הגיעו עוד שני קטרים חשמליים
הגיעו עוד שני קטרים חשמליים
כתבה:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5098745,00.html
הגיעו עוד שני קטרים חשמליים
כתבה:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5098745,00.html
הפתעה טובה
זה היה מתוך הנחה שהקטרים יגיעו ע"ג אותה האוניה אשר פירקההפתעה טובה
היה נדמה לי שמשהו פרסם כאן לא מזמן ששני הקטרים יגיעו לקראת אמצע מרץ.
מוזר ?! אולי אני מבלבל.
בכל מקרה יופי שי עדכון חשוב כי שלושה קטרים זה בכל זאת משמעותי
זה נראה לי פרסום יחסי ציבור של הרכבת / משרד התחבורה.
זה נראה לי פרסום יחסי ציבור של הרכבת / משרד התחבורה.
לא נראה לי שב-ynet מעסיקים חובבי רכבות ולא נראה לי שב-ynet מעסיקים כוננים בנמל על תקן של תצפיתנים.
אשר על כן, סביר להניח של-ynet נודע הדבר ממשרד יחסי הציבור העובד עבור רכבת ישראל / משרד התחבורה. כך בדיוק עובדת כיום השיטה דרך משרדי יחסי הציבור.
מדוע אינך הולך לקבל טיפול?זה נראה לי פרסום יחסי ציבור של הרכבת / משרד התחבורה.
לא נראה לי שב-ynet מעסיקים חובבי רכבות ולא נראה לי שב-ynet מעסיקים כוננים בנמל על תקן של תצפיתנים.
אשר על כן, סביר להניח של-ynet נודע הדבר ממשרד יחסי הציבור העובד עבור רכבת ישראל / משרד התחבורה. כך בדיוק עובדת כיום השיטה דרך משרדי יחסי הציבור.
לא נעים לך לקרוא את האמת?מדוע אינך הולך לקבל טיפול?
לא יפה לכתוב דברים כאלומדוע אינך הולך לקבל טיפול?
אולי יש לו ידע בתחומים מסויימיםלא יפה לכתוב דברים כאלו
אתה לא רואה אותו מגחיך אחרים.
בינתיים מתגובותיו של יוסף התרשמתי שהוא בעל ידע רב בתחום הטלקומניקציה ובהסטוריה של ר"י.
למה אין להם שום הקשר לנושא הנדון?אולי יש לו ידע בתחומים מסויימים
אבל את רוב זמנו הוא מבלה ברכיבה על שרשורים במטרה להסיט את הדיון לעבר שטויות, קשקושים ותאוריות קונספירציה שאין להם שום הקשר לנושא הנדון.
ומה רע בכך שההודעות של ר"י זוכות לחשיפה גבוהה יותר?למה אין להם שום הקשר לנושא הנדון?
כתבתי שהפרסום ב-ynet זה פרסום יחסי ציבור ולא כתבת עיתונות אמיתית המבוססת על תחקיר עיתונאי.
לרכבת ישראל ו/או למשרד התחבורה היתה האפשרות לפרסם את הגעת הקטרים החדשים באתר האינטרנט הרשמי של הרכבת / משרד התחבורה. אך הם בחרו לפרסם את הדבר שלא דרך אתר האינטרנט הרשמי אלא דרך משרד יחסי ציבור ובמסווה של כתבה עיתונאית וזאת במטרה להגיע לחשיפה גבוהה הרבה יותר.
אם הרכבת / משרד התחבורה היו מפרסמים את הדבר באתר האינטרנט הרשמי שלהם ולא דרך משרד יחצנות, לא הייתי טוען שזה פרסום יחצנות ואולי אפילו הייתי משבח את הרכבת / משרד התחבורה על המהלך.
אין כל רע בכך שההודעות זוכות לחשיפה גבוהה יותר.ומה רע בכך שההודעות של ר"י זוכות לחשיפה גבוהה יותר?
יש יותר אנשים שמתעדכנים באופן קבוע ב-ynet מאשר אנשים שמתעדכנים באופן קבוע באתר רכבת ישראל. אכן לא נראה שיש ב-ynet עיתונאי רציני שמבין לעומק בענייני רכבת ישראל- ומאחר וזה לא עניינה של ר"י להכריח את ynet למצוא עיתונאי כזה, עדיף שהיא תדאג שמשרד יח"צ כלשהו יאכיל את עיתונאי ynet בכתבות מוכנות מאשר שהיא תפרסם הודעות באתר שלה ותשאיר לעיתונאים לעוות אותן כראות עיניהם.
וגם בהיסטוריה של דברים אחרים...לא יפה לכתוב דברים כאלו
אתה לא רואה אותו מגחיך אחרים.
בינתיים מתגובותיו של יוסף התרשמתי שהוא בעל ידע רב בתחום הטלקומניקציה ובהסטוריה של ר"י.
חלפו על פני לפני 5 ד'
חלפו על פני לפני 5 ד'
בתל אביב השלום.
ברוכים הבאים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.