ההופעה בחיפה התבטלה.

Nahoum

New member
ההופעה בחיפה התבטלה. ../images/Emo7.gif

ההופעה בפיוז'ן שבחיפה (מתחם חוצות המפרץ) התבטלה סופית (העדכון גם בעמוד הראשי באתר - אם אתם לא רואים תכנסו לעמוד ותלחצו "רענון העמוד")
 

8LiNoY8

New member
ההופעה בבית גבריאל..

אתם שומעים, אני מעוניינת ללכת, ואני יודעת שזה ב31/7 יום שבת 21:30 בבית גבריאל בעמק הירדן.. אבל ברצוני לקבל עוד פרטים אם למישו יש.. בבקשה.. תודה!!
 

Nahoum

New member
ללינוי.

איזה עוד פרטים את רוצה לדעת? יש באתר של עמיר בעמוד לוח הופעות (קישור מצורף) אם את צריכה עוד פרטים - תגידי איזה.
 

Lin0y

New member
תודה על הקישור אבל..

כל הפרטים שהיו שם כבר ידעתי עליהם.. מה שהייתי עוד רוצה לדעת זה.. איזה שירים יהייו במופע.. כי בדרך כלל רשום את שמות השירים מהדיסק החדש שהוא הולך לשיר בהופעה.. (כאילו, קיבלתי את כל הפרטים מהעיתון אבל לא היה רשום עם איזה שירים הוא הולך להופיע) אז אם למישו יש מושג. אני אשמח!
 

Nahoum

New member
עמיר שר שירים מכל הדיסקים

הוא שר "רק את", "געגוע", "יש לי חלום". מהדיסק השני את "שמחות קטנות (יהללוך)" מהדיסק השלישי את "את אינך", "שלכת", "אפילו", "ללכת לשם" וכמובן גם שירים מניצחת איתי הכל!! אני לא יודע אם מותר לי לרשום את סדר השירים במדוייק מבחינה חוקית - אבל מהקטע הזה - עמיר שר שירים מכל האלבומים..
 

Lin0y

New member
איך אתה יודע?!

שבידיוק בהופעה הזאת הוא ישיר את השירים האלה?
 

Nahoum

New member
כי זה הופעה מן המניין

בכל הופעה הוא שר את אותם שירים.. אמנם ההופעה בבית גבריאל היא במסגרת "פסטיבל על המים" אבל זה אותה ההופעה של "ניצחת איתי הכל"..
 

Lin0y

New member
ואוי איזה באסה. רציתי...

שהשירים היו רק מהדיסק ניצחת איתי אוףףף אני מקווה שאתה טועה
 

Nahoum

New member
בכל זאת -

הוא שר הרבה שירים מ"ניצחת איתי הכל".
 
זה שאתה עוד שואל רק מוכיח שהכל ..

טבעי אצלך , התכוונתי לכך שאתה עונה בסבלנות על כל שאלה , שים לב לעקומת השירשור , ותבין . ( ותירגום בגוף הסרט: התכוונתי לתת מחמאה ותו לא)
 
למעלה