הבורר הפרק האחרון בVOD

Shir Barbi

New member
הבורר הפרק האחרון בVOD

פרק מותח, מעניין, מסקרן והאחרון לעונה עלה לVOD ב
של לקוחות HOT צפייה מהנה
 
../images/Emo58.gif פרק אחרון ../images/Emo58.gif

הרגע סיימתי לצפות. פשוט מדהים, אין הרבה מילים לתאר. סדרה גדולה. אני מאוד מאוד מקווה שיעשו עונה שנייה לתכנית הזאת. מה שכן, לדעתי יעשו בגלל כמה סיבות שקשורות לעלילה: הסיפור עם אבי הטחול נשאר פתוח, למעשה לא ידוע מה קורה איתו בכל מובן. כנ"ל הניתוח של ענבל, קוקי שהתבקשה להקליט את אבי, יוסי ויגאל הנאצי, הסיפור של איציק, נעמי ורון, עמרם הבולדוג. בקיצור הרבה דברים נשארו פתוחים. אני מקווה ומאמין שתהיה עונה נוספת.
 

knightrider

New member
גם אני סיימתי לצפות עכשיו../images/Emo58.gif

לא יאמן (ששי)מי היה הרוצח,אני פשוט בשוק,איך זה לא היה צפוי שהוא ימכור את הבורר ליגאל הנאצי. חוץ מזה שאני בשוק מזה שיוסי רצה להוביל את הבורר למלכודת,והתקפל ליד האוטו. הייתה אחלה סדרה אגב,אבל הקטע החזק שהבורר נדב ואבי הטחול הלכו מהפרדס שברקע מצלצל הטלפון של ולדה ושאבי ונדב לחצו ידיים והוא עזר לו לכסות את הבור. אבל כמו שכבר ציינו פה נשארו הרבה דברים פתוחים וחבל,בטח בגלל הצורך להשאיר כמה פינות לעונה הבאה. אחלה עונה,יפה איך הביאו את הקטע מהבר מצווה שהוא אמר לו שהוא ימות והוא לא יראה תילדים שלו,למרותש זה לא ממש היה נכון,הרי עידן כבר נולד. המשך יום טוב לכולם,עד העונה הבאה(אם תהיה כזו בכלל)
 

knightrider

New member
שמתי לב לזה אחרי שכתבתי תהודעה

לא נורא. תודה על תשומת הלב
 

Shir Barbi

New member
../images/Emo58.gif דעתי על הפרק ../images/Emo4.gif,

על תכעסו ואני לא באה לחמם אבל בתכלס לא פרק משהו
כנראה שזה היה רק בגלל שהציפיות היו גבוההות כי סדרה שכל פרק אצלה פנטסטי יחסית הפרק האחרון לא היה משהו הסוף היה טוב ובזה אין צל של אבל הפרק עצמו וגם פרק 10 היו די בסדר לא יותר, מצטערת מקווה לפחות שבעונה השנייה הם יכפו על זה
אבל הקטע שברוך מת היה טוב
 
וואו! ../images/Emo58.gif

איזה סוף! הכי לא צפוי שייקרה, מכולם דווקא שימי. איך ברוך נפל לבריכה..
היה פרק מעולה, בכלל כל הסדרה הזו. שחקנים מעולים, והעלילה בכלל. אהבתי את הקטע שברוך ירה בוולדה, ואז הם צחקו כזה.. לפחות אבי יודע שנדב הוא אח שלו.. והיה גם מאוד עצוב בקטע שרון הפרסי היה צריך להרוג את איציק.
 
שאלה???../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif

גם אני צפיתי כרגע בVOD בפרק האחרון של הבורר , ויש לי שאלה איציק סאסא מת או רק נפצע בגב? עכשיו בקשר לולדה טוב שברוך אסולין חיסל אותו מההתחלה לא אהבתי אותו , והוא גם הבטיח לרב שאושפז בבית חולים בעקבות המכות שולדה נתן לרב , שולדה עוד השנה לא יהיה בעולם הזה , עכשיו סיום הפרק מאוד מוזר דווקא שימי שהיה בסיכסוך עם האחים קובלנה בגלל שהם רצחו את אח שלו הוא שיתף איתם פעולה והתנקש בברוך אסולין , וזה דבר מאוד מפתיע איך המאבטחים נתנו לשימי להיכנס עם אקדח לבית של ברוך אסולין , הרי תמיד הם בודקים את האנשים אם אין לכם כלי נשק או כלי ההאזנה
 

ET2k

New member
נכון, הדבר הראשון שחשבתי עליו בקרדיטים...

(אני חדש בפורום, אין לי הרבה זמן עכשיו עם התקופת מבחנים)
 

roeid

New member
סוף הפרק היה מגעיל...

מממש מגעיל הפרק האחרון,סוף רע היה...
 
למעלה