הגעה לאוניברסיטה ממחוץ לעיר

Hermione1382

New member
הגעה לאוניברסיטה ממחוץ לעיר

שלום לכולם, אני מתחיל ללמוד השנה באוניברסיטת חיפה ואני מתלבט בחירת מסלול הנסיעה. אני מן הסתם אסע ברכבת מהמרכז לחיפה אך כאן מתחילה הדילמה. כאשר באים ברכבת לחיפה באיזו תחנה הכי עדיף לי לרדת מבחינת תדירות אוטובוס ומשך זמן נסיעה? האם עדיף לרדת בחוף הכרמל? בת גלים? מרכז? בתודה מראש :)
 
חוף הכרמל כמובן

קו 46- בסביבות 20-25 דקות עד שהוא מגיע לאוניברסיטה (באחה"צ כשיש פקקים יכול לקחת יותר), לגבי התדירות של הקווים ניתן לבדוק באתר אגד.
 

סלוניק

New member
האם יש גם קוים חוץ עירוניים ישירים לאונ'?

כלומר, אוטובוסים שנוסעים מת"א וכביש החוף לחיפה? (ניסיתי לבדוק ולא מצאתי כאלו, בכל אופן)
 

dudmel

New member
לא.

כל הקווים שבאים מדרום מסיימים את מסלולם במרכזית חוף הכרמל. אבל צריך להגיד לנהג של הקו הבינעירוני שרוצים כרטיס המשך בתוך העיר, ואז זה במחיר מוזל. (נדמה לי)
 
../images/Emo45.gif נכון

וגם ההפך (מהאוניברסיטה אל מחוץ לעיר). לפעמים הם נחמדים ואפילו שואלים מיוזמתם
 

flutter girl

New member
המשך פנימי הוא חינם

אאל"ט - יכול להיות שזה השתנה, אבל אני די בספק. קניתי כרטיס המשך חינם לפני חצי שנה.
 

כבשה200

New member
יש במוצ"ש קו מת"א לטכניון ישירות

ואם גרים באזור הטכניון זה יכול להיות נחמד
 
קו 46 מגיע

פעם בשעה, שזה ממש לא מאוד תדיר ודי מציק, אבל בכל מקרה הרבה יותר מהיר לרדת בחוף הכרמל מבבת גלים (שזו גם לא תחנה מאוד סימפטית, וגם מאריך את הדרך בהרבה) כדאי לבדוק אם ה-46 מסתדר, ואם לא לקחת כל קו שמגיע לחורב (למשל 11 שנוסע לטכניון מאותה תחנה של 46, 133 מהתחנה שליד ועוד כמה) ומשם לקחת אחד מהקווים התכופים מחורב לאוניברסיטה , אוטובוס או מונית שירות של 37, או אוטובוס של 24. אם אני לא טועה ה-46 מגיע כל וחצי (עשר וחצי, 11 וחצי..) חשוב לשים לב שהוא גם מסתיים די מהר, ובמוצ"ש יש אותו רק פעמיים, שנוטות לא להסתדר עם הרכבת בצורה קיצונית ומעצבנת. אבל כמו שכבר כתבתי בשרשור אחר, אוטובוס לחורב ומשם אוטובוס נוסף זה לרוב מאוד מהיר, ושווה לרוב לעשות את זה אלא אם ה-46 ממש מסתדר לכם .
 
מחוף הכרמל קו 46

זמני נסיעה: 6:35 7:00 7:30 8:00 8:30 9:30 10:30 . . . 18:30 ומהאוניברסיטה לחוף הכרמל כל שעה עגולה מ 7:00- 20:00 יכול להיות שבתקופת הלימודים יוסיפו עוד אוטובוסים. שיהיה בהצלחה בלימודים
 

TheBigBrother

New member
מרכזית המפרץ

היא גם אפשרות. משם יש את קו 141/143, שזה קו יחסית תדיר לאוניברסיטה. זמן נסיעה כ-25 דקות. זו האפשרות הכי פרקטית מצד אחד, מצד שני היא עלולה להיות יותר יקרה מלרדת בחוף הכרמל ולקחת 46.
 
למה לנסוע עד מרכזית המפרץ?

מרכזית המפרץ זה עוד 3 תחנות ברכבת אחרי חוף הכרמל. ואותו מרחק מהאוניברסיטה. וגם התדירות של 141 בשעות הקצת יותר מאוחרות של הבוקר היא לא משהו. ו 143 יש רק מוקדם מאוד בבוקר 7:30, 7:45, 8:00, ובשעות האלה עדיף לקחת את 46. אין שום סיבה להרחיק עד מרכזית המפרץ. ולרכבת ולאוטובוסים עדיף לרכוש כרטיסיות, ברכבת זה יוצא אם אני לא טועה 12 במחיר 10, ובאוטובוס זה גם חוסך.
 

Hermione1382

New member
לפי אתר אגד אין, יחד עם זאת המידע שם

אינו תמיד מהימן ולכן רציתי לשאול לדעתם של תושבי חיפה :)
 
למעלה