הדיסק החדש מדהים ! פשוט כייפי

שמעתי כמה שירים ממנו

אני לא פריקית של אלבומי פיוטים אבל יש שם כמה ביצועים יפים
 

שווה244

New member
זמר מדהיםםםםםםםםםםםם

 

moshe alfasi

New member
אני קצת מאוכזב...

אהוד הוא הסטורי טלר הכי טוב שקיים בארץ, ועכשיו הוא מספר לנו משהו שכבר למדנו או שחלקינו לא, אבל זו לא הנקודה. אחי הביא לי את האלבום- עובד בNMC ואני מקווה מאוד שבשלב מסויים אתחבר יותר לאלבום.
 

ms pizza

New member
גם אצלנו באוטו הוא לא עובד..

אבל בשאר המערכות- כן..
 
שאלה טכנית - היום הלכתי לקנות את הדיסק החדש

ובחנות היתה מישהי שקנתה אותו, ולא הצליחה לשמוע אותו בנגן של האוטו. האם מישהו נתקל בבעיה הזאת? אפשר לקנות בראש שקט שיהיה בסדר?
 

ms pizza

New member
אופס..שרשרתי לא נכון...

גם אצלנו באוטו הוא לא עובד-אבל במעכת בבית הוא עובד וגם בדיסקמן...
 
מצטער לחלוק עליכם אבל...

קניתי ואני עכשיו שומע את הדיסק החדש וממש ממש לא מסופק! העיבודים מאד הומוגנים וחסרי פלפל .. כל השירים נשמעים אותו דבר באותו סולם ועם מקצבים דומים, ובכלל, אין כאן שום אמירה מקורית או נגיעה אישית של אהוד בטקסטים... אחרי האלבומים "עוד מעט " ו "ענה לי" וההופעה המצוינת ממשיך לנסוע , זה בסך הכל אוסף שירי שבת שחוקים שיש מיליון זמרים חסידיים שמבצעים... בקיצור בעסה, נראה לי אני אשלח לו את הדיסק בדואר ואבקש החזר כספי, ושישלח לי גם בונבוניירה פיצוי על עגמת הנפש והאכזבה
 

ms pizza

New member
יש כמה לחנים שאכן

חוזרים על עצמם וכמה שהם מאוד סתמיים, אבל יש כמה מאוד מיוחדים ( בעיניי לפחות..) שעושים את הדיסק לכייפי. לא יצא לי לשמוע הרבה שירים של אהוד בנאי לפני אז אני לא כ"כ יכולה להשוות , אבל גם אחים שלי ששורקים את כל הדיסקים הקודמים שלו מאוד אהבו.
 
איך אפשר להשוות את זה לענה לי או לעוד מעט?

מצטערת אבל אני לא רואה שום נק' השוואה כלשהי מלבד הקשר שכולם אלבומים של אהוד. האלבום הזה הוא אלבום פיוטים!!! הוא לא חיבר את המילים ולרוב גם לא את הלחנים. הוא פשוט יוצק מעט אהוד בנאי לדברים ועושה את זה כמו שהוא יודע. בענה לי ובעוד מעט מדובר על שירים שאוה דכתב והלחין,זה סיפור אחר לגמרי .
 

יעל1984

New member
זה לא פיוטים. זה זמירות שבת.

אמנם לא קניתי את הדיסק אבל שמעתי סינגלים ולא הרגשתי שהוא יצק אהוד בנאי בשירים האלו. הוא אמר שהוא נתן את הפרשנות שלו לדברים כי זה מה שצריך להגיד לעיתונאים ששואלים אותך מה אתה מביא לקהל שלך. ודבר נוסף, אכן ההשוואה היא כי כולם אלבומים של אהוד. יש פה הרבה מה להשוות. גם אני מאד אהבתי את אהוד, אבל אני לא מעריצה עיוורת. אני לא אקנה אלבום של אהוד שלא הייתי קונה אותו אם הוא לא היה של אהוד. וכשאני רוצה לשמוע משהו יהודי... יש כל כך הרבה מוזיקה יהודית טובה. הרבה פיוטים, חזנות, קטעים אינסטרומנטליים...
 
גם אני קצת מאוכזבת

בעיקר במקומות שבהם הוא שם מנגינות חדשות למזמורים מוכרים. אולי זה ההרגל, אבל לטעמי, בכל המקרים האלה, החידוש נופל בהרבה מהמנגינה המקורית. יש סיבה למה המנגינות האלה שרדו דורות ולהחליף אותן זו משימה קצת כבדה ואולי לא אפשרית.
 

יעל1984

New member
../images/Emo45.gif אבל

למה מלכתחילה קנית את הדיסק? היה לי ברור מלכתחילה שזה יהיה ככה ושחבל לקנות אותו. זה היה נראה לי מההתחלה כמו דיסק שהוציאו אותו רק כדי שעוד אנשים יכירו שירי שבת. לא אוהבת שעושים ככה
 
למעלה