הודעה לכל הספקנים בנוגע לשינוי שמו

לאה 11

New member
סליחה שאני מתערבת!

אבל למה את חושבת שבעצם עמידת דום דקה מכבדת אנשים, ולקרוא חוף או כל דבר אחר על שם בן אדם לא מכבדת אותו?
 

רז89

New member
צודקת ולא רק זה

לקרוא לחוף בשמו האמיתי מכבדת את האדם הרבה יותר מאשר עמידת דום במשך דקה פעם בשנה.
 

רז89

New member
יש לך טעות

אם את מכבדת את האדם את תעריכי את העובדה שעיריית אשדוד נענתה לפניותינו והסכימה לשנות את שם לחוף גנדי יש לי שאלה: איך את קוראת לכיכר המרכזית הזו בתל-אביב? הכיכר הזו שתמיד יש בה הפגנות ועצרות הכיכר הזו שנרצח בה ראש ממשלה? וזה לא חתיכת חול, זה חוף, זה אזור תיירותי
 

old fairy

New member
בובינ'קה לא לכעוס!!!!

אנחנו יודעים שאת בת ואת בת מתוקה מאוד!!! אז קחי
וגם
ואל תילחצי ממנו הוא לא ידע...
 

black buttercup

New member
בקשר לכל התגובות.

אני אישית מאוד מעריכה את האדם הזה ואת מפעל חייו לקידום הארץ, מאוד! וכאב לי מאוד לשמוע כשהוא נרצח. בעיניי לקרוא לחוף על שמו או לעמוד דקה דומייה לזיכרו זה מעט מדיי כדי שאני אתעקב לעשות את זה *ניסקלת*. אני, כאדם שמכבד אותו מעדיפה ללכת בדרכו, לדבר בשיבחו להפיץ את עדותיו ואמונותיו ואת מעשיו הרבים, פעולות אלו נראות לי הרבה יותר שימושיות והרבה יותר מועילות והרבה הרבה הרבה יותר מכבדות את זיכרו של אדם יקר זה. עכשיו יקום בטח המתחכם שיגיד "את עומדת ביום השואה?", אז כן, אני עומדת. א. כי בישבילי הכאב הזה הרבה יותר אישי וקרוב. ב. אין הרבה מה לעשות מקשר לאותם אנשים פרט להנצחת שמותהם והעמדה לדין של כל האשמים והאחראים! העמידה באותו יום היא סימלית בלבד בשבילי. אין לי שום כוונה לזלזל בחשיבותו של גנדי ולו במעט. ובכל זאת, אני לא רואה את עצמי קוראה לחוף הקשתות חוף גנדי. זה לא לעיניין בכלל. ואני לא מתכוונת להתווכח על זה עם אף אחד. זו דעתי. אם את רוצה לקרוא למקום חוף גנדי, תהיי בריאה. לכיכר רבין אני קוראה כיכר רבין לא כי מזיז לי מרבין (באמת שלא) אלא כי זה כבר הקבע. אבל אם אני אבוא לשם ואגיד "הכיכר" כולם יבינו על מה אני מדברת בלי להזכיר את שמו של רבין. אם בעוד 10 שנים כולם יקראו לחוף הזה חוף גנדי (מה שלא נראה לי בר ביצוע) אז סבבה, זה רק שם. לא צריך לעשות מזה ביג דיל!
 
לא... כי יש פה אנשים שחושבים שאם

הם קוראים לחוף הקשתות חוף גנדי אז הם גיבורים... אל תיתנפחו! רחו אוויר וזהו! מה קרה??? זה כמו שלפארק ברובע י"א אנחנו קוראים שלוחלנד... אז מה??? השם שלו הוא פארק גולדה... אז זה אומר שאני לא מכבד את גולדה??? נו באמת!!! אתן חייבות לקחת אויר ולהירגע! כל אחד ודעותיו... מה לעשות??? לדעתי אין מצב שאני יקרה ליד החברים שלי חוף דנדי והם יבינו אותי... אבל עזבו??? מה אני מיתווכח איתכם/ן ביכלל??? אני עושה מה שבא לי... כי בסך הכל גנדי לא היה לא שכן שלי, לא שכן שלי, הוא לא היה בשיכבה שלי, הוא לא הכיר אותי ואני לא אותו! כן!!! אני לא שמעתי עליו ביכלל עד שהוא נרצח. זה לא היה נישמע טוב... כאב לי מאד על מותו אבל זהו! אני לא מיתכוון ליבכות עליו כל שנה ושנה! אולי תציעו שיהיה תקסים בבית ספר בימקום לשנות לחופים את שמם??? אוי... כמה שהטימטום גובר על אנשים!!!
 

black buttercup

New member
זה שלא שמעת עליו...זה עצוב...

אבל בקשר לקטע שאין קשר בין כיבוד זכר אדם לקריאת אתר מסויים על שמו כל כשר. ד"א...באיזה זכות אתה משתמש בביטוי שלוחלנד??????????????????? אנחנו המצאנו את זה!!! יא פספוס!!!!!
 

רז89

New member
אני הולכת להגיד משהו

שיטריף את כולם... אבל אתם שניכם מה זה אשדודים מצויים... פשוט תפור עליכם... וזו לא מחמאה..
 
מה את מיתייחת אליה ביכלל???

כניראה זאת אישה חסרת עבודה שמשעמם לה!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא נכון???
 
למעלה