הבוקר התחיל לא טוב

ח מ ס ה

New member
דממה

כמעט כל הלילה ישבתי מול הדלת אבל היא לא נפתחה כל הלילה החזקתי את הטלפון חזק חזק ביד אבל הוא לא צלצל כל הלילה קיוויתי והתפללתי אבל תפילותי לא נענו. אלון לא חזר אבל הוא כנראה בחר. בחר בחברים שלו על פניי <כך הוא רואה את הדברים>. הוא כנראה בחר להמשיך לחיות העבר במקום לתכנן קדימה את העתיד. העולם שלו צבוע רק בשחור ולבן. אבל למה לעזאזל הוא לא מדבר איתי? כמה קל לברוח. אני נוסעת עכשו לחברה <בעבודה הודעתי שאני חולה> נצא להנות קצת כי אני חייבת להשתחרר מהכאב ומהמועקה. אפי יקירתי אני מצטערת ששפכתי כאן את כל קיתונות הצער והכאב שלי ובכך גרמתי לעליית מפלס הרגשנות שלך. אותך זה הפתיע- אותי ממש לא. לא יעזור לך השכפ"ץ הזה שאת לובשת, את בחורה אכפתית חמה ורגישה ולולא היית כזו לא היית מקימה את הפורום הנפלא הזה. תודה לכל החברים שלי כאן.
 
הבן זו*ה !!!

הסכמתי לתת לו להינות מהספק, ולו ללילה אחד. הוא לא חזר לא השמיע קול? יקירתי, it´s pay back time !!! באמתחתי מספר תכניות מגירה לסנאריו בדיוק כמו זה: הן מחכות רק לסימן שלך. מאחלת לך יום נעים ורגוע (מנסיוני, אין כמו זוג נעליים להעלאת המורל, או שמא זה יהיה דיסק איכותי של בוסה-נובה?).
 

jahnon

New member
שמעי נא חמסה חביבה

יותר מכתף אני לא יכול להציע לך אבל בדיחה קטנה להעלאת המורל אני כן יכול ויש לי הרבה אז הנה אחת ששמעתי לאחרונה ואהבתי. עיוור אחד נכנס לחנות עם כלב הנחיה שלו לפתע העיוור מרים את הכלב ומסובב אותו מעל הראש. המוכר שואל אותו:"אני יכול לעזור לך?" אז העיוור עונה לו: "לא אני רק מסתכל"
 
למעלה