הגיע השלב להתקדם בחיים

הגיע השלב להתקדם בחיים ../images/Emo3.gif

"לאחר שנה וחצי שלא כתבת בפורומים בתפוז, לא ענית למיילים ולא התייחסת למכתבים שנשלחו אליך, לראות עצמך כמנהל פורום וטעון שתפוז מרווחים משמך, הם בחזקת אמירה צינית. בהוראת מנכ"ל תפוז הורחת מניהול פורום פאלם." הטענה של מרוויחים בשמך, הייתה לעניין שולי למדי שכתבתי בפורום מנהלים ביחס לתקנון שאילצו אותנו לחתום עליו, לא קשור לעניין. אז זהו, אני כבר לא כחול :) והיה כיף. ממחר, כנראה אנהל פורום פאלם וחברים במקום אחר, למרות שזה לא יהיה כמו כאן.
 

dgel27

New member
בזמן האחרון משמם פה בפורום,

למרות שכל האתרים פאלם בחו"ל "ממשיכים לדבר" אפילו "טריביה" לא הביא אנשים - אולי לאפך. IOL נפלו כשגיל צ'פניק עזב אותם עם הפורום הראשון, אולי זה סימן לבאות של תפוז? אולי צריך לבנות פורום בפאלמי - שם אתר מאועד דווקה לזה - רק לשפר מנוע של פורומים קדימה !!!
 

atzmony

New member
מקווה שהאמירה"להתקדם הלאה " תהיה

בשורה טובה "לנו"
ו
 

oritushi

New member
מצטערת.

ירוקה מאד בפורום ולא ממש מכירה, אך חבל. בהצלחה.
 

e-magine

New member
אדם יקר, כל הסיפור הזה

די מזעזע אותי. אני לא ממש מסוגל כרגע להגיב יותר מזה.
 

liat sa

New member
אני פשוט לא יודעת מה להגיד , לכתוב

תשלח לינק לפורום החדש .
 

federbar

New member
הרגולטור עשה זאת שוב...

ולאות מחאה על המנהלים הנוכחיים לשנות - למשך חודש - את שם הפורום ל- פאלם ו...שלום חבר.
 
עשית הרבה טוב בשנים האלו

בטח אחרי ההלם הראשוני יהיה לי הרבה מה לכתוב. בנתיים אני רק חושב שראוי לעשות מפגש ולהודות לך בצורה יותר מכובדת (רק לא באר-שבע). תודה רבה דני
 

eliram

New member
כנראה שהיה לתפוז קשה להתמודד

עם מנהל אתר דעתני, וחיכו לך בפינה קצת. נכון שרמת ההשתתפות שלך ירדה מאד, אבל הסברת למה, ועדיין הגעת מדי פעם. בכל מקרה הפורום לא נשאר יתום, ומנהליו פעלו בתאום אתך, כך שגם אם לא כתבת בפורום, בהחלט ניהלת אותו. לגבי המענה למיילים, באמת שאני לא יודע, אבל זה נראה לי קטנוניות מצידם. לגבי תכניות לעתיד: עכשיו תגלה שתמיד דופקים את השחורים
. ואוי ואבוי לך אם לא תשרשר את השאלות שלך.
שפר את מנגנון הפורום החדש לפני שאתה מכריז עליו, זה קריטי להצלחה שאני בטוח שתבוא. וכללית, אני חושב שאתה קצת גדלת כאן, והפורום הזה קצת קטן עליך. יש לך פרוייקטים אחרים שדחקו אותו, וזו הזדמנות מצויינת להתקדם הלאה. אני מקווה שנראה אותך פה הרבה (או בפורום החדש, איפה שנהייה), ותוכל להיות משוחרר יותר בלי האחריות של "מנהל פורום".
 

liat sa

New member
אלירם , אני לא חושבת שההודעה שלך

כל כך במקום , והיא בוודאי שלא הוגנת . כולנו מוחים על זה שאדם עזב , הועזב או מה שנקרא התפוטר!!!!! אבל אדם בחור גדול תרתי משמע כולנו מאחלים לאדם הצלחה בהמשך דרכו וכולנו ניכנס לפורום החדש שאדם ינהל בוודאי תחילה בסקרנות ולאחר מכן בוודאי שעם עניין - בתנאי שאדם ידע לשמור על רמה ניהול מקצועית וגבוהה ורמת עניין וחברות כמו שהתרגלנו כאן בפורום . אבל אני לא חושבת שלהגיד שמנהלי הפורום פעלו בתאום איתו זה נכון - זה נשמע כאילו איילת ואמנון היו המריונטה של אדם . איילת וגם אמנון החזיקו , ענו לשאלות וניהלו את הפורום הזה לבד כמעט 3 שנים כשבמשך השלש שנים הללו אדם נכנס פעמים ספורות מאוד . פעמים רבות היו לאדם דעות משלו שלא תמיד התאימו לדעות שלנו ופעמים רבות אף התווכחתי איתו כאן בשמות אחרים ( תתחילו לנחש ). אני לא חושבת שהפורום הזה קטן על אדם - או על כל חבר פורום אחר . הפורום הזה הוא הפורום הכי טוב בארץ בתחום הפאלם ובעיקר בזכות חבריו. זהו
 

eliram

New member
אני אעדן את דברי.

מנהלי הפורום, לפי מיטב ידיעתי ובהחלט יתכן כי אני טועה, הגיעו לפורום שאדם ניהל לבדו. מנהלי הפורום לא פעלו עצמאית וללא קשר עם אדם. בוודאי שהם אינם מריונטות של אף אחד, אבל היה פה שיתוף פעולה יפה מאד במשך זמן. גם לי היו חילוקי דעות עם אדם, וכתבתי אותן בריש גלי ובנחרצות. שום דבר לא היה אישי, רק מקצועי. ועדיין עד עכשיו הוא היה מנהל בפורום הזה, המנהל הראשון של הפורום הזה, ולא משנות דעותיו. כל מנהל הביא את האופי שלו, ואני הראשון להגיד שגם אמנון וגם איילת הביאו המון רצינות, סדר, כובד ראש, FAQ, ועם זאת שמרו על הרוח השובבה והחברית של הפורום. כשאני אומר שניהול הפורום קטן על אדם, אני לא מתכוון שהפורום לא מספיק לצרכיו, אלא שעיסוקיו השונים מדחיקים את ניהול הפורום למקום פחות חשוב. אני מבין למה מישהו יכול היה להבין את האמירה לא נכון, ואני מתנצל אם כך קרה. עם משפט הסיום שלך אני מסכים בכל לבי.
 

2cookie

New member
עמדת פעם במקומו של מנהל פורום?

את יודעת בכלל כמה כבדים התפקידים? להיכנס ולמחוק הודעות, לחסום משתמשים, לארגן פעילויות, לטפל בפניות משתמשים... גם אם אדם לא היה מנהל לטעמך הוא תרם רבות לפורום הזה ואי אפשר להכחיש זאת.
 

e-magine

New member
ליאת, אני עכשיו מופתע

ממה שכתבת, לא יודע בדיוקלמה התכוונת, אבל להגיד שאדם לא כתב כאן בשלוש השנים האחרונות, זה לגמרי לא נכון. אני חושב שזה לא הזמן לנהל דיון על חלקם של חברינו הטובים איילת ואמנון וצריכים להפריד בין חלב לבשר. הדיון הזה היה צריך להיות (אני חושב מבחינתך וגם מבחינת אלירם ומבחינתי) שרשור הזדהות עם אדם, איחולי הצלחה לו והסתייגות ממה שנעשה. זה מתחיל להיראות כמו וויכוח ואני באמת כבר לא מבין מה רצית להגיד. מה שאני יכול להגיד הוא שבתקופה שאדם ניהל כאן לבד, היתה כאן המון פעילות. למדתי המון בפורום וכשהיתה לי בעיה, אם היתה לי, ותודה לאל לא היו הרבה, ידעתי שאני יכול לסמוך על אדם וגם להתקשר אליו הביתה או לפלאפון והוא עזר לי בכל מה שיכול היה, אם זה לגבי פאלם, תקלות, אביזרים, שידרוגים, כרטיסים, מצלמות, נגנים, סלולר, ענייני ווינדווס שלא קשורים לפאלם, ואמנם אולי לא ניצלתי את זה יותר מידי אבל ידעתי שיש על מי לסמוך. אדם אירגן כנסים, מפגשים, הרצאות, הדגמות, אנשים באו לשמוע הרצאות, אך בינתיים גם אכלו ושתו וחלק יצאו אפילו עם פרסים או מתנות שלא ציפו להם. הוא בנה את פאלמי כאתר של הקהילה ולמעשה חלק גדול מהחברים השתתפו בדרך כזו או אחרת בעשייה ובכתיבה בפאלמי. גם את כתבת שם אם איני טועה. אדם דאג אירגן בזמנו הנחות ומבצעים וגם אירגן בזמנו שידרוג ל 515 שלא היה כמוהו בישראל, ממנו נהניתי גם אני וכמדומני, גם את לא סבלת ממנו. כל זה לא פוגע לא במנהלים איילת ואמנון, לא במומחים שחלקם אדומים וחלקם שחורים בפורום, אך הם בהחלט מומחים, ואני לא אציין שמות כדי שמישהו לא ייפגע אם שכחתי אותו. וכמובן, גם לא בחברים שאינם מנהלים או מומחים, אלא חברים שבאים לחלק ידע, לעזור, לשאול, לספר במה השתדרגו, או במה הפתיעה אותם האישה, המאהבת או המאהב או הבעל, או כולם, או סתם לקשקש קצת ביום חמסין או בערב גשום או להעלות לפורום איזו תמונה של חתול שצילמו עם הזאיר 71, או לקרוא את הקיטורים האחרונים של איזה "צובקה" מתחזה. אני אפסיק כאן, לפני שזה יראה כמו הספד. בטח שאנחנו מאחלים לאדם הצלחה ואני בטוח שאני אהיה בפורום איפה שאדם יהיה, ושוב כאמור, בלי לפגוע באף אחד, כי היום אני לא מדבר על האחרים, אני מדבר על אדם.
 

AYELET1

New member
אני מעוניינת להבהיר דבר מה

צר לי שהדבר גלש לזה. צר לי שהנהלת תפוז בחרה בצעד שעשתה. הלוואי ולא היה נעשה מכאן ועד להפוך אותי ואת אמנון לפועלים- המרחק גדול. איש אינו מבקש להפחית מזכותו של אדם בפורום. הוא הקים אותו והפך את הקהילה ל-קהילה יחד עם זאת הודעתו של אלירם קוממה אותי - אינני פועלת של איש!!! (אני מניחה שגם אמנון לא) ונדמה לי שלכך כוונה ליאת בדבריה. אז נראה לי שעדיף להתרכז במה שאדם אכן עשה , ולא חסרים מעשים כאלו.
 
למעלה