הביאי לי מזור

איש ישן

New member
הביאי לי מזור

יש לי בעית פולניות, אני נשוי לפולנית - עם זה איך שהוא אני מסתדר אבל שומו שמיים אני עובד עם פולניה באותו חדר, וזאת בעלת תכונות פולניות קשות שעולות לי על העצבים. מה עושים?????
 

דן צ

New member
ספר לי מה זאת פולנייה ../images/Emo181.gif

אני נשוי לאחת כזאת
 

jess ועוד

New member
אני מבקשת מכל המלעיזים

תשתקו ת´פה שלכם אני פולניה גאה וטוב לי עם זה ותכנסו פנימה מהר!!!
 

דן צ

New member
איי אייי אייי

לא אמרתי כלום רע על הפולניות , זהו התחיל
 

jess ועוד

New member
הצלחתי להפחיד אותך ??? ../images/Emo6.gif

האמת היא שאני בטוחה שהפולניה האמיתית תפרוץ החוצה אחרי הלידה... ואז זה יהיה יותר ברור ... למרות (אני הולכת להפתיע ...) שבעלי הוא הפולניה בבית... אכן אכן
 

דן צ

New member
את בטח יודעת

מה זה להרגיז פולנייה , אבל פולני?? הפולני הוא הסביל הפולניה היא הפעיל
 

דן צ

New member
והנה סיפור על פולניות- לא לילדים../images/Emo181.gif

פולניה כעבור יומיים של חוסר תקשורת קבל הבעל צו מילואים והתגייס, כשיצא מן הבית אפילו לא נפרד מאשתו. עברו 15 ימי מילואים ובשעה 1.00 בלילה שב הבעל לביתו עדיין עם מועקה על שיצא מבלי להיפרד מאשתו והחליט להפתיע אותה, התפשט ומבלי להדליק את האור נכנס למיטה והחליט שהלילה הוא שוכב עם אשתו כפיצוי להתנהגותו והנה הוא מגשש באפילה, בחשכה מרים לה את הכתונת והיא לא מתנגדת, מלטף לה את החזה, והיא לא מתנגדת שוכב איתה, גומר ונכנס להתקלח. לפני שהוא חוזר למיטה מחליט הבעל לשתות כוס קפה והנה אשתו במטבח "היי, מה את עושה פה?" הוא אומר והיא עונה: "יא חרה, אתה לא יודע שכשאתה במילואים אני מביאה את אמא שלי?" הבין הבעל כי תקע את חמתו הפולניה, רץ לחדר השינה, מדליק את האור ואומר "יא בהמה, את לא מתביישת? אני שוכב איתך במחשבה שאת אשתי ואת לא אומר מילה?" עונה לו חמתו: " 20 שנה אנחנו לא מדברים אז עכשיו אני אדבר אתך?"
 

דן צ

New member
את שואלת ברצינות????../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif

 

דן צ

New member
אני לך להסביר

בחיי שזאת הפעם הראשונה שאני צריך להסביר בדיחה ועוד בדיחה על פולניות. אז להסביר??? לא!!!
 

jahnon

New member
פולניה?

לא נורא יש גם כאלו. ונסיים בבדיחה איך נראים חיים של פולניה? חולה חולה חולה חולה גוססת אלמנה
 

yaaraz

New member
../images/Emo41.gifרק שתדעו../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

המרוקאית יותר פולניה מהפולניות
 
למה לא טוב ?

למה אתה כ"כ גזעני???? אני לא יודע מזה "תכונות פולניות" כמו שאני לא יודע מה אלה "תכונות פרסיות" או "תכונות גרוזיניות"!!!! אתה לא מצפה לקבל תשובה רצינית.... נכון?
 
הלא ידעתם שזהו נושא רגיש

עבורי. מדוע להקים מתים מרבצם? מדוע להרעיד את אמות הסיפין? מדוע איש אינו פוצה פיו, והשידורים החוזרים של "לגעת באושר" עדיין ממשיכים? ולעניננו: מהי שאלתך? מה עושים כדי לשנות את הפולניות או מה עושים כדי ללמוד מחכמת החיים שלהן, מליבן הרחב, מאהבת האדם שלהן ומחדוות המין התוססת שלהן? כמובן כמקימת מוזיאון "יד לפולין" המקדש את מורשת פולין ותרבותה, אשמח להעניק לך שרות קט שילווה אותך מכאן ועד סוף חייך: עם פולניות קנטרניות אל תשוחח עם פולניות עצבניות אל תתווכח ואם איתרע מזלך לעבוד איתן בסביבה קרובה השתדל לשדר מקצועיות, כאילו הנך עסוק מעל לראשך שכן פולניות - וזה דבר ידוע וברור תתחיל לשוחח עימן בקלילות, ואתה גמור את צרותייך תשפוך, ואת ליבך לקרעים תבתר והן, מאידך, יספרו על צרותיהן שלהן, האיומות הרבה יותר ואם במקרה תציין את היותך רווק (תודה לאל) את כל העולם תשדכנה לך, גם את בתו של הקצב העוור ופוזל לפיכך, איש ישן ותמים שכמותך אין ברירה אלא להחליף עבודה !!! (והחריזה היא רק לכבוד יום הולדתי. נא לא להתרגל)
 
לאפי "היקרה"

למה את כ"כ גזענית?????.........אני בא משושלת ארוכת ימים של פולנים והדברים שכתבת הם גזעניים ופוגעניים! "תכונות פולניות"? מה עם "תכונות פרסיות " או "תכונות רומניות" ? ישראל זהו מקום של קיבוץ גלויות וצריך ללמוד לחיות בשלום ולכבד איש את רעהו ואם נשנא אחד את השני(להתפטר מעבודה כי עובדת שם פולניה??????.....) איך נעמוד מול אומות ערביות שנהנות לתקוף אותנו לעיתים קרובות? התשובה שענית היתה פוגעת ומזלזלת!
-חיות הקיץ תוקפות!
 

דן צ

New member
נו באמת.

אז אולי אפי לא "חכמה" לדברייך אז תמיד יש לך את הברירה ללכת לפורום אחר יש ברוך השם בתפוז כמעט 400 פורומים .
 
אפי את מוכנה

להסביר לי למה את לא מתייחסת לתגובה שלי? החוסר יחס שלך גובל בחוצפה!
 

ח מ ס ה

New member
קצת הומור ידידי

כוונת המשורר היתה הומוריסטית בעוד תגובתך באמת פולניה טיפוסית
 
למעלה