ההופעה אמש בקריות

  • פותח הנושא aviro
  • פורסם בתאריך

aviro

New member
ההופעה אמש בקריות

אתמול היינו בהופעה בקריות,היה מדהיםםםםםםםםם,אין לי מילים לתאר עד כמה נהנינו,תמיד אהבתי לשמוע את עמיר ברדיו בדיסקים,אבל בהופעה חייה זה משהוא אחר,הרבה מהשירים עמיר ביצע עם שינויים שנתנו להופעה מימד ענקי,לאלעד (אני מקווה שאתה לא אלעד שאני מכיר מהקיבוץ בצפון) רציתי להגיד לך משהוא בלי התלהמות,פורום מקימים אנשים שיש להם משהוא משותף לחלוק אותו,אתה לא אוהב את עמיר בן עיון זכותך,אל תכנס,אבל למה לפגוע גם בזמר וגם במעריציו ,אני למשל חושב שעמיר בן עיון הוא כותב ומלחין בקנה מידה עצום,ויקח עוד כמה שנים עד שיקבל את ההכרה בארץ,העבר שלו לא צריך לעניין אף אחד למרות שבעניי זה רק מוסיף לגדולתו בכך שיצא מין החושך אל האור בכוחות עצמו.
 

gman3

New member
גם אני הייתי בהופעה..

לפני שאני אתחיל לספר על ההופעה כמו שהבטחתי אני רוצה להקדים ולומר שהיה פשוט מדהים,עמיר בניון הוא זמר מדהים שמרגש אותך כאשר את שומע את הדיסקים שלו אבל זה כאין ואפס לעומת התחושות שעוברות לך בהופעה שלו,האנרגיות והאווירה שהייתה באולם הייתה פשוט מדהימה. עוד מדהים היה לראות את טווח הגילאים של האנשים ששומעים הזמר הנהדר הזה,טווח גילים "מצומצם" של גילאי 15-65 לערך באו לשמוע אותו ואני לפחות לא ראיתי כ"כ הרבה הופעות שהורים באים ביחד עם הילדים שלהם. בקשר להופעה עצמה,עמיר שר שירים מכל הדיסקים שלו ופשוט מדהים לראות איך כל שיר שהוא שר הוא נותן את כל הלב והנשמה ומרגש אותך כמו שאף זמר אחר לא יכול. ההופעה נפתחה בביצוע מרגש מעיין כמוהו של "מודה אני לפניך",היו גם ביצועים מיוחדים לחלק מהשירים כגון "מכחול שבור" שעמיר ביחד עם הנגן חליל שלו שרו מעין תפילה פרסית כפתיח לשיר,או ב"אם הייאוש בא לקראתך" סולו גיטרה רוקיסטי נהדר של דרור חליבה. עמיר גם עשה שיר מרוקאי של זמר ידוע(סילחו ששכחתי את השם) בשם "תעלי תעלי". כהדרן עמיר שר את "כשאת עצובה" וזה הרגע שכבר לא יכולתי לשלוט בגרון שלי שעד אותו שיר השתדלתי לשיר בשקט אבל אז גם וכל הקהל פשוט שרנו את השיר בכל העוצמה והכח.לסיום עמיר ביקש מנדב ביטון שינגן לנו את "נצחת איתי הכל"(שאותו הוא שר בתחילת ההופעה) וכל הקהל שר את השיר(כאשר הוא משנה את המילה "אותך" מנוכחת ל"אותך" נוכח כפנייה לעמיר) ועמיר הצתרף אלינו בפיזמון. בסוף ההופעה רוב הקהל כבר לא יכל לשבת ומדהים היה לראות איך אפילו אנשים מבוגרים קמים ושרים בכל הכח והרגש יחד עם עמיר ואף ראיתי כמה אנשים שבכו מרוב התרגשות. לסיכום אומר שההופעה פשוט מדהימה ועמיר חייב להוציא דיסק הופעה,ולכל מי שעדיין לא הלך אני ממליץ בחום ודוחק בו למהר ולרכוש כרטיס כי הוא לא יקבל הנאה והתרגשות כזאת בהרבה מקומות.
 

Nahoum

New member
רעיון ענק!!

דבר ראשון, תודה ששיתפת אותנו בחוויות מהמופע - ענק. שמח שנהנית, כמו כולם. ההופעה של עמיר מרשימה מאוד!! חוץ מזה, העלת כאן אחלה רעיון - דיסק הופעה לעמיר. מי מכאן בעד הרעיון?
 

sHAi CoheN 2

New member
../images/Emo45.gif מסכים איתך. אבל....

אני מסכים איתך בכל מה שאמרת חוץ מדבר אחד....שאמרת שזה שהוא יצא מהסמים מוסיף לגדולתו....אני יגיד לך ולכל חברי הפורום...אני חשבתי על זה באמת על כל בקטע של הסמים וזה שהוא יצא מזה והגעתי למסקנה שאני מעריך את הזמר הזה בתור זמר, מלחין וכותב לפי דעתי הכי טוב בארץ!!!! אבל אני לא חושב שאני צריך להעריך אותו בגלל שהוא יצא מהסמים כי הוא לא היה צריך להכנס אליהם.
 

yauluhim

New member
שי צודק

בדיוק הרגשות שלי כלפי זוהר ארגוב. זמר ענק בעיני, העמיר בניון של שנות ה-70 (?). אבל ההערכה שלי אליו היא כמאזין לזוהר ארגוב הזמר בלבד. לזוהר ארגוב האדם אין לי אליו שום הערכה כי התדרדרות לסמים היא סימן של חולשה מהגדולות ביותר. עדיף כבר להתאבד מאשר להפוך לזומבי.
 

aviro

New member
אז מה אתה רוצה שהוא יישב בבית

אז מה אתה רוצה שאנחנו נעשה עליו חרם בגלל שהוא היה פעם בסמים,או שהוא יישב בבית ויחכה לביטוח הלאומי שישקם אותו,זה לא כבוד גדול להיות בסמים אפילו יש בזה בושה גדולה,אבל לצאת מהסמים לעלות על דרך חדשה ולהשתקם בכוחות עצמיים ,זה כבוד ועוד איך כבוד,שוב זכותך לחשוב מה שאתה רוצה,בכל מקרה אנחנו דנים אותו כרגע על פי כשרונו והעבר שלו לא מטריד אותנו,אבל אם כבר דיברתה על העבר שלו אז כתבי לך את מה שאני חושב
 

sHAi CoheN 2

New member
קודם כל...

אני לא שפטתי אותו! דבר שני החולשה בכניסה לסמים והחוזק ביציאה מהסמים מזגזזים מבחינתי ואני רק אמרתי שלא צריך להעריך אותו כל כך בגלל שהוא יצא מהסמים אבל אני מעריך אותו בגלל היותו הזמר, המלחין והכותב הכי טוב בארץ לפי דעתי.בגלל זה אני מעריך אותו ולא בגלל שהוא יצא מהסמים כמו שאמרתי כבר.
 
למעלה