ההורים שלי דתיים- ובערך מתאבלים עלי- עזרה !!!

the chopin

New member
ההורים שלי דתיים- ובערך מתאבלים עלי- עזרה !!!

שלום, אני והורי דתיים. סיפרתי להם שאני גיי כי די נשבר לי להתחבא מאחורי שקרים. ואני רוצה לחיות עם בן זוג, ולא עם אשה. זה לא אמיתי. אמא שלי היום אמרה לי שאם אני אחיה עם בן זוג אני אהיה בודד, כי מה יקרה אם הוא יעלם מחיי פתאום, ע"י מוות או יעזוב אותי וכו'. אמרתי לה שאני מעדיף את זה מאשר לחיות באהבת שקר עם אשה (אפילו אם אני מספר לאשה שאני גיי והיא מוכנה להתחתן איתי זה עדיין לא יהיה אהבת אמת). אז אמא שלי אמרה לי- יש דברים יותר גרועים מלחיות בשקר !!! אתם קולטים??? מה אני אמור לעשות עם ההורים שלי ? מישהו מוכן לדבר איתם?
 
הי

ברכות על היציאה מהארון, על הבחירה לא להתחבא מאחורי שקרים ועל הערכים שמנחים אותך ... הספרות המקצועית אכן משווה את התגובה של ההורים ליציאה מהארון של הילדים - לתהליך עיבוד אבל. נראה לי שאמך חוששת 'מנטישה' מה יקרה אם בן הזוג ייעלם מחייך...הוא חוששת שתישאר בודד בשל הנטייה המינית. היא מדברת עדיין מתוך הפחדים ומתוך האבל על המציאות שהיא חשבה ותכננה עבורך. האמירה שלה נובעת מהרצון 'לעצור את הגלגל' והיא זקוקה לזמן כדי להפנים את הידיעה. אני חושבת שכדאי להפנות את ההורים שלך למידע. יש ספר שאני ממליצה עליו 'ארון בתוך ארון' סיפוריהם של המומוסקסואלים ולסביות דתיים. אני מוכנה לשוחח עם ההורים שלך תפנה אלי במייל. בברכה לחג החירות המיוחד שלך ממני יעל הרפז
 
ברוך הבא../images/Emo140.gif

אני אתחיל מהסוף: בעלי ואני מוכנים לדבר עם הוריך - אתה מוזמן לפנות אלי במסרים
אני חושבת שגם להורים לא דתיים קשה מאוד לצאת מהארון יחד עם ילדיהם, זה תהליך ארוך ומורכב. מה זה אומר "הם בערך מתאבלים עלי"? אתה נמצא בבית הוריך? אם אתה חי עם ההורים עדיין - הם לא כל כך מתאבלים עליך. אני מבינה שינה תחושה כאילו כל העולם חרב עליך, ישנה איזו ציפיה שההורים יחבקו וירגיעו, שנקבל אתכם מיד על נטייתכם. אני מקבלת את את זה ויחד עם זאת מודה ומתוודה שלא היה לי קל כל כך בהתחלה. תעיד בתי דנה שלא מיד קיבלתי את זה כעובדה מוגמרת, בטח ובטח שלא בירכתי על זה. היום כשאני רואה כמה היא מאושרת גם אני מאושרת. כי מה חשוב לנו יותר מאושרם של ילדינו?
 

שירה910

New member
שלום לך

מוות או עזיבת בן זוג יכולה להיות גם בזוג הטרו . אבל אם האשה שתנשא לה תגלה שאתה גיי יהיו לה כל הסיבות לעזוב אותך . כל אמא רוצה שהבן שלה לא יהיה לבד בעולם אך אין הבטחה כזאת בכל מצב . אני חושבת שזאת תגובה ראשונית והיא תתמתן . כן , יש דברים גרועים מלחיות בשקר וזה - לאבד בן . אני מאמינה שהיא תגיע להבנה הזאת . מעט הורים יחסית יגיבו בקבלה מידית אחרי יציאה מהארון . לרוב לוקח זמן לעכל . התגובה של אימך מתונה יחסית . היא לא אמרה לך אתה לא הבן שלי , או עוף לי מהבית וזה יאמר לזכותה . כן היא דואגת וזה טבעי . היא מתמקחת עם הבשורה וזה מובן . היה סבלני ועזור לה . אל תפחד . תרגיע אותה ודבר אל ההגיון שלה . נראה שעם הזמן היא תתמודד עם היציאה שלך מהארון . ואולי תאפשר לה את הקצב שלה לצאת מהארון , אם בכלל היא צריכה לעשות זאת . שירה .
 

noanoa9h

New member
אני אדבר איתם ואגיד להם..

אני לא אדבר. לא אדבר כיוון שלצערי לא בחרתי את הורי והוריך אינם הורי,ההתמודדות הזו כואבת,ארוכה,אך נדרשת ממך ולא מאחר. לעיתים,כמו שמים שוברים בסוף אבן,הזמן עובר ואנשים עוברים תהליכים ומבינים,זו אפשרות שאין לשלול.
 
מה עובר עליך ידידי היקר?

בזמנו כשסיפרת לאמך שאתה הומו, אמרת שהיא קיבלה זו בהבנה ואף סיפר זאת לאביך. עכשיו אתה אומר שהם בערך מתאבלים עליך? אני ממש תמוה - מה קורה איתך נשמה? אתה הרי בקשר אדוק עם הרב רון יוסף, למה הוא לא מדבר עם הוריך, בבקשה ממנו הוא יעשה זאת בשמחה. הורים - זה טבעי ולגיטימי שיש להם שאיפות מילדיהם. הם מצפים לכך שתתחתן עם אישה ככל האדם ותביא להם נכדים לעולם. אתה לא מאמין בזה, זכותך אבל אתה חייב להבין אותם, הם הוריך, הם עשוך והביאוך לעולם הזה (לפחות את הגוף, את הנשמה הקב"ה הכניס בגוף) הם כל כך רוצים להיות את דור העתיד שלהם והנה אתה מדבר איתם על חיים עם בן זוג (ושוב זו זכותך להרגיש כך ולרצות זאת - אין לי כלל בעיה עם זה) בשבילם (בעיקר כמשפחה דתית) זה סוף העולם. בזמנו רצית כן להתחתן עם אישה, אפילו לסבית ובלבד שתביא ילדים לעולם, מי אמר שתחיה איתה בשקר? אולי כן תאהב אותה ותחיו חיי אמת.
 

שירה910

New member
אוי אוי אוי

אוי אוי אוי . ניכר שמדובר פה בהזדהות יתר עם עמדת ההורים . "שתתחתן עם אישה ככל האדם" . - לא כולם מתחתנים עם נשים וזה לא הקריטריון של "להיות ככל האדם" . "ככל האדם" פרושו היחיד הוא שכולם נבראו בצלם אלוהים . וזה הכל . ולחיות עם אשה לסבית רק כדי ללדת ילדים ואולי בסוף תאהב אותה , נשמע פתרון צבוע של זרמים דתיים ודומיהם שרוצים שהכל יראה מבחוץ כתקנו , אך הסבל הפנימי כשהמשיכה המינית לא שייכת לקשר הזה מי ישורנו . ולמה לאמלל את כולם . רק בשביל מראית העין . והרי אפשר להביא ילדים לעולם בכל וריאציה : פונדקאות או הורות משותפת בין גבר ואישה שאינם בני זוג . זו לא צריכה להיות סיבה לחיות בשקר . ומוטב שלא יתנו לך עצות אחיתופל כאלו . אני מסכימה שצריך לתת להורים זמן לעכל את דבריך . שירה .
 
למעלה