הבן של שוטה חובל מתמודד בראש הירוקים בחולון

lior05

New member
טעויות נוספות

גם בהוד השרון הם מריצים מועמד לא רציני, ובטח שלא ירוק. זאת הפעם השנייה שהירוקים מנסים למצוא איש ציבור מקומי, ללא עבר ירוק, אשר יוביל את המפלגה בעיר. בגדול, מעבר לביזוי שמה של המפלגה אין פה שום ערך או תועלת.
 

נעמי66

New member
שוטה חובל הוא ראש האגף לרישוי ופיקוח...

על הבניה בעיריית תל-אביב. הוא נעצר בתחילת השבוע לחקירה במשטרה, יחד עם יאיר צברי, המתמודד למועצת העיר. מעצרם הוארך ביום חמישי האחרון. מדובר בחשדות על עבירות שוחד. תיק החקירה זכה לכינוי "רב חובל".
 
סליחה על השאלה

אבל מה זה קשור? גם אולמרט, ג'ורג' דאבליו, גולדה מאיר ועוד נבחרו בבחירות דמוקרטיות. יכולה להיות לך ביקרות לגיטימית על המועמד (זה שהוא "הבן של" זו לא ביקורת לגיטימית) או על הדמוקרטיה הפנימית או היעדרה במפלגת הירוקים, אבל למה להשוות להיטלר, גם אם אתה מוסיף "להבדיל אלף אלפי הבדלות?
 
להבדיל אלפי הבדלות

ברדע שאני כותב להבדיל אלפי הבדלות, יש לי בעצם גושפנקא לרשום היטלר,סדאם חוסיין, או כל צורר אחר. להבדיל אלפי הבדלות הוא ביטוי שאריו תמיד תבוא הקצנה. אי אפשר למשל לכתוב את המשפט "גם יצחק שמיר נבחר בדרך דמוקרטית, להבדיל אלפי הבדלות, כיוון שאין פה שום ניגוד, ואינני מראה כלום ע"י כך שאני משווה את חובל ליצחק שמיר. אך אם אני לוקח את היטלר ומשווה אותו לחובל, ברור שיש כאן ניגוד, כיוון שאין כל מקום להשוואה בינהם. אלו היו 30 שניות על הביטוי "להבדיל אלפי הבדלות.
 
למעלה