הבלוג כפריצת דרך

פגעסוס

Well-known member
הבלוג כפריצת דרך

כמה מכם מתייחסים אל הבלוג כאל עוד שלב בדרך לכתיבה מקצועית? עיתנואות? ספר? משהו אחר? אם תתבקשו לכתוב טור בעיתון בתשלום באותו נושא שאתם עוסקים בו בבלוג, האם תזנחו את הבלוג? אני עצמי השתעשתי ברעיון של שימוש בבלוג כמקפצה למשרה בכתיבה בעבר ואני לא יודע אם זנחתי אותו לחלוטין. אני די בטוח שהבלוג שלי עזר לי לקבל את משרת עורך עמוד הבית של תפוז בעבר (כבר החלפתי תפקיד מאז).
 

gesus

New member
אתה צריך לנסח את השאלה אחרת

כמה מאלו שרואים את עצמם נכנסים לקריירה של כתיבה מקצועית משתמשים בבלוג ככלי להשגת מטרה זו.
 

דנטל

New member
לא

אני לא טיפוס של כתיבה על פי דדליין. ברור שאין לי בעיה שיקחו פוסטים מהבלוג שלי וישלמו לי עליהם
, אבל לכתוב במיוחד בשביל טור זה לא יעבוד אצלי. ספר התחלתי לכתוב המון זמן לפני שפתחתי בלוגים (והפסקתי באמצע בגלל העצלנות וחוסר המוזה שלי, אבל זה שמור אצלי). הבלוג זיכה אותי בפניות של הצעות עבודה (לא בתעשיית הסקס, אם מישהו תוהה
) ואני מודה שחשבתי על הבלוגים שלי בתור משהו שעשוי לייצר פניות כאלה עוד בטרם נוצרו בפועל, אבל הבלוגים שלי לחלוטין לא נפתחו לשם כך.
 

פוEט

New member
תלוי ברמת הכותב

למשל כשאני התחלתי לכתוב רמת הכתיבה שלי היתה ממש נמוכה מבחינת תחביר שגיאות כתיב וכו.. אז רף הציפיה שלי היה נמוך וכיוונתי יותר למטרה של לדעת לכתוב קוהרנטי והמוני יותר, כשזה הצליח, פיתחתי ציפיה גבוהה יותר, בכיוון של ספר וגם קיבלתי איזושהי הצעה מכמה אתרי אינטרנט, ועכשיו נותרתי ללא ציפיה, סתם בשביל הכיף. אבולוציה שכזאת. דווקא בבלוגים שאני כותב מחוץ לתפוז, הכיוון הוא יותר לעיתונאות.
 
למעלה