.
 

synthesizer

New member
אתה צודק אשריך אשרי האיש מה שכן זה ממש מרגיז

לראות שאנשים מבקשים על G70 ביד שתיים 18,000 או למשל על G800 וסמפלר 11,00 אני לא מבין אם הם חיים בכדור הארץ או באו מהחלל, ומה שמפליא שהם באמת חושבים לקבל את המחיר שהם פירסמו.. אבל אתה צודק אני לא אתקן את העולם למרות שזה ממש מפליא אותי.
 
מסכן הפראייר שיקנה את הG800 והסמפלר ב11

צריך להספיד את הסדרה המזוויעה הזו ולהוקיע אותה מעלמא הדין ומעלמא דאתי אכן הודעות כאלו מרתיחות על הG800 והסמפלר של ההוא לא הייתי שם 4000 שח מן הסתם דורש על ה"תכנותים הסאונדים והמקצבים" וכשם שידוע לרובינו אנשים שדוחסים mp3 של D50 וwave של גיטרה קיסר המזוויעה באיכותה מכנים את המקלדת שלהם כאחת המתוכנתות הטובות ביותר מחפשים אלו את האנשים שאינם עמוק בעולם המקלדות ולך תדע.. אולי זה עובד.. אולי בכ"ז קונים אנשים במחיר כזה את מקלדות האספנות האלו וגרוטאות דומות בסכומי עתק אל לנו לרתוח ולדחוף עצמינו בנעליהם של אחרים המון שטוטניקים בעולה"ז קיימים \ את האנרגיות מעדיף אני בכ"א להשקיע בעצמי וסביבתי להתחמם על מכירות של החולמים בהקיץ לא שייך \ דבר טוב לא יצא לך מזה ולא לי.
 

synthesizer

New member
איך אומרים? פריירים לא מתים אלא רק מתחלפים...

אבל אני רוצה לעזור לפריירים לכן אני כותב בתקיפות נגד הגזלנים..
 
למעלה