ההופעה אתמול בזאפה 17/2

ההופעה אתמול בזאפה 17/2

הלילה של פוליקר ושלי בזאפה.. אז איך מתארים במילים רעידות, הדהודים, הצטעפות עיניים, רגעי אושר צרופים? אי אפשר. אולי כן. לא במילים. אלא בגרגורים, בצקצוקי לשון, כחכוח גרון, קוצר נשימה, צפצופים, בגניחות מתוקות. לגשש באווירו של עולם, לפרוץ, לתפוח. קדמת הבמה, אלא מה? נתזי רוק ההופכים ניצוצות מרהיבים מתחת לעפעפיים. מושב כיסא ספרטני. כבר ציינתי? מבט מצטלל ומהופנט בנשמה הגדולה עם התנוכים השמנמנים שבא מהם לנגוס ומתחיל אותו גירוד אגבי, הגורם לכל הגוף הקפוץ עדיין להתפתל על הכיסא. מן אינטגרציה בין כל המערכות. מלבלב רפוי ועד הקרסול וחוזר חלילה. תחושות שלא מותירות סיכוי לשלפוחית השתן הגואה מהתרגשות. הופעה מדהימה. או כמו ששואלים ילד קטן: "איך היה בגן?" אז..היה לי כיף! אז איך מקפיאים רגעי אושר או לחלופין מתעדים? אי אפשר. אולי כן. לתעד את השקיעה הסופית אל תוך נים לא נים מסויט. אדנות בוטחת . אהה וגם..ביצוע מרטיט ל"נמס בגשם" והחיבוק שלו..הנשיקה...אוחח אוחח.. ורינה, אני אוהבת אותך!
 

רינה ד

New member
יוווווודההההה איזה מלך!!!

הופעה מדהיממממההה ונמס בגשם בעיבוד מעלף.. הגעתי הכי מוקדם שאפשר כרגיל לתפוס את השולחן הקבוע שלנו אבל התבאסתי לחלוטין שהוא כבר היה תפוס.. ישב שם נאור ציון אחד שביקשתי ממנו לפנות את עצמו לשולחן שליד הוא קלט שבעצם אני עם מור ושהוא שומר בשבילנו את המקומות האלה.. אילנה שתביני לא היה את השולחן הארוך שתקוע באמצע כל הזמן כך שהשירותים היו נגישים יותר הפעם.. והכי חשוב ישבנו ליודה מול הפרצוף! כ"כ קרוב שהתבאסנו לצלם אותו כך שאין תמונות.. לפני איך קוראים לאהבה שלי הוא ביקש מליז שלא תצחיק אותו..זה השיר שהיא תמיד שוכחת אם זה הסתיו וזה עצוב או שזה רובה זה מצלמה.. והוא שר את רומיאו בשבילה נישבעת לכם שזה היה רק לה כאילו אפח'ד לא קיים שם פשוט הוא וליז ורומיאו.. פשוט אין דברים כאלה זה היה הורס ומרגש ברמות.. אחרי ההופעה קיבלנו נשיקה וחיבוק וזהו הביתה עד להופעה הבאה.. ואוווף איך הלב מתגעגע.. אלוהים רק הוא יודע.. אה ומור ד"ש לנאור ציון..
 
מה ישבתם ליד נאור ציון הסטנדפיסט?

בטח הצחיק אותכם גם ואיזה כייף לכל מי שהלך להופעות גם בירושלים כייף להנות מהופעה של זמר שאוהבים ומי זאת מור היא חדשה?
 
יא ליז איזה כייף לך שהוא הקדיש לך את רומיאו

באמת נראה מרגש איך שתיארו פה אני היתי מתה במקום...
 
רויטל איפה את בחייך

לאן נעלמת? וזה באמת מרגש ברמות אין דברים כאלה. זה באמת כייף כל פעם מחדש כשהוא שר לי את רומיאו. בכלל בהופעה שעברה בילבל7י אותו אז הוא אמר לי בחיוך כמו שרק יודה יודע ``את מבלבלת אותי`` וכולם צחקו. לא יודעת למה אבל משום מה הוא חשב שנפגעתי אז הוא התקשר אלי כדי לברר שהכל תקין. אייי זה היה מעלף.כמעט עשיתי תאונה מהתרגשות. הלו? זאת רומיאה? ככה הוא פתח את השיחה אוי אוי אוי כמה אני מתה עליו.
 

ספי סול

New member
מתה על פוליקר מה יהיה כפרה

את מתה על כולם............... חחחחחחחחחחחחח מפליא אותי שאת עוד בחיים.......... בואנה אתן תותחיות עשיתן חיים אני רוראה תודה על הפירוט אבל מה באמת ניסגר עם נאור ציון למה לעזאזל הוא שמר לכן שולחן.......................................?????????????????
 

ספי סול

New member
הלו מישהו ראה את הפירסומת החדשה לבזק

השתמשו בשיר של יהודה בכפייייייייייייייים...................... אפרופו פירסומות רינה מה את אומרת על הפירסום של מתאים לי???? לא יפה ככה לעשות לכלבים..................
 

רינה ד

New member
זה לא נאור ציון הסטנדפיסט אלא משהו שדומה

לו מאוד.. בעצם דומה לקובי אפללו.. או שזה היה שילוב של שניהם יחד.. קוראים לו אורן והוא מחזר אחרי מור.. והוא מת על בטטות.. עוד פרטים..?
 

ספי סול

New member
שיחזר אחריה העיקר שלא יתקרב אלייך!!!!

נו מה מור איך היא נראית כוסית.....???????????
 

רינה ד

New member
נו הרשת אפילו לא היתה מודעת לשיטה החדשה

נראה לך שמישהו היה מאשר דבר כזה גם אם זה זול יותר מפרווה סינטטית.. אלה הסינים והראש הקרימינלי שלהם.. עפתי לישון לילה טוב!
 

ספי סול

New member
נו הם רק טוענים שלא ידעו ושהסינים הטעו אותם

בולשייייייייייייייט חחחחח העיקר אין לי פרוות בארון...... מסכנים הכלבים האלה....................
 

shay poli

New member
לספי,אם כבר העלת את נושא השיר בכפיים חבל רק ש

לא השתמשו במקור ! עצוב.
 
למעלה