הדמות הרעה האהובה עליכם ביותר

MrHyde1

New member
הדמות הרעה האהובה עליכם ביותר

המועמדות: גבעון כספי, שרון סילבר, קרין קורן, אוסי ברנס ולולה באום. לקחתי רק את הדמויות שהיו רעות עד הסוף. נעמי שחר, לילי גולד, שירי גולד, איה באום נועה שחר, דנה שניר, אלינור שילון, עמליה שטראוס היו ביצ'יות, אבל לא ממש מטורפות (כנ"ל על משפחת ברקת).
 

MrHyde1

New member
לי לה לולה באום

אין ספק, היא הדמות הרעה הכי טובה שהייתה!
המבט שלה בסוף פרק 96 עשה לי סיוטים בלילה. היא הייתה קיצונית, מטורפת, ממורמרת, דיווה פשוט משוגעת על כל הראש. כמובן שאני מדבר על לולה באום של האייטיז (בסיקסטיז אלו היו רק ניצוצות של רוע). במקום השני נמצאת אצלי קרין קורן, בגלל שהיא לא רק הייתה רעה עם לב מקרח (כמו שרון סילבר), אלא גם היה אצלה בורג מסובב בראש. היא הייתה אובססיבית לחלוטין. במקום השלישי גבעון כספי. קודם כל, הוא הגבר היחידי שהצליח להגיע למעמד של דמות רעה עד הסוף, ודבר שני, הצחוק שלו לא יוצא לי מהראש עד היום. חבל שגיא זוארץ פרש מעסקי המשחק בטלוויזיה, כרגע. במקום הרביעי אוסי ברנס הפצצה. היא הייתה בלונדינית רותחת, אבל כמובן שהעליונות של לולה גרמה לה להיראות קטנה ומסכנה. לאורך כל העונה אהבתי מאוד את המשחק של גאלה, אבל בפרק האחרון משום מה היא איכזבה (ניסתה לשחק מטורפת ויצאה קצת ילדותית). במקום האחרון נמצאת שרון סילבר. אולי הרבה יחלקו עליי, אבל אני לא התלהבתי מהדמות שהייתה רעה יותר מדי וללא סיבה ממש מוצדקת. אבל אין זה מעיד על יכולותיה של יעל שרוני האלוהית.
 
כולם היו בין הדמויות שאהבתי

אני בדרך כלל אוהבת את הרעים בסדרות כאלה, הטובים הם תמיד טובים ותמימים מדי וזה מלוקק ולא אמיתי... צריכים לעשות פעם אחת סדרה שהרעים ינצחו בה. :( סדרת אימה או משהו, זה יכול להיות ממש טוב. בכל מקרה, אם צריך לבחור אחד, אז נראה לי שגבעון. גיא זוארץ שחקן פשוט גאוני, הוא עשה את הדמות הזאת כל כך טוב. חבל שאנשים מכירים אותו היום בתור וונאבי ג'ף ולא בתור שחקן... הוא אמנם מוכר הרבה יותר כרגע, אבל הוא מזוהה ישר בתור מנחה הישרדות, אף אחד בכלל לא זוכר שהוא שחקן... וחבל, כי הוא שחקן מעולה. מקום שני אוסי, היא דמות עדיפה בהרבה על לולה לדעתי... היו הרבה פעמים שהיא נשמעה יותר חכמה ממנה, והשתמשה בשכל והיגיון יותר ממנה. למשל מתי שהן גילו על המזוודה (שלולה בכלל הייתה צריכה לספר לאוסי מההתחלה, בשביל מה היא הסתירה את זה? וכל השטות על העיוורון), אז אוסי אמרה לה שהן לא צריכות יותר את הנקמה ושהן יכולות להתעשר ולעשות מה שהן רוצות, ורק לולה הייתה תקועה על התוכנית... וגם אוסי המשיכה בתוכנית כי היא הרגישה חייבת לדודה שלה שגידלה אותה והיא הייתה דמות נאמנה, אבל ללולה לא אכפת אפילו מהנכדה שלה, אז בשביל מי היא נוקמת? :/ כאילו, מה היה יוצא לה מלהביא את הכסף למשפחה, אם אחר כך אפילו הנכדה שלה לא הייתה סובלת אותה... היא הרי לא יכולה לקחת את הכסף לקבר. מקום שלישי מתלבטת בין שרון ללולה, נראה לי יותר ששרון... קרין לא הייתה רעה כל כך לדעתי. בעונה הרביעית היא הייתה הרבה יותר מסכנה מרעה, את השלישית אני פחות זוכרת אבל היא גם לא הייתה שיא הרוע, בטח לא בהשוואה לדמויות האחרות פה...
 

Nizan 16

New member
../images/Emo115.gifהרעה הכי טובה

1) שרון סילבר. בעיני היא הייתה הרעה המושלמת: חכמה, מניפולטיבית, סקסית, דבקה במטרה, קשוחה ומצד שני היא יכולה להראות שיש לה גם צד רגשני ונחמד. במקרה יצא לי לראות היום את הפרק האחרון של הש"ש 2 וזה רק הזכיר לי כמה הדמות שלה הייתה מעולה ואיך אהבתי אותה במהלך כל העונה. 2) קרין קורן. היא הזכירה לי מאוד את שרון סילבר, גם היא הייתה מצד אחד רעה וקשוחה ומצד שני הראתה צד מצחיק וחביב. הנקודה הרעה אצלה זה שהיא הייתה פאטתית מדי. 3) גבעון סילבר. אין הרבה מה להגיד עליו, הוא היה מצחיק בעיקר והראה כישורי תחמנות ונחישות במידה גבוהה. החולשה שלו היא שהוא פזיז מדי. 4) לולה באום. אומנם היא הייתה רעה מאוד אבל לא הצליחה להתחבב עליי, הדמות שלה די עיצבנה אותי, בעיקר זה שהיא שמרה בסוד יותר מדי דברים מהשותפות לתוכניות שלה. גם השחצנות, היהירות והגאווה שלה לא תרמו לדמות. 5)אוסי ברנס. שלא תבינו לא נכון, אוסי היא אחת הדמויות האהובות עליי בדני הוליווד: חכמה, יפה, חמודה, מצחיקה. הסיבה היחידה שהיא נמצאת במקום הזה היא בגלל שאני לא חושב שהיא עד כדי כך רעה. היו לה הרבה רגעי חרטה והיא עירבה יותר מדי את הרגשות שלה בתוכנית, הכוח שהניע אותה בכל זאת הוא סבתא שלה שהסיטה אותה למעשי רוע. אם לא הייתה לה את הנאמנות העיוורת לסבתא שלה היא מזמן הייתה מקשיבה לרננה ועוצרת הכל.
 
למעלה