הגיע הזמן לסכם !

i c u 2

New member
הגיע הזמן לסכם !

ציטוט העונה: דמות העונה זוג העונה סצינת העונה שיר העונה {מאלה שבסוף הפרקים..}
 
עונה וחופרת. ../images/Emo223.gif

ציטוט העונה: ניוטון: "מה, נמלטת?" איציק: "כן, נמלטתי. כל הדרך בתעלות ביוב עד השירותים ב'דיוואן'. לא ראית יצאתי מהאסלה?" אין, זה פשוט הרג אותי.
וגם: "יא בינתי אל סולטן, הפועל רמת גן, אין כמו אום אל פחם, הכי טוב בעולם!"
דמות העונה: כלכך איציק!!!!!! ואיתי.
זוג העונה: שיר ועמית. אני אוהבת אותם ביחד,סתמו.
סיוון ותבור- בהתחלה לא סבלתי אותם ביחד אבל לקראת הסוף הם די חמודים.
וגם יולי ואיתי אחלה זוג. מצא מין את מינו חח.
סצינת העונה: כשהארבעה נפגשו עם גורמזנו ב'אלדד', ואז הם הדליקו ארבעתם את הסיגריה ביחד ושניה אחרי המלצרית באה ואמרה שאסור לעשן שם
"אה סליחה" ~מכבים~ "זה לא מאפרה, זה פמוט" חחחחחחחחחחחח. וגם הסצינה שקובי נותן להם מכה לעשות והם נכנסים למועדון בתור אנשי מס הכנסה.
וכמובן, רוב קטעי זוטא בבית חולים "אחותתתתתת!!!!!!!" חחח אין אין, קשה לבחור. באמת.
שיר העונה: אני אל ממש זוכרת איזה שירים היו בסוף הפרקים.. אני אני בקושי מכירה ואשמח אם תפתחו שרשור שירים של זה. אבל ממה שאני אהבתי אקסום - מה עם הכסף? [בסצנה של המסעדה שרשמתי למעלה..] http://www.youtube.com/watch?v=sDt2hHNZDfM דרך אגב, בת דודה שלי מופיעה בקליפ בדיוק לשניה בדקה 1:32.
 

shaked2010

New member
אף פעם לא הבנתי למה מאמצים אייקונים

אבל מסתבר שזה עוזר טוב זיהיתי גם בזכות הכינוי DD:
 
חח זה קטע כזה של פורום אחר.. ../images/Emo223.gif

כולם שם עם מאומצים. וכן, זה עוזר.
 

shaked2010

New member
הפיג'מות איננו כבר ועספור נגמר../images/Emo201.gif

איפה אני יראה אותך שוב..
 

shaked2010

New member
אממ די הרבה

גם כתוב בחתימה..
אבל זה לא הכי מעודכן..
אממ: השרדות, תוכים וציפורי נוי, כוכב נולד, סימפאל פלאן, סימס, וקצת באח הגדול אבל בקושי גם עכשיו וגם בעונה אני לא ממש נמצאת שם.. רק לעיתים רחוקות וגם אז אני לא תמיד מגיבה..
 
סימפלאן../images/Emo99.gif ../images/Emo223.gif

אני קוראת שם מדי פעם אבל בקושי מגיבה.. ראיתי שכתוב בחתימה, זה לא עוזר לי כי אני לא מכירה מספרים חח. מעניין אם פורום הפיג'מות ייפתח מחדש כשעונה 6 תעלה..
 

shaked2010

New member
אני מקווה שהוא יפתח

ותאמת..
אני די מושפעת יש מישהו בפורום שרדות שהחתימה שלו הייתה יפה בעייני אז טיפלה טיפלה ממש קצת XD העתקתי ואני תמיד ראיתי שאנשים כותבים כל מיני מספרים בחתימות שלהם ולא הבנתי למה.. ואז שאלתי מישהו אחד והוא אמר שלפורומים יש מספרים ואזזז... הבנתי! XD אבל זה עצבן אותי מספרים.. כי מזה עוזר לי אי אפשר לחפש פורומים לפי מספרים וזה... אבל בסוף רציתי להיות מגניבה ומשומה גם אני עשיתי ככה XD אבל בסדר אני לא מצפה שיבינו
 

shaked2010

New member
אה ו...

עדכנתי את החתימה שמתי את המספר פורום של עספור שמאז שאני פה לא שמתי אם זה עוזר לך.. חח
 
דווקא כן אפשר לחפש פורומים לפי מספר ../images/Emo223.gif

אני תמיד עושה את זה עם פורום 1402
[ועכשיו לכי תחפשי מה זה
] וגם אני הייתי כותבת פעם בחתימה אבל עכשיו אני רק באחד קבוע. ואני כן הבנתי את הקטע עם המספרים, אני פשוט לא ידעתי איזה פורומים אלו.
 
2 דרכים: ../images/Emo223.gif

1- נכנסים לדף הראשי של תפוז -> פורומים -> חיפוש לפי: מספר. 2- כנסי לאחד הפורומים בהם את נמצאת, לא משנה איזה, לדוגמא הפורום הזה, ובכתובת אתר למעלה תשני את המספרים האחרונים למספר הפורום אליו את רוצה להיכנס. הנה הקישור של פורום עספור: http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2195 עכשיו תעתיקי את הכתובת ותשני את המספר בסוף, קחי לדוגמא את מספר 1402. תראי אותי כבר שם.
 

i c u 2

New member
הסיכום שלי

ציטוט העונה: "אחווווווווווווווווווווווווות" "זוטא לא פראיייייייר !!!" דמות העונה: ניוטון {כמה הברקות היו לו...} זוג העונה: ניוטון ואורלי סצינת העונה: כשמוטי בא לשרוף ת'חווה, קצר ואיציק שופכים על עצמם דלק וניוטון שופך ת'דלק רק על הרגליים שלו... הייתי ברצפה בקטע הזה ! שיר העונה: לא ד'ע.
 

iritki

New member
עונה

ציטוט העונה: "לא יודע מי זה ראוטר אבל אם הוא עושה לך בעיות אני מכיר אנשים" דמות העונה: זוטא ברווווווווור זוג העונה: ניוטון ואורלי או סיוון ותבור סצינת העונה: כשמוטי בא לשרוף את החווה או הסצינה בכותל או (איך אפשר בלי) הסצינה עם השיר של אום אל פאחם. אין על קצר וניוטון ג א ו נ י ם שיר העונה {מאלה שבסוף הפרקים..}: לא זוכרת באיזה פרק אבל השיר התחיל ב"אמא שלך זונה" (בפגישה הראשונה של מוטי ואביגיל אולי?) יהיה עצוב בלעדיהם מתי מתחילה העונה השנייה ?
 
למעלה