harhanegev
New member
הודעה מתנועת "על הרציף":
הודעה מתנועת "על הרציף":
להלן ציטוט מדויק של ההודעה ששלחה תנועת "על הרציף" לרשימת התפוצה שלה: (למען הבהר כל ספק - אין בציטוט זה משום רמיזה על דיעה בעד או נגד הרשום בו) לכל מען דבעי אתמול, 12.2.07 עברו שמונה חודשים מאז התאונה בבית יהושע והיום לפני שמונה חודשים קמה תנועת "על הרציף – תנועת נוסעי רכבת ישראל". * מה הספיקו המוסדות החיצוניים בשמונה חודשים: 1. מבקר המדינה כתב דו"ח מיוחד וחמור אודות הנהלים ברכבת ואודות הרשלנות הבטיחותית. אך לא נראה שזה מזיז להנהלת הרכבת. 2. המשטרה הגיעה למסקנות 3. יוסי פלד כתב דו"ח חמור ביותר. 4. השר שאול מופז דיבר עם המנכ"ל של הרכבת. 5. העיתונות דיווחה. 6. מנכ"ל הרכבת נחקר בחשד לגרימת מוות ברשלנות והמשטרה ממליצה על הגשת כתב אישום. 7. סגרו את המעבר בבנימינה. 8. התחילו לבנות מעבר תת-קרקעי בבית יהושע. * ומה הספיקה רכבת ישראל בשמונה חודשים? 1. בחוף הכרמל חסמו את הירידה לרציפים בגדר תיל בצד הצפוני כדי למנוע ירידת נוסעים. את הגדר ברציף 2 הורדתם סוף-סוף אך ביתר הרציפים עדיין התיל נשאר. 2. בת"א השלום פתחו עוד רציף (מס' 3) אך בינתיים אין שם שילוט. 3. באיחור של חודשיים פרסמתם לוח זמנים חדש, אך גם הוא דמיוני כמו הלו"ז הקודם. הנוסעים מבאר שבע מתלוננים. הנוסעים מירושלים מתלוננים. 4. בזמן המלחמה האחרונה נסעתם חלק מהזמן רק מבנימינה דרומה ואחר כך רק מחוף הכרמל דרומה. מזל שהאוטובוסים נסעו כרגיל. 5. בזמן המלחמה האחרונה לא הפעלתם ברוב התחנות את הלוחות האלקטרוניים וגם לא שמתם שילוט חלופי. אז גילינו שציוד השליטה שלכם מיושן או מקולקל. 6. בזמן המלחמה האחרונה ביטלתם רכבות וגרמתם לצפיפות בלתי נסבלת בקרונות. 7. בתחנת ת"א ההגנה שמתם שלטים מנייר במקום להפעיל לוחות אלקטרוניים. שם הנוסע צריך לנחש מתאי הרכבות יוצאות. 8. בתחנות "הגדולות" שמתם מסכים שבינתיים מראים "דוגמה" של לוח זמנים. 9. לעיתים קרובות הרכבות מאחרות והפקחים נאלצים להתנצל. לפי הסטטיסטיקה של "על הרציף" 6% מהרכבות מאחרות מעל 30 דקות. 10. את הבנייה של הקו החדש לירושלים ממשיכים לבנות בקצב "מזורז" שיסתיים בשנה 2011. 11. במחסומים עומדים תצפיתנים אך לא ברור האם יש להם את האמצעים הדרושים לדווח לנהג במהירות מספיקה. 12. בחוף הכרמל ממשיכים לבנות את מרכז התקשורת בקצב "מזורז" ואין לדעת מתי זה יסתיים. 13. בחוף הכרמל, בימים גשומים, המים נכנסים לאולם הנוסעים עקב הבנייה הבלתי גמורה מעל המבנה. 14. ביום שישי מוקד הלקוחות טוען שיש מקומות שמורים, אך נוסע שביקש לרכוש כרטיס בקופה נענה בתשובה שאין כרטיסים שמורים. 15. לא ברור למי יש בעלות על המעבר התת-קרקעי בחוף הכרמל. מנהל התחנה טוען "עיריית חיפה", ועיריית חיפה טוענת "רכבת ישראל". התאורה עדיין מקולקלת. 16. בת"א השלום שליש מהתאורה ברציף 2 עדיין לא פועלת. 17. בחיפה בת-גלים אין שילוט אלקטרוני על הרציפים. 18. בת"א ההגנה אין שילוט אלקטרוני לא באולם הכניסה ולא ברציפים. 19. ברוב מהתחנות אין שילוט המודיע על הפטורים מתשלום ועל ההנחות. שילוט זה גם לא מדויק ועדכני. 20. ב-30.11 בתום השביתה במשק, הצלחתם להרגיז את כל הנוסעים והיו איחורים מעל שעה. ואתם מסרבים לשלם פיצוי עקב האיחור. 21. פניות הציבור (מר יריב אגמון ועוד חמישה עובדים) מנסים לטפל בפניות ובתלונות הרבות, אך בדרך כלל אחרי שבועות של המתנה, מתקבלות תשובות לא ענייניות. 22. ביטלתם פגישה בין תנועת "על הרציף" והיועץ של המנכ"ל. כל זאת למרות שביקשנו מספר פעמים פגישה עם המנכ"ל. 23. ביטלתם פגישה בין תנועת "על הרציף" ומר אריאל קצב הממונה על יחסי הציבור. 24. ייתכן שהספקתם לבצע דברים חשובים, אך הם לא נראים לעין הנוסעים. נשמח ללמוד ולקבל רשימת הצלחות. * ומה הספיקה תנועת "על הרציף" בשמונה חודשים. 1. הספקנו לארגן תנועה המונה 150 חברים ותומכים. 2. הספקנו לאסוף מידע רב על הקלקולים, האיחורים, הצפיפות והסדרים המוזרים ברכבת ישראל. 3. פיתחנו אתר אינטרנט. www.train4me.co.il 4. כתבנו 253 תלונות לפניות הציבור. 5. כתבנו למבקר המדינה, לשר התחבורה ולשר הביטחון. 6. התלוננו במשטרה על הצפיפות ועומס היתר בקרונות בימים מסוימים. 7. העיתונים כתבו אודות התנועה והבעיות ברכבת. 8. אתרי אינטרנט כתבו אודות התנועה והבעיות ברכבת. 9. ברדיו שידרו ראיונות עם מייסד התנועה. 10. בטלוויזיה שידרו כתבות אודות התנועה והבעיות ברכבת. 11. התלוננו במס הכנסה על חברת "נטו" ועל רכבת ישראל. השירות של חברת נטו הופסק. 12. חילקנו פליירים. על מה כל זה מלמד? מדברים הרבה, כותבים הרבה, עובדים מעט. סוף ציטוט.
הודעה מתנועת "על הרציף":
להלן ציטוט מדויק של ההודעה ששלחה תנועת "על הרציף" לרשימת התפוצה שלה: (למען הבהר כל ספק - אין בציטוט זה משום רמיזה על דיעה בעד או נגד הרשום בו) לכל מען דבעי אתמול, 12.2.07 עברו שמונה חודשים מאז התאונה בבית יהושע והיום לפני שמונה חודשים קמה תנועת "על הרציף – תנועת נוסעי רכבת ישראל". * מה הספיקו המוסדות החיצוניים בשמונה חודשים: 1. מבקר המדינה כתב דו"ח מיוחד וחמור אודות הנהלים ברכבת ואודות הרשלנות הבטיחותית. אך לא נראה שזה מזיז להנהלת הרכבת. 2. המשטרה הגיעה למסקנות 3. יוסי פלד כתב דו"ח חמור ביותר. 4. השר שאול מופז דיבר עם המנכ"ל של הרכבת. 5. העיתונות דיווחה. 6. מנכ"ל הרכבת נחקר בחשד לגרימת מוות ברשלנות והמשטרה ממליצה על הגשת כתב אישום. 7. סגרו את המעבר בבנימינה. 8. התחילו לבנות מעבר תת-קרקעי בבית יהושע. * ומה הספיקה רכבת ישראל בשמונה חודשים? 1. בחוף הכרמל חסמו את הירידה לרציפים בגדר תיל בצד הצפוני כדי למנוע ירידת נוסעים. את הגדר ברציף 2 הורדתם סוף-סוף אך ביתר הרציפים עדיין התיל נשאר. 2. בת"א השלום פתחו עוד רציף (מס' 3) אך בינתיים אין שם שילוט. 3. באיחור של חודשיים פרסמתם לוח זמנים חדש, אך גם הוא דמיוני כמו הלו"ז הקודם. הנוסעים מבאר שבע מתלוננים. הנוסעים מירושלים מתלוננים. 4. בזמן המלחמה האחרונה נסעתם חלק מהזמן רק מבנימינה דרומה ואחר כך רק מחוף הכרמל דרומה. מזל שהאוטובוסים נסעו כרגיל. 5. בזמן המלחמה האחרונה לא הפעלתם ברוב התחנות את הלוחות האלקטרוניים וגם לא שמתם שילוט חלופי. אז גילינו שציוד השליטה שלכם מיושן או מקולקל. 6. בזמן המלחמה האחרונה ביטלתם רכבות וגרמתם לצפיפות בלתי נסבלת בקרונות. 7. בתחנת ת"א ההגנה שמתם שלטים מנייר במקום להפעיל לוחות אלקטרוניים. שם הנוסע צריך לנחש מתאי הרכבות יוצאות. 8. בתחנות "הגדולות" שמתם מסכים שבינתיים מראים "דוגמה" של לוח זמנים. 9. לעיתים קרובות הרכבות מאחרות והפקחים נאלצים להתנצל. לפי הסטטיסטיקה של "על הרציף" 6% מהרכבות מאחרות מעל 30 דקות. 10. את הבנייה של הקו החדש לירושלים ממשיכים לבנות בקצב "מזורז" שיסתיים בשנה 2011. 11. במחסומים עומדים תצפיתנים אך לא ברור האם יש להם את האמצעים הדרושים לדווח לנהג במהירות מספיקה. 12. בחוף הכרמל ממשיכים לבנות את מרכז התקשורת בקצב "מזורז" ואין לדעת מתי זה יסתיים. 13. בחוף הכרמל, בימים גשומים, המים נכנסים לאולם הנוסעים עקב הבנייה הבלתי גמורה מעל המבנה. 14. ביום שישי מוקד הלקוחות טוען שיש מקומות שמורים, אך נוסע שביקש לרכוש כרטיס בקופה נענה בתשובה שאין כרטיסים שמורים. 15. לא ברור למי יש בעלות על המעבר התת-קרקעי בחוף הכרמל. מנהל התחנה טוען "עיריית חיפה", ועיריית חיפה טוענת "רכבת ישראל". התאורה עדיין מקולקלת. 16. בת"א השלום שליש מהתאורה ברציף 2 עדיין לא פועלת. 17. בחיפה בת-גלים אין שילוט אלקטרוני על הרציפים. 18. בת"א ההגנה אין שילוט אלקטרוני לא באולם הכניסה ולא ברציפים. 19. ברוב מהתחנות אין שילוט המודיע על הפטורים מתשלום ועל ההנחות. שילוט זה גם לא מדויק ועדכני. 20. ב-30.11 בתום השביתה במשק, הצלחתם להרגיז את כל הנוסעים והיו איחורים מעל שעה. ואתם מסרבים לשלם פיצוי עקב האיחור. 21. פניות הציבור (מר יריב אגמון ועוד חמישה עובדים) מנסים לטפל בפניות ובתלונות הרבות, אך בדרך כלל אחרי שבועות של המתנה, מתקבלות תשובות לא ענייניות. 22. ביטלתם פגישה בין תנועת "על הרציף" והיועץ של המנכ"ל. כל זאת למרות שביקשנו מספר פעמים פגישה עם המנכ"ל. 23. ביטלתם פגישה בין תנועת "על הרציף" ומר אריאל קצב הממונה על יחסי הציבור. 24. ייתכן שהספקתם לבצע דברים חשובים, אך הם לא נראים לעין הנוסעים. נשמח ללמוד ולקבל רשימת הצלחות. * ומה הספיקה תנועת "על הרציף" בשמונה חודשים. 1. הספקנו לארגן תנועה המונה 150 חברים ותומכים. 2. הספקנו לאסוף מידע רב על הקלקולים, האיחורים, הצפיפות והסדרים המוזרים ברכבת ישראל. 3. פיתחנו אתר אינטרנט. www.train4me.co.il 4. כתבנו 253 תלונות לפניות הציבור. 5. כתבנו למבקר המדינה, לשר התחבורה ולשר הביטחון. 6. התלוננו במשטרה על הצפיפות ועומס היתר בקרונות בימים מסוימים. 7. העיתונים כתבו אודות התנועה והבעיות ברכבת. 8. אתרי אינטרנט כתבו אודות התנועה והבעיות ברכבת. 9. ברדיו שידרו ראיונות עם מייסד התנועה. 10. בטלוויזיה שידרו כתבות אודות התנועה והבעיות ברכבת. 11. התלוננו במס הכנסה על חברת "נטו" ועל רכבת ישראל. השירות של חברת נטו הופסק. 12. חילקנו פליירים. על מה כל זה מלמד? מדברים הרבה, כותבים הרבה, עובדים מעט. סוף ציטוט.