הגיע הרגע לו ציפיתי שנים רבות!

ferdinand

New member
הגיע הרגע לו ציפיתי שנים רבות! ../images/Emo13.gif

את ההוביט קראתי לראשונה בכיתה ד' או ה'. וכמובן שחוטי הכישוף ניטוו סביבי. אחת התשוקות שמעוררים הספרים, היא - לחלוק (ואני מניח שעל כך מבוסס הפורום הזה) לא זוכר מתי בדיוק עלתה בראשי המחשבה הזו, הרבה, הרבה מאוד שנים לפני שהאפרוחים הגיעו לעולם. אבל יכול לומר ש-עוד כשהייתי בעצמי ילד, חשבתי על היום שבו יהיה לי ילד, ואוכל לשבת ולהקריא לו את הספר. להביא אותו ב-"ברית" העולם הנפלא הזה. והשבוע היום היום הזה הגיע!!!
לפני איזה שנתיים לא התאפקתי, ועשיתי ניסיון כזה (נדמה לי שאפילו סיפרתי את זה כאן) והניסיון לא עלה יפה, חששתי אפילו שהרס כל סיכוי להזדמנות נוספת. הניצנים הראשונים היו לפני אי אלו חודשים, כשהקראתי להם (והואזנתי בשקיקה) את "נרניה". בחופשת פסח האחרונה, הגדול ביקש ללכת לאיזה סרט חדש שיצא, שלא שמעתי עליו דבר קודם - "ספיידרוויק". גיגול קצר הודיע לי (לשמחתי) שזה סרט-מבוסס-על-ספר, שעוסק ב-"פיות ושדונים" וכיו"ב. מצאה חן בעיניי הגישה של היוצרים (על אף, ואולי אפילו בזכות) האופי השיווקי, הדי אגרסיבי של ה-"יצירה". הסרט היה חביב, עשוי היטב, ובשביל להכות על הברזל בעודו חם, רצנו מיד מאולם הקולנוע, אל חנות סטימצקי, ורכשתי עבורם את שני הכרכים (הצנומים) הראשונים (שנבלעו תוך שעות בודדות מהרגע שהגענו הביתה) אחד הפירות (המתוקים אך גם מסוכנים) שהניב הספר/סרט הזה, היה השאלה - "האם פיות קיימות באמת?!"
וכך תוך פחות מודש, מצאנו את עצמנו מתרווחים ערב אחד מול האח (האח המטפורי
) פותחים את כריכתו של הספר הישן, המצהיב והמתפורר, ואני שומע את עצמי הוגה את המילים: "בתוך מאורה באדמה חי לו הוביט...." אךךך איזה אושר!!!
ואגב - בשביל לצטט ת'משפט הראשון הזה, הייתי צריך עכשיו לחלץ את הספר מתחת לכרית של האפרוח!!!
 

Y. Welis

New member
ברכות!

ומקוה שתגדל דור חדש של חובבי טולקין, וסיפורי אגדות בכלל.
 

wolfyy

New member
איזה תענוג,

עשית לי חשק לחזור אל ההוביט בעצמי... שמחה שסוף סוף היה לך קהל המאזינים המשתוקק שרצית
אני ממש יכולה לדמיין לעצמי משפחה קטנה יושבת על הספה ועל כריות.. קרובים אחד לשני והאב פותח ומקריא, בחוץ הערב יורד והילדים יושבים ומקשיבים בדריכות. (מזכיר לי קצת גם את הנסיכה הקסומה...) מקווה שיגדלו לאהוב ולקרוא עוד מטולקין.
ד"א - מה הייתה התשובה שלך לשאלה האם פיות קיימות באמת?
 
למעלה