הגיון של ביביסטים: ישראל השנייה מקופחת - דרוש צדק!

tgranot1

New member
הגיון של ביביסטים: ישראל השנייה מקופחת - דרוש צדק!

*השחורים בארה"ב מקופחים - הם אשמים!
 

ננו ננו

New member
ישראל השניה היא מאגר המצביעים לליכוד, לשס, ליהדות התורה

הנציגים שמונעים השכלה ממצביעיהם ומחרפים מגדפים ומשחירים את כל השכבבה המשיכלה בתואר 0מולנים, אוהבי ערבים שתופרים תיק לאדם היקר ביותר בישראל.
 

marabo

Well-known member
השכבה המשכילה...פחחחחחחחחחח

בא ניראה מי כאן משכיל: נתניהו: תואר ראשון באדריכלות ותואר שני במנהל עסקים ב MIT, למד גם מדע המדינה בהרוורד. נפתלי בנט - תור ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית. אבל מי כל אלו לעומת ד"ר יאיר לפיד
 

ננו ננו

New member
השכבה המשכילה הם 1.5 מיליון בעלי תואר אקדמי.

חסרי ההשכלה הם מי שהצביעו ליוכוד שס ויהדות התורה וגם אתה.
 

katomish

New member
למי רוב השחורים בארה"ב מצביעים למי רוב ישראל השניה בישראל

מצביעים. זה כל ההסבר. אם השחורים בארה"ב היו מצביעים ברובם לימין היית קורא להם רדנקים או בלאק-נקים, ואומר שמדובר בחבורה של בורים אלימים עם נטיות דתיות. אם השמאל בישראל היה מצליח לספח אליו את ישראל השניה כפי שניסה, היו לך דברים אחרים לומר על ישראל השניה. &nbsp ישראל השניה היא רוב ישראל, רק שמלבד הכנסת והממשלה שחבריהם נקבעים באופן ישיר ועקיף ע"י הציבור עצמו אין לה כמעט שום ייצוג במוסדות השלטון והתקשורת.
 

tgranot1

New member
אתה צודק. אין לאזרחי ישראל השניה נציגים בשילטון.

כי אילו שהם בוחרים לא מייצגים אותם גם אם חלק מהנציגים הללו הגיעו מישראל השניה בעצמם.
 

ננו ננו

New member
יש מיליון חסרי תעודת בגרות ויש רק 5000 פרופסורים

לכן תמיד הבורים הם רוב והמשכילים הם המנהיגים. ככה זה אפילו בליכוד. מנהיג אקדמאי אחד ומיליון מצביעים טומטומים.
 

katomish

New member
אתה באמת חושב שתקשורת ארה"ב הייתה מאמצת את השחורים

אם הם היו מצביעים למפלגה הלא נכונה? אתה באמת חושב שבתקשורת הישראלית בכל נושא שקשור בארה"ב יש דעה עצמאית? הכל מאומץ מהתקשורת האמריקאית. הבעיה הכי גדולה של הקהילה השחורה בארה"ב היא מתן הלגיטימציה להתקרבנות, אי לקיחת אחריות תוך צעקות אכלו לי שתו לי. כל קהילה שתנהג בצורה הזו ולא תיקח אחריות על עצמה תגביר בתוכה את הפשע והאלימות ולא משנה צבעה או המדינה בה היא מתקיימת. כן כולל בישראל.
 

tgranot1

New member
תלוי למי אתה מתכוון שאתה מקטלג את התיקשורת בארה"ב

CNN או FOX. כנ"ל לגבי ישראל. עצה שלי . שב עם עצמך לשיחה לגבי מהותם של מסרים שכן פתחת נטייה לקלישאות יתר.
 

katomish

New member
אני מדבר על מעל ל ל80% מכלי המדיה בארה"ב

כולל MSNBC הניו יורק טיימס ועוד. כנ"ל לגבי ישראל.
 

tgranot1

New member
אז עברת לאחוזים על מנת לנסות ליצור מצג מכובד.

אז קודם כל תביא נתונים אמפירים שיגבו את ההערכות שלך. כי מבחינת התחושה, זה לא בדיוק מסתדר לי עם חוסר העניין שלי לצפות בטלוויזיה בשנים האחרונות עקב הצפה בכתבלבי ביבי השורצים תחת כל מסך רענן . אתה יודע: ביסמוטים, עמית והראל סגלים, ריבקינים ושאר מלקקי פנחה וכיפות סרוחות.
 

katomish

New member
רק שלא תגיד שלא נתתי לך הזדמנות להודות לעזוב.

מחקר מדעי מאפריל קובע שיותר מ 78% מאנשי התקשורת בארה"ב בעלי נטיות ליברליות ופחות מ 22% בעלי נטיות שמרניות. למרות זאת המחקר מסיק שאין הטיה בתקשורת. לך תבין. &nbsp תמונה דומה תמצא גם בישראל, לפני 10 שנים זה היה יותר לכיוון ה 90% כלומר המגמה לכאורה חיובית, אבל זה לא משום שכתבים משנים את דעותיהם פשוט מה שמוגדר שמאל מצטמצם בשל הקצנה רדיקלית של האידיאולוגיה. &nbsp &nbsp
 

tgranot1

New member
טוב יופי....

אותו. אהבתי במיוחד את זה: With this unique design, we show that, contrary to popular narratives and despite the fact that journalists skew to the left, there is little to no liberal bias in what reporters choose to cover. Our well-powered correspondence experiment allows us to confidently rule out even very slight biases against conservatives. This implies that journalists do not exhibit ideological gatekeeping bias: that liberal media bias does not manifest itself in the vital early stage of news generation despite strong reasons to think it might.
 

katomish

New member
ושוב נתתי לך הזדמנות ואתה בעטת בדלי.

בתרגום חופשי. מבין העיתונאים שהסכימו להזדהות בדעה פוליטית מעל 78% נטו הן לליברליות והן לתמיכה במפלגה הדמוקרטית פחות מ 22% נטו לשמרנות ולתמיכה במפלגה הרפובליקנית. תוכל לראות את זה בתרשים figure 1 במאמר.
 

tgranot1

New member
ושוב אתה מתעלם גם מהנתון

כי המחקר גילה שאותם עיתונאים לא מבצעים שמירת שער אידאולוגית , או בתרגום לפולקלורנו פרבדה , מניעת סיקור והצגת נתונים של נושאים המקשים עליהם אידאולוגית. כלומר טעון תקשורת א-שמאל הוא תירוץ שחוק כפי שאמרתי. תקשורת סלקטיבית מטעם זה מה שהמושחת לכאורה שלכם מנסה ליצור.
 

katomish

New member
כשאדם הגון טועה באופן כל כך בוטה הוא נוהג להתנצל.

גם בהבנת המאמר טעית וגם הפעם כשאמרת שלא התייחסתי למסקנות המחקר, שכן כתבתי אותן כבר בהודעה הפותחת. לדעתי אתה פשוט לא קורא את הדברים וממהר להסיק מסקנות על בסיס דעה קדומה ומתוך פוזיציה ולא נותן לעצמך להיות אובייקטיבי. &nbsp אם כבר נכנסים למסקנות המחקר, לגבי ההצהרה על דעותיהם הפוליטיות, אין כאן שום בעיה עם המתודה הכתבים נשאלו וענו ישירות. מאמין שלא לי ולא לך יש בעיה עם הנתון הזה. יש כאן עניין של כמה ענו וכמה לא ענו מה נחשב לכתב עצמאי ועוד כהנה וכהנה אבל לא דבר מהותי. &nbsp לגבי המסקנה שאין הטיה, יש לי הרבה מאוד מה לומר, אבל אם לא תקרא את המאמר חבל שאעשה זאת. &nbsp
 
מחלקה סגורה
ממתינה לעשות לך קבלת פנים אף על פי שאת עם רגל בקבר.
את בדרך הנכונה. הרי אין לך כבר מה להפסיד. הפסדת הכל. לכן התנהגותך מובנת בהחלט. תפרקי . תוציאי את הזעם והתסכול שלך. מדי פעם ננסה להרגיע אותך עם שירים וחברתנו הכה נעימה לך.
 
למעלה