הבחירות בירושלים

עידוdee

New member
הבחירות בירושלים ../images/Emo197.gif

אז ככה... אני אמנם לא אוכל להצביע כי לא נרשמתי בזמן במשרד הפנים כתושב ירושלים, אבל אני בהחלט לא מצליח למצוא מועמד שהוא מספיק ראוי מבחינתי לעמוד בראשות עיריית ירושלים. עם זאת, מעניין אותי לדעת מה דעתכם המלומדת בקשר לבחירות, למועמדים ולירושלים. בשרשור הזה תוכלו להתבטא בעניין ולשתף אותנו. לכן אשמח אם תענו על השאלות הבאות: אני בוחר ב-: אני חושב שהבעיות המרכזיות בירושלים הן: לדעתי ירושלים בעוד שנתיים תראה כך:
 

steelwater

New member
זה כל-כך חשוב - כולם לצאת מחר להצביע!!!

אני בוחר ב-: ניר ברקת ועוד לא החלטתי עם מרצ או התעוררות.
אני חושב שהבעיות המרכזיות בירושלים הן:וואו, יש כל-כך הרבה חחח. התחבורה, שכוללת בטוחה את רכבת הרפאים, גשר המיתרים שהרס את העיר, הלכלוך, מצוקת הדיור, אי תעסוקה ועוד. לדעתי ירושלים בעוד שנתיים תראה כך: אין לי מושג. אפילו אם ניר ברקת יבחר זה לא אומר שהוא באמת יקיים אתההבטחות שלו וינסה לעשות שיהיה פה יותר טוב.
 

Black Star

New member
בבקשה, בבקשה אל תבזבזו את הקול שלכם

התעוררות זו חבורת יחצ"ני מסיבות חביבים ותו לא. באמת, הלב שלהם במקום הנכון, הם שואפים לדברים נכונים וחשובים, אבל אין להם הנסיון או הכוח הממשי להזיז משהו שהוא יותר ממסיבה או אירוע יחצ"ני אחר. אני בטוחה שהם יהיו נהדרים אחרי עוד כמה שנות נסיון בפעילות חברתית ופוליטית. שמעתי אותם מדברים וזה פשוט כל כך לא מרשים, הם מאוהבים בקטע הצעיר והמגניב שלהם אבל לא ברור מה יש בהם כרגע מעבר ל"מאגניבות". מרצ, בראשות פפה אללו, הוכיחו את עצמם במועצה קדנציה אחרי קדנציה, והם באמת הבחירה השפויה והטובה ביותר למישהו שמאמין שהעיר הזו יכולה עדיין להיות שפויה וליברלית וסובלנית וכיפית לחיות בה. הם לא סתם מדברים אלא באמת עם רקורד של עשיה. אני יודעת שתמיד מפתה ללכת אחרי משהו חדש שנראה מלהיב, אבל הפעם אסור לבזבז קולות ואסור להסתכן בכך שרשימות קטנות כמו התעוררות שלא יעברו את אחוז החסימה יבזבזו קולות למפלגות שיכולות להציל את העיר הזו. אנא, לכו להצביע, ותשקלו טוב את עניין הרשימה (לא נראה לי שיש כאן בפורום מחלוקת בנוגע לברקת
)
 

RichardSmith

New member
../images/Emo13.gif

יש לי רגשות מעורבים... אני מקווה שהוא יהיה יותר טוב מהשניים הקודמים ואם אפשר, שישתווה לטדי קולק...
 

RichardSmith

New member
אז עכשיו שברקת יבנה את החצי השני. ../images/Emo13.gif

תמיד יש מה לעשות...
 

RichardSmith

New member
../images/Emo45.gif

היום נסעתי שם... נזכרתי עד כמה מיותר המבנה... כל כך עצוב.
 

naps

New member
כל הכבוד להתעוררות שעברו את אחוז החסימה

והכניסו שני נציגים למועצת העיר (לאחר שתגיע ספירת קולות החיילים יש סיכוי קטן שאולי אפילו הם יגיעו לשלושה). מזל טוב לניר ברקת. אני מאד מאד מקווה שהוא לא יאכזב אותנו... בקלפי שאני הצבעתי בה בנחלאות התעוררות היא הרשימה שגרפה את מירב הקולות- משהו כמו 22%, וברקת גרף 62%.
 
למעלה