"הוא יהיה היחיד" - לא בטוח

steelight

New member
"הוא יהיה היחיד" - לא בטוח

התכוונתי לכתוב את זה כבר לפני כמה זמן, אבל לא יצא. זוכרים את הטיעון "אבל הוא יהיה היחיד בכיתה/בית הספר/פלוגה/חטיבה/מדינה שלו שלא נימול!"? אז מסתבר שלקושקוש שלנו לא "מצליח" להיות אפילו היחידי בקבוצת השחייה שלו שלא נימול - שישה תינוקות בני גילו סך הכל, ויש עוד תינוק שלא נימול. לאישתי יצא להלביש את הקישקוש ולהבחין שלתינוק המולבש לידה יש ערלה לתפארת. היא בררה בעדינות, כמובן, תוך הסבר שלקישקושון לא חתכנו, ונראה שגם הם פשוט החליטו שלא צריך. ואל תשאלו אם האבא נימול או לא. אני לא נוהג להסתכל על פרמשטקים במקלחות. (למה אני מסתכל על כאלו של תינוקות, אתם שואלים? זה כמו תאונת רכבת: נוראי, אבל אי אפשר שלא להסתכל) בקיצור: נשבר לנו עוד מיתוס. נראה מה יהיה בגן.
 
אתם לא הראשונים! עוד מישהי כאן

בפורום סיפרה שבעת ההרשמה לגן גילתה שבנה עומד להיות השלם השני.
 

valeta

New member
../images/Emo6.gif איזה כיף

לקרוא דברים כאלה (אם כי גם להיות היחיד שלא נימול לא נראה לי בעייתי...). האם הילדים בעלי העורלות הם מהעלייה הרוסית או ילידי הארץ?
 

steelight

New member
חצי חצי

שלנו לא מהעליה הרוסית, למרות שיש אי אלו שורשים בברית המועצות לשעבר. הורי הילד השני עולים מרוסיה. בהחלט לא בעיתי להיות היחידי, רק ששעשעה אותנו ההפרכה של היות הילד היחידי, אפילו בקבוצה קטנה כל כך.
 

She Dolphin

New member
איזה יופי ../images/Emo13.gif כיף לשמוע

האמת היא שמעבר לסיטואציה של לפני/אחרי שיעור שחיה באמת קשה לדעת מה יש בתחתונים של החברים
בגילאי הגן היותר בוגרים כבר לא מסתובבים עירומים ולאור העובדה שהיום מחנכים ילדים לפרטיות בשירותים אף אחד לא יודע בדיוק מה יש שם לחברו.
 
היי ../images/Emo13.gif רוצה לשמוע משהו

כבר כמה פעמים אנשים מתקשרים אלי עם הסיפור הבא : ילד הולך לגן או לבית הספר. ההורים קצת מוזאגים, בכל זאת הוא "היחידי" ואז איכשהו במהלך השנה , כי ביום הראשון ללימודים לא תמיד מורידים את כל הבגדים
, בדרך כלל אחרי שחבר התארח אצל הילד והילדים התרחצו ביחד מתברר שהוא לא הילד היחידי הכיתה שלא נימול ושגם לילד ההוא (וגם לילד הזה) יש אח או שניים לא נימולים ושיש מקומות בארץ שאם היו ההורים "משתדלים" קצת יותר (אבל בשביל מה? ) היה אפשר לסדר כתת-גן קטנה של בנים שלמים באותו גיל או כתת-גן גדולה של בנים שלמים מ 2-3 שכבות גיל. וזה למרות שלפי דעתי אין לזה משמעות , לעובדה שיש עוד ילדים שלמים. אולי יש משמעות בשבילנו ההורים. מה גם שלפעמים יש עוד ילד שלם בכתה אבל אנחנו פשוט לא יודעים זאת - כי כאמור כולם לבושים וזה לא נושא כזה גדול להתעסק איתו (שוב, בעיני הילדים).
 
גם אם הוא יהיה מתישהו היחיד

זה יהיה זמני מאד! בחטיבה הצעירה אצל הבת שלי (כבר סיפרתי את זה) היה ילד עולה חדש שלדברי המורה בתחילה השנה "הוא אמור להיות היחיד והשונה" אז ההורים שלו מיהרו ומלו אותו בגיל 5-6 כדי שלא יהיה "חריג" כשהוא עלה לכיתה א', התברר שאיתו בכיתה יש שניים לא נימולים. גם בשנה שעבר היו איתו לא נימולים וגם השנה בכיתה ג' יש לא נימולים. עכשיו הוא הפסיד! לא רק בגלל שחתכו לו...אלא בייחוד בגלל העובדה שהוא בלאו הכי ילד מתבודד וביישן, שבעצם הוא כבר לא "חריג ושונה".
 
למעלה