הגיגים של אחר שבת

  • פותח הנושא גמ
  • פורסם בתאריך

גמ

New member
הגיגים של אחר שבת

האתר מכיל המון כעס ותיסכול מה שדי טיבעי מאחר וישנן פה מספר קבוצות לחץ אשר כל אחת מכוונת לרצונותיה וצרכיה ולכן מידי פעם צריך קצת משהו אחר קצת לאזן את כל הריבים הטיפשיים והעלבויות המהירות אולי ספרות? לאחרונה התחלתי לקרוא את באדולינה עולם קצת אחר,אוטופי משהו. ספר מומלץ מאד ובמיוחד לדירי הפורום. עוד קצת בריחה אפשר למצוא בסדרה של הארי פוטר, נראה ונשמע טיפשי אבל סה``כ מאד חביב. מה עם חו``ל, להיכן אתם בורחים בחודשי הקיץ החמים?
 

jasmine38

New member
הרגשתי שניתן לצפות ממך ליותר.......

ולא התאכזבתי! אולי תסכים לספר על עצמך, פרטים בסיסיים? (גיל,עיסוק,מקום, מה שתרצה). יסמין.
 
אנחנו מלכים או קורבנות?

גם אני נהנתי מאד מבדולינה אבל בזמן האחרון אני קורא הרבה ספרים על אימוץ וזה כרגע שמעסיק אותי כולל קבוצה של הורים שהיא מאד מעניינת להורים מאמצים. אין לי הצעה מפתה לקיץ אבל אולי תחשבו על אשקלון ונוכל שם אולי לחשוב על המשך צעדינו באירגון, לזה דוקא יש לי הצעות... נראה לי שמעניינות...
 

גמ

New member
אשקלון

חייבים להדרים(``דרומה``) עד אשקלון על מנת לשמוע את ההצעות? אי אפשר להקליק על העכבר לשם כך? על מה מדובר בכלל בנושא אשקלון? סוף שבוע?
 
סוף שבוע + אוירה

לא לא חייבים להדרים, אבל חשבתי שכדאי להיות קצת ביחד כדי לראות מה אנחנו רוצים ואז גם לחשוב ולזרוק רעיונות. אני עוד לא כותבת בפורום כי אני עדין בודקת ומגלגלת עם עצמי. הרי זרקתי כפפה של ``הדבקה, בסדר, מה עושים הלאה? הרי כולנו מתגעגעי דאבוס, כל אחד הפסיק בגלל סיבות אחרות, אני מתארת לעצמי אבל, לרובינו הקיטנות זכורות לטוב.. וכרגע אין! אשקלון זה סוף שבוע, כנראה ב- 12.7., חמישי ששי שבת, ע``י חוף הים. ד``א שמעתי שאולי גם אושרית יוצאת?? מקווה להתראות.
 
לג.מ

אם בהמלצות על ספרים עיניננו, אני מציעה לך ספר שקראתי אחרי שמאיר שלו אמר שזה הספר הטוב ביותר או האהוב עליו ביותר, ואכן ספר מדהים. קצת קשה להכנס אליו, אני התחלתי והתיאשתי, ואח``כ החלטתי שאני חיבת לעבור את שלב הכניסה. אגדת סן מיקלה,נכתב בשנת 1929 ע``י רופא שוודי שעבד בקפרי (ברח לי השם כרגע מהראש והספר לא בביתי) התקופה, ההסטוריה, השפה. הפילוסופיה של הרופא והאדם שבו, ההומור והנופים. לא נקרא כספר עלילה מותח, אבל חוויה לכל החיים (כשאזכר אכתוב את שם הסופר, אבל בחנויות לא תהיה בעיה למצוא)
 
למעלה