הבורר הפרק האחרון בVOD

חלש מאוד ../images/Emo58.gif

קודם כל זה ששימי הרג את "הבורר" היה מאוד צפוי כי ברוב חוכמתם של עורכי הפרומואים של "הוט" כבר בפרומו לקראת הפרק ראינו את שימי אומר "יש לך ד"ש מיגאל הנאצי". ככל שהפרק התקדם וראינו שהסצינה המדוברת עוד לא התרחשה לא היה לי ספק שהוא הולך לירות בברוך. ואם בכל זאת נחליק לעורכים על הפאשלה בעריכת הפרומו הרי שגם לכותבי הסדרה יש לי ביקורת. הבחירה בשימי כדמות שתהרוג את אסולין היא עלובה. מי זה בכלל שימי הזה ? אחת הדמויות הכי זוטרות בסדרה, דמות ממש לא מעניינת.עוד מקרה קלאסי שחוזר לצערי על עצמו בסדרה הזאת של בחירה בשחקן מצויין לדמות משעממת. ממש כמו מאיה מרון הנהדרת שקיבלה את הדמות של אורנה הכל כך מעצבנת. איפה מפגש הענקים שחיכינו לו בין אסולין ליגאל הנאצי ? אתם לא חושבים שזה היה יכול להיות יותר מעניין מדמות חסרת כל אופי שפשוט יורה באסולין ? וכן אני יודע שככה זה עובד בעולם התחתון אבל בכל זאת מדובר פה בסדרת טלויזיה ואם גם ככה היא רחוקה מהמציאות לא היה קורה כלום אם היינו זוכים למפגש בין שני המאסטרים של עולם הפשע. לגבי השאלה המסקרנת, אסולין מת או לא ? אני חושב שהיוצרים הפילו את עצמם פה לבור, שלא ממש יהיה קל לצאת ממנו. מצד אחד את ברוך אסולין אפשר להקביל לג'ק באואר ב-24. שחקן בסדרה עם אנסמבל שחקנים רב אך שכל הסדרה סובבת סביבות בסופו של דבר. ממש כמו שג'ק באואר נוגע במוות עונה אחרי עונה אך בסופו של דבר נשאר בחיים, כך גם קשה לי להאמין שאפשר להרוג את ברוך אסולין. אך מצד שני הסצינה הייתה ללא ספק לא משתמעת לשתי פנים. "הבורר" מת, הוא שחה בדם של עצמו. אם היוצרים יראו בסופו של דבר שהוא שרד את הפגיעה הקשה זה ייראה פשוט פתטי מבחינת הצופים ואם הוא אכן מת אז הסדרה כנראה תקבל בעונה הבאה כיוון שונה לחלוטין שיותר יעסוק לדעתי במי יירש את האימפריה? צפויים כנראה מאבקי ירושה בין אבי הטחול ליוסי אסולין כאשר גם נדב פלדמן יהווה חלק מהמאבק. אני בכל אופן מקווה שלא היה מדובר בחלום, פציעה או משהו בסגנון ומקווה שהבורר פשוט מת ולא בגלל שאני לא אוהב את הדמות. להפך אני מאוד אוהב את הדמות וחושב שמשה איבגי משחק אותה נהדר, אבל ברגע שהיוצרים קבעו עובדה (ושוב הסצינה הזאת הייתה מבחינת הצופה קביעת עובדה) הם צריכים להצמד אליה. אני יודע שההודעה קצת נראית ביקורתית ועצבנית. זה לא שלא אהבתי את הסדרה. להפך. אני חושב שמדובר באחת ההפקות הישראליות היותר מוצלחות שיצא לי לראות לאחרונה. סדרה בהחלט מותחת עם שחקנים נהדרים ודמויות שרובן מעניינות. אני בסך הכול מאוכזב מהדרך שבה הם בחרו לסיים את העונה. לא מספיק מתוחכם לדעתי. כמו כולכם גם אני אחכה בשקיקה לעונה השניה, שחייבת לבוא לדעתי כי יש המון קווי עלילה שרחוקים מסיום.
 

ET2k

New member
זה דווקא הגיוני ../images/Emo58.gif

יגאל הנאצי אמר בברור שהבעיה של אסולין היא שהוא לא מאמין באנשים, וזה בדיוק מתאים למה ששימי אומר לו. אם אחד מהאחים הרוסים היה הורג אותו, אז היינו צריכים לראות גם את סצינת "אני הוצאתי אותך מהרחוב". בהתחלה נראה לי מוזר שאבי ינהל את האימפריה בעונה הבאה (ספקולציה, כן...), אבל אומרים שגם ברוך לא היה יותר חכם ממנו בגיל שלו. חוץ מזה שבהחלט יכול להיות שנדב ירש את העסק בסופו של דבר ("במדינה הזו אין חוקים")
 

yifati XD

New member
בקטע ל הפרומו אתה ממש צודק

איזה סטומים יוצרי הפרומו? למי עוד יגאל הנאצי יכל "למסור ד"ש" ולרות במישהו בבית משפחת אסולין בבריכה שלו.. נו באמת. הם באמת לא הבינו שזה שקוף מידי?! ואתה גם צודק בקשר לזה שהם במלכוד וברור שעדיף להם באמת להרוג את הדמות, איך הוא ישרוד כזאת פציעה עם 2 יריות בגב ונפילה לבריכה שאיך שצילמו ממש ממש הסביר שהוא מת סופית! זה בטח לא ניראה ספק לחיים של הדמות. נכון את האלופה הרסו בעונה השנייה למרות שאני מכורה אבל אני מקווה מאוד מאוד שאת הבורר לא.
 
אהבתי את הסוף.

לדעתי, כך היה צריך להיגמר הסידרה. היוצרים של הסדרה מעולים. סידרה מעולה. מחכה כבר לעונה השנייה!!! ( אם תהיה כזאת בכלל..)
 

האירי

New member
../images/Emo58.gif הכל הצגה

הבורר לא מלווה כסף סתם. המוות מבוים כדי להטעות את הנאצי שלא יחשוד שעלו עליו { אלא אם כן איבגי באמת עסוק בעונה הבאה במשהו מכובד יותר} אגב , יגאל עדיקא איש מגעיל גם במציאות.
 
למעלה