הגיעו עוד שני קטרים חשמליים

מצב
הנושא נעול.

GLSRA

Active member

arseny92

Well-known member
מנהל
זה היה מתוך הנחה שהקטרים יגיעו ע"ג אותה האוניה אשר פירקה

הפתעה טובה
היה נדמה לי שמשהו פרסם כאן לא מזמן ששני הקטרים יגיעו לקראת אמצע מרץ.
מוזר ?! אולי אני מבלבל.
בכל מקרה יופי שי עדכון חשוב כי שלושה קטרים זה בכל זאת משמעותי
זה היה מתוך הנחה שהקטרים יגיעו ע"ג אותה האוניה אשר פירקה
קרונות לא מזמן (HANNAH S, זיהוי E5U3296, מס' MMSI 518100380), רק שכרגע האוניה הזאת עוגנת בדיקילי, טורקיה (TR DIK) ולא אצלנו
&nbsp
מה יש עכשיו בנמל קישון (ולא רק) אפשר לראות ב-marinetraffic.com
&nbsp
 

25306yosef

New member
זה נראה לי פרסום יחסי ציבור של הרכבת / משרד התחבורה.

הגיעו עוד שני קטרים חשמליים
כתבה:

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5098745,00.html
זה נראה לי פרסום יחסי ציבור של הרכבת / משרד התחבורה.
לא נראה לי שב-ynet מעסיקים חובבי רכבות ולא נראה לי שב-ynet מעסיקים כוננים בנמל על תקן של תצפיתנים.

אשר על כן, סביר להניח של-ynet נודע הדבר ממשרד יחסי הציבור העובד עבור רכבת ישראל / משרד התחבורה. כך בדיוק עובדת כיום השיטה דרך משרדי יחסי הציבור.
 

luckydude

Active member


זה נראה לי פרסום יחסי ציבור של הרכבת / משרד התחבורה.
לא נראה לי שב-ynet מעסיקים חובבי רכבות ולא נראה לי שב-ynet מעסיקים כוננים בנמל על תקן של תצפיתנים.

אשר על כן, סביר להניח של-ynet נודע הדבר ממשרד יחסי הציבור העובד עבור רכבת ישראל / משרד התחבורה. כך בדיוק עובדת כיום השיטה דרך משרדי יחסי הציבור.
 

down und

New member
מדוע אינך הולך לקבל טיפול?

זה נראה לי פרסום יחסי ציבור של הרכבת / משרד התחבורה.
לא נראה לי שב-ynet מעסיקים חובבי רכבות ולא נראה לי שב-ynet מעסיקים כוננים בנמל על תקן של תצפיתנים.

אשר על כן, סביר להניח של-ynet נודע הדבר ממשרד יחסי הציבור העובד עבור רכבת ישראל / משרד התחבורה. כך בדיוק עובדת כיום השיטה דרך משרדי יחסי הציבור.
מדוע אינך הולך לקבל טיפול?
 

luckydude

Active member
אולי יש לו ידע בתחומים מסויימים

לא יפה לכתוב דברים כאלו
אתה לא רואה אותו מגחיך אחרים.
בינתיים מתגובותיו של יוסף התרשמתי שהוא בעל ידע רב בתחום הטלקומניקציה ובהסטוריה של ר"י.
אולי יש לו ידע בתחומים מסויימים
אבל את רוב זמנו הוא מבלה ברכיבה על שרשורים במטרה להסיט את הדיון לעבר שטויות, קשקושים ותאוריות קונספירציה שאין להם שום הקשר לנושא הנדון.
 

25306yosef

New member
למה אין להם שום הקשר לנושא הנדון?

אולי יש לו ידע בתחומים מסויימים
אבל את רוב זמנו הוא מבלה ברכיבה על שרשורים במטרה להסיט את הדיון לעבר שטויות, קשקושים ותאוריות קונספירציה שאין להם שום הקשר לנושא הנדון.
למה אין להם שום הקשר לנושא הנדון?
כתבתי שהפרסום ב-ynet זה פרסום יחסי ציבור ולא כתבת עיתונות אמיתית המבוססת על תחקיר עיתונאי.

לרכבת ישראל ו/או למשרד התחבורה היתה האפשרות לפרסם את הגעת הקטרים החדשים באתר האינטרנט הרשמי של הרכבת / משרד התחבורה. אך הם בחרו לפרסם את הדבר שלא דרך אתר האינטרנט הרשמי אלא דרך משרד יחסי ציבור ובמסווה של כתבה עיתונאית וזאת במטרה להגיע לחשיפה גבוהה הרבה יותר.

אם הרכבת / משרד התחבורה היו מפרסמים את הדבר באתר האינטרנט הרשמי שלהם ולא דרך משרד יחצנות, לא הייתי טוען שזה פרסום יחצנות ואולי אפילו הייתי משבח את הרכבת / משרד התחבורה על המהלך.
 

darkshadow1

New member
ומה רע בכך שההודעות של ר"י זוכות לחשיפה גבוהה יותר?

למה אין להם שום הקשר לנושא הנדון?
כתבתי שהפרסום ב-ynet זה פרסום יחסי ציבור ולא כתבת עיתונות אמיתית המבוססת על תחקיר עיתונאי.

לרכבת ישראל ו/או למשרד התחבורה היתה האפשרות לפרסם את הגעת הקטרים החדשים באתר האינטרנט הרשמי של הרכבת / משרד התחבורה. אך הם בחרו לפרסם את הדבר שלא דרך אתר האינטרנט הרשמי אלא דרך משרד יחסי ציבור ובמסווה של כתבה עיתונאית וזאת במטרה להגיע לחשיפה גבוהה הרבה יותר.

אם הרכבת / משרד התחבורה היו מפרסמים את הדבר באתר האינטרנט הרשמי שלהם ולא דרך משרד יחצנות, לא הייתי טוען שזה פרסום יחצנות ואולי אפילו הייתי משבח את הרכבת / משרד התחבורה על המהלך.
ומה רע בכך שההודעות של ר"י זוכות לחשיפה גבוהה יותר?
יש יותר אנשים שמתעדכנים באופן קבוע ב-ynet מאשר אנשים שמתעדכנים באופן קבוע באתר רכבת ישראל. אכן לא נראה שיש ב-ynet עיתונאי רציני שמבין לעומק בענייני רכבת ישראל- ומאחר וזה לא עניינה של ר"י להכריח את ynet למצוא עיתונאי כזה, עדיף שהיא תדאג שמשרד יח"צ כלשהו יאכיל את עיתונאי ynet בכתבות מוכנות מאשר שהיא תפרסם הודעות באתר שלה ותשאיר לעיתונאים לעוות אותן כראות עיניהם.
 

25306yosef

New member
אין כל רע בכך שההודעות זוכות לחשיפה גבוהה יותר.

ומה רע בכך שההודעות של ר"י זוכות לחשיפה גבוהה יותר?
יש יותר אנשים שמתעדכנים באופן קבוע ב-ynet מאשר אנשים שמתעדכנים באופן קבוע באתר רכבת ישראל. אכן לא נראה שיש ב-ynet עיתונאי רציני שמבין לעומק בענייני רכבת ישראל- ומאחר וזה לא עניינה של ר"י להכריח את ynet למצוא עיתונאי כזה, עדיף שהיא תדאג שמשרד יח"צ כלשהו יאכיל את עיתונאי ynet בכתבות מוכנות מאשר שהיא תפרסם הודעות באתר שלה ותשאיר לעיתונאים לעוות אותן כראות עיניהם.
אין כל רע בכך שההודעות זוכות לחשיפה גבוהה יותר.
הרוע הוא בכך שההודעות מתפרסמות במזיד ובאופן מכוון ובאופן בלעדי בעיתונות בלבד וכאילו היו כתבות עיתונות אמיתיות ומנגד אין כל פרסום נוסף באתר הרשמי. כך מתקבל הרושם על ידי רבים שמדובר בכתבת עיתונות אמיתית ולמרות שרואים באופן ברור שזה יחצנות.

אני שכבר ראיתי כיצד ואיך עובדת השיטה של משרדי יחסי הציבור מזהה בקלות את היחצנות ואותי זה מגעיל ודוחה מאוד.

אני רוצה לציין ולהדגיש שאינני רואה כל בעיה בעבודת היחצנות לכשעצמה. הבעיה היא בכך שהדבר מתפרסם כאמור באופן בלעדי בעיתונות כאילו מדובר בכתבה עיתונאית אמיתית וזו הבעיה בדבר. לא היחצנות אלא ה"עיתונות" שלמעשה איננה עיתונות כלל.

אם רוצים להגדיל את החשיפה לציבור אז אפשר לפרסם גם באתר האינטרנט הרשמי ולא רק ב"עיתונות".
 

25306yosef

New member
וגם בהיסטוריה של דברים אחרים...

לא יפה לכתוב דברים כאלו
אתה לא רואה אותו מגחיך אחרים.
בינתיים מתגובותיו של יוסף התרשמתי שהוא בעל ידע רב בתחום הטלקומניקציה ובהסטוריה של ר"י.
וגם בהיסטוריה של דברים אחרים...
לא ראיתי שיש בפורום הזה מישהו בעל ידע בהיסטוריה של האיתות ברכבת ישראל. גם כל אלו בפורום שמבינים לכאורה באיתות החשמלי העכשווי ברכבת ישראל ובמערכות אינדוזי, לא מבינים דבר באיתות מעבר לסימנורים ומגנטים.

הבסיס של מערכת האיתות זה חדרי הממסרים הנמצאים בכל התחנות התפעוליות בכל הארץ ולמעשה בכל העולם. חדר ממסרים זה כמו מתג של מרכזת טלפונים ועיסוק באיתות של רכבות זה למעשה עיסוק בטלקומוניקציה. האיתות לרכבות החל להתפתח רק לאחר המצאת הטלגרף והשתכלל לאחר המצאת הטלפון והפך להיות חשמלי ואלקטרוני לאחר השימוש במעגלים מודפסים עם טרנזיסטורים. וכך בדיוק התפתחו מערכות הטלקומוניקציה מהטלגרף ולאחר מכן מהטלפון.

בעוד שתחום הטלפוניה עבר בשנים האחרונות שינויים רבים מאוד וכיום הטלפוניה מבוססת על מתגי תוכנה ללא כל קשר גיאוגרפי, מתגי האיתות לרכבות ימשיכו גם בעתיד להיות קשורים לגיאוגרפיה וזאת מאחר ותחנת הרכבת של (לדוגמה) נהריה תמשיך תמיד להיות בנהריה ואף אחד לא יעלה על דעתו להעביר את תחנת הרכבת של נהריה לתל אביב, מה שקרה בתחום הטלפוניה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה