ההשפעה של יציאת הסרטים

Curufinwe

New member
ההשפעה של יציאת הסרטים

מה דעתכם על העובדה שהסרטים המאוחרים יותר בסדרה יצאו בתקופה מוקדמת והסרטים הראשונים של הסדרה יוצאים עכשיו, זה לטובה או לרעה ? לדעתי לרעה, קודם כל, את כל הסדרה היו צריכים לעשות ברצף ולא הבדלי זמן כל כך ענקיים. כי ההבדל הוא פשוט עצום בכל התחומים, קרבות, מקומות, אפקטים, זוויות צילום וכו´... הכל פשוט מן הסתם יותר יפה ואדיר בסרטים שיצאו עכשיו. אני הסתכלתי על הסרטים הישנים של מלחמת הכוכבים וזה יוצר אי אמינות לגבי העולם הזה, פעם הכל היה אדיר ויפה ועכשיו הכל נראה עלוב ומסכן. עדיף או שהכל היה לאחד הכיוונים, לא מחולק לשניים. לדוגמא הקרב בין דיוקו ליודה, קרב אדיר ביופי שלו, לעומת קנובי ודארת´ ווידר בסרט, הם זזים בקרב כמו פדלאות, אין תנועה ואין רגש בקרב. זה לא שזה היה אמור להיות ככה, אם היום היו עושים את הסרט הזה, אז מאה אחוז היה קרב הרבה יותר מיוחד. אבל מה לעשות שזה צולם פעם... כמו שאמרתי קיימים עוד הרבה דוגמאות מסוג זה שהופכות את העתיד של הסדרה לעלוב יותר לעומת העבר שלה, שכרגע יוצא למסכים. בקיצר, זה למה לדעתי ההשפעה של יציאת הסרטים בזמנים כה שונים מבחינת טכנולוגיה היא רעה והייתה טעות, היה צריך להיות רצף זמני של הסרטים על מנת שהם יהיו תואמים ולא יגרמו לפער ולאי אמינות.
 
אם אתה מחפש אקשן לך תראה סרטי

קונג פו מלחמת הכוכבים זאת יצירה
דבר אלוהי
ואם היית ממש משקיע בעלילה היית רואה שאמרו שהתקופה של הסרטים הישנים הם בעידן החשוך שהכל ישן ולא מתקדם
חוץ מזה בסרט השני אפשר לראות שהטכנולוגיה לא משהו כי החללית למשל של אובי וואן זקוקה לטבעת כוח שלה כדי לעבור בעל חלל וגם מלא דברים אחרים האפקטים לא עושים תסרט הסרט והעלילה עושים תאפקטים!
(לא למחוק! לא פגעתי בכבודו של האיש הזה...)
 

Curufinwe

New member
אין חוכמה רבה במשפט שאומר שהתקופה

של הסרטים הישנים הם בעידן החשוך והכל ישן ולא מתקדם. זה שטות. מה קרה לעיר האדירה איפה שבסרט החדש רואים את הג´די ואת המועצה של הפוליטיקאים. נעלמה מפני האדמה ? ... גם בכל העולמות האחרים שאנחנו רואים בסרטים החדשים כל המבנים מפוארים והטכנולוגיה חדשנית. מה קרה ? גם הם הושמדו ? עשה לי טובה... טכנולוגיה, ידע, מבנים אדירים וכו´... לא נעלמים כל כך מהר. מדובר בעשרות שנים בלבד, זה למה המשפט הזה פשוט דפוק. אין בו רבע הגיון. דווקא העלילה בסרטי מלחמת הכוכבים הייתה הצד החלש יותר. לגבי מה שכתבת בהתחלה, סדרת מלחמת הכוכבים מבוססת על אקשן תמידי שכולל מלחמות וקרבות. אפילו אם זה בזירה הפוליטית. והעובדה שמלחמת הכוכבים הבסיס שלה הוא אקשן לא אומרת שהיא לא יצירה, רק יצירה מסוג מסויים. צר לי להגיד, לא אמרת שום דבר ממש חכם בקשר לנושא המדובר.
 
רואים שאתה חדש בזה...

עדין לא הבנת שמה שמיוחד בסרטי מלחמת הכוכבים משאר הסרטים המפגרים שיצאו לאקרנים זה העלילה המושלמת?! כל היופי בהפתעות שצצות בכל פרק והמזויקה והטקטסט! גם הקרבות אבל העלילה היא הגורם המחבר!
כי תמיד בסוף כל סרט שרואים תמיד מחכים לבא בתור לראות מה קורה שם
חוץ מזה תראה שוב תסרטים ואתה תבין שבתקופה של האימפריה המדע התפתח אבל רק אצל האמפריה זאת אומרת היה סלקציה לא בכל מקום זה התפתח וגם בזמן הרפובליקה היה שגשוג והכל!. חוץ מזה אם תשים לב בסרטים החדשים אתה רואה דברים יפים מאוד אבל לא מבחינת ערך טכנולוגי! מה ראית שם? רובטים שנשלטים בשלט רחוק? זה כלום! ראית ספינות מדליקות! אם תשים לב אין לה הייפר ספיפ והם זקוקות לחלקי עזר כמו החללית של אובי וואן! הכלי רכב של הרפובליקה? שים לב שהם בנוים בצורה מגושמת לעומת הסרטםי הישנים... אפילו הנשק של החלליות קרב לא משהו! אבל אתה רואה הכל בתחכום יפה בצורה מעובדת שעברה אצל מחשב אז זה נראה לך כזה יפה והכל,אבל בתכלס זה לא משהו רציני שיגרום לך לצרוח מרוב הנאה של "זה יותר חדשני מהעבר" כי בסרטים הישנים היה לך את AT AT היה לך חלליות עם הייפר ספיס היה לך גם כוכב המוות היו לך מלא סוגי נשק! והאקשן אולי יפה מאוד אבל לא בגלל זה והרוב יסכים איתי מלחמת הכוכבים קיבלה את המעמד שלה...
 

Curufinwe

New member
חדש בזה אני לא. הראייה שלנו שונה

העלילה לדעתי היא הגורם החלש ביותר אצל מלחמת כוכבים, וזה לא דעה שרק אני מאמין בה. אלא גם אוהבי מלחמת הכוכבים אחרים שאני מכיר. אולי גם פה בפורום יש כאלו שחושבים ככה, אני לא אופתע. זה לא שהעלילה גרועה, פשוט היא יכולה להיות פי עשר יותר טובה. יש תסריטאים הרבה יותר טובים ממה שהביאו למלחמת הכוכבים. ולגבי ההפתעות, כמו שנחמד שהן צצות משום מקום ומחדשות את העניינים. הן גם יוצרות שאלות חדשות ואי הבנות. לכל דבר יש צדדים טובים ורעים אבל, אני משער.
 
למעלה