הביאי לי מזור

אני לא דברתי על זה

דיברתי על אפי המתלהבת והגזענית שחושבת שהיא חכמה ומלאה עצות כרימון... היא רק מלאה בשטויות... זה הכל
 

ח מ ס ה

New member
העצות של אפי

חכמות ואינן כלל גזעניות הן רק מתובלות בהומור אז מה רע בזה? במיוחד בתקופה הקשה הזו?
 
וזה רק ילמד את כל מי

שכותב הודעות, ולא מבין את הסרקזם הקל, וכל זאת משום שלא טרח לקרוא את כרטיסי האישי!!!, היות ואם היה טורח, לא היה יוצא, אפעס, מאותגר הומור, כפי שיצא. ברוק הצעיר, אנו מעונינים בתשובותיכם והערותיך, אנא, קרא את שכתבנו בימים האחרונים - כך תבין על מה הפורום, מה רוחו, שאיפותיו בחיים, וכן במי כדאי להכנס ובמי לא.
 
אני מבין ציניות

אני מאוד ציני בעצמי!!!! אבל ההערות הגזעניות שלך מה לעשות לא מצחיקות... הן פוגעות... אין לי בעיה עם ציניות הומור שחור וכל הדברים הנ"ל... אבל כל חברי שקראו את הודעתך לגבי הפולנים עקמו את הפרצוף שלהם והנהנו בשלילה בראשם... ככה לא צריך לענות או לנהוג הם חשבו לעצמם... אז גב. "מוסד"(מעניין איזה מוסד) יקרה אל תמהרי להגן על כבודך לפני שאת רואה מי עומד מולך!
הלוואי שברזיל תיקח אמן ואמן
 

jahnon

New member
ברוק הסקסי(ת)

קראתי את תגובתך לתגובתה של אפי לתגובתך (אני יכול להמשיך ם זה שעות) חלק מחוש הומור זה היכולת לצחוק על עצמך וגם (כן כן) על מוצאך. הנני מבין את רגשי הנחיתות שלך כי הרי אתה פולני עם שושלת של פולניות מאחוריך ועל זה אני רק יכול להגיד משתתף בצערך, אבל עליך להבין את הבדיחות על עדתך ולקחת אותן בערבון מוגבל כי הרי על פולנים יש רק בדיחה אחת כל השאר זה אמת. ג´חנון התימני
 
למעלה