הודעה מתנועת "על הרציף":

מצב
הנושא נעול.

harhanegev

New member
הודעה מתנועת "על הרציף":

הודעה מתנועת "על הרציף":
להלן ציטוט מדויק של ההודעה ששלחה תנועת "על הרציף" לרשימת התפוצה שלה: (למען הבהר כל ספק - אין בציטוט זה משום רמיזה על דיעה בעד או נגד הרשום בו) לכל מען דבעי אתמול, 12.2.07 עברו שמונה חודשים מאז התאונה בבית יהושע והיום לפני שמונה חודשים קמה תנועת "על הרציף – תנועת נוסעי רכבת ישראל". * מה הספיקו המוסדות החיצוניים בשמונה חודשים: 1. מבקר המדינה כתב דו"ח מיוחד וחמור אודות הנהלים ברכבת ואודות הרשלנות הבטיחותית. אך לא נראה שזה מזיז להנהלת הרכבת. 2. המשטרה הגיעה למסקנות 3. יוסי פלד כתב דו"ח חמור ביותר. 4. השר שאול מופז דיבר עם המנכ"ל של הרכבת. 5. העיתונות דיווחה. 6. מנכ"ל הרכבת נחקר בחשד לגרימת מוות ברשלנות והמשטרה ממליצה על הגשת כתב אישום. 7. סגרו את המעבר בבנימינה. 8. התחילו לבנות מעבר תת-קרקעי בבית יהושע. * ומה הספיקה רכבת ישראל בשמונה חודשים? 1. בחוף הכרמל חסמו את הירידה לרציפים בגדר תיל בצד הצפוני כדי למנוע ירידת נוסעים. את הגדר ברציף 2 הורדתם סוף-סוף אך ביתר הרציפים עדיין התיל נשאר. 2. בת"א השלום פתחו עוד רציף (מס' 3) אך בינתיים אין שם שילוט. 3. באיחור של חודשיים פרסמתם לוח זמנים חדש, אך גם הוא דמיוני כמו הלו"ז הקודם. הנוסעים מבאר שבע מתלוננים. הנוסעים מירושלים מתלוננים. 4. בזמן המלחמה האחרונה נסעתם חלק מהזמן רק מבנימינה דרומה ואחר כך רק מחוף הכרמל דרומה. מזל שהאוטובוסים נסעו כרגיל. 5. בזמן המלחמה האחרונה לא הפעלתם ברוב התחנות את הלוחות האלקטרוניים וגם לא שמתם שילוט חלופי. אז גילינו שציוד השליטה שלכם מיושן או מקולקל. 6. בזמן המלחמה האחרונה ביטלתם רכבות וגרמתם לצפיפות בלתי נסבלת בקרונות. 7. בתחנת ת"א ההגנה שמתם שלטים מנייר במקום להפעיל לוחות אלקטרוניים. שם הנוסע צריך לנחש מתאי הרכבות יוצאות. 8. בתחנות "הגדולות" שמתם מסכים שבינתיים מראים "דוגמה" של לוח זמנים. 9. לעיתים קרובות הרכבות מאחרות והפקחים נאלצים להתנצל. לפי הסטטיסטיקה של "על הרציף" 6% מהרכבות מאחרות מעל 30 דקות. 10. את הבנייה של הקו החדש לירושלים ממשיכים לבנות בקצב "מזורז" שיסתיים בשנה 2011. 11. במחסומים עומדים תצפיתנים אך לא ברור האם יש להם את האמצעים הדרושים לדווח לנהג במהירות מספיקה. 12. בחוף הכרמל ממשיכים לבנות את מרכז התקשורת בקצב "מזורז" ואין לדעת מתי זה יסתיים. 13. בחוף הכרמל, בימים גשומים, המים נכנסים לאולם הנוסעים עקב הבנייה הבלתי גמורה מעל המבנה. 14. ביום שישי מוקד הלקוחות טוען שיש מקומות שמורים, אך נוסע שביקש לרכוש כרטיס בקופה נענה בתשובה שאין כרטיסים שמורים. 15. לא ברור למי יש בעלות על המעבר התת-קרקעי בחוף הכרמל. מנהל התחנה טוען "עיריית חיפה", ועיריית חיפה טוענת "רכבת ישראל". התאורה עדיין מקולקלת. 16. בת"א השלום שליש מהתאורה ברציף 2 עדיין לא פועלת. 17. בחיפה בת-גלים אין שילוט אלקטרוני על הרציפים. 18. בת"א ההגנה אין שילוט אלקטרוני לא באולם הכניסה ולא ברציפים. 19. ברוב מהתחנות אין שילוט המודיע על הפטורים מתשלום ועל ההנחות. שילוט זה גם לא מדויק ועדכני. 20. ב-30.11 בתום השביתה במשק, הצלחתם להרגיז את כל הנוסעים והיו איחורים מעל שעה. ואתם מסרבים לשלם פיצוי עקב האיחור. 21. פניות הציבור (מר יריב אגמון ועוד חמישה עובדים) מנסים לטפל בפניות ובתלונות הרבות, אך בדרך כלל אחרי שבועות של המתנה, מתקבלות תשובות לא ענייניות. 22. ביטלתם פגישה בין תנועת "על הרציף" והיועץ של המנכ"ל. כל זאת למרות שביקשנו מספר פעמים פגישה עם המנכ"ל. 23. ביטלתם פגישה בין תנועת "על הרציף" ומר אריאל קצב הממונה על יחסי הציבור. 24. ייתכן שהספקתם לבצע דברים חשובים, אך הם לא נראים לעין הנוסעים. נשמח ללמוד ולקבל רשימת הצלחות. * ומה הספיקה תנועת "על הרציף" בשמונה חודשים. 1. הספקנו לארגן תנועה המונה 150 חברים ותומכים. 2. הספקנו לאסוף מידע רב על הקלקולים, האיחורים, הצפיפות והסדרים המוזרים ברכבת ישראל. 3. פיתחנו אתר אינטרנט. www.train4me.co.il 4. כתבנו 253 תלונות לפניות הציבור. 5. כתבנו למבקר המדינה, לשר התחבורה ולשר הביטחון. 6. התלוננו במשטרה על הצפיפות ועומס היתר בקרונות בימים מסוימים. 7. העיתונים כתבו אודות התנועה והבעיות ברכבת. 8. אתרי אינטרנט כתבו אודות התנועה והבעיות ברכבת. 9. ברדיו שידרו ראיונות עם מייסד התנועה. 10. בטלוויזיה שידרו כתבות אודות התנועה והבעיות ברכבת. 11. התלוננו במס הכנסה על חברת "נטו" ועל רכבת ישראל. השירות של חברת נטו הופסק. 12. חילקנו פליירים. על מה כל זה מלמד? מדברים הרבה, כותבים הרבה, עובדים מעט. סוף ציטוט.
 

קובי לו

New member
קראתי בקפידה את כל ההודעה

הודעה מתנועת "על הרציף":
להלן ציטוט מדויק של ההודעה ששלחה תנועת "על הרציף" לרשימת התפוצה שלה: (למען הבהר כל ספק - אין בציטוט זה משום רמיזה על דיעה בעד או נגד הרשום בו) לכל מען דבעי אתמול, 12.2.07 עברו שמונה חודשים מאז התאונה בבית יהושע והיום לפני שמונה חודשים קמה תנועת "על הרציף – תנועת נוסעי רכבת ישראל". * מה הספיקו המוסדות החיצוניים בשמונה חודשים: 1. מבקר המדינה כתב דו"ח מיוחד וחמור אודות הנהלים ברכבת ואודות הרשלנות הבטיחותית. אך לא נראה שזה מזיז להנהלת הרכבת. 2. המשטרה הגיעה למסקנות 3. יוסי פלד כתב דו"ח חמור ביותר. 4. השר שאול מופז דיבר עם המנכ"ל של הרכבת. 5. העיתונות דיווחה. 6. מנכ"ל הרכבת נחקר בחשד לגרימת מוות ברשלנות והמשטרה ממליצה על הגשת כתב אישום. 7. סגרו את המעבר בבנימינה. 8. התחילו לבנות מעבר תת-קרקעי בבית יהושע. * ומה הספיקה רכבת ישראל בשמונה חודשים? 1. בחוף הכרמל חסמו את הירידה לרציפים בגדר תיל בצד הצפוני כדי למנוע ירידת נוסעים. את הגדר ברציף 2 הורדתם סוף-סוף אך ביתר הרציפים עדיין התיל נשאר. 2. בת"א השלום פתחו עוד רציף (מס' 3) אך בינתיים אין שם שילוט. 3. באיחור של חודשיים פרסמתם לוח זמנים חדש, אך גם הוא דמיוני כמו הלו"ז הקודם. הנוסעים מבאר שבע מתלוננים. הנוסעים מירושלים מתלוננים. 4. בזמן המלחמה האחרונה נסעתם חלק מהזמן רק מבנימינה דרומה ואחר כך רק מחוף הכרמל דרומה. מזל שהאוטובוסים נסעו כרגיל. 5. בזמן המלחמה האחרונה לא הפעלתם ברוב התחנות את הלוחות האלקטרוניים וגם לא שמתם שילוט חלופי. אז גילינו שציוד השליטה שלכם מיושן או מקולקל. 6. בזמן המלחמה האחרונה ביטלתם רכבות וגרמתם לצפיפות בלתי נסבלת בקרונות. 7. בתחנת ת"א ההגנה שמתם שלטים מנייר במקום להפעיל לוחות אלקטרוניים. שם הנוסע צריך לנחש מתאי הרכבות יוצאות. 8. בתחנות "הגדולות" שמתם מסכים שבינתיים מראים "דוגמה" של לוח זמנים. 9. לעיתים קרובות הרכבות מאחרות והפקחים נאלצים להתנצל. לפי הסטטיסטיקה של "על הרציף" 6% מהרכבות מאחרות מעל 30 דקות. 10. את הבנייה של הקו החדש לירושלים ממשיכים לבנות בקצב "מזורז" שיסתיים בשנה 2011. 11. במחסומים עומדים תצפיתנים אך לא ברור האם יש להם את האמצעים הדרושים לדווח לנהג במהירות מספיקה. 12. בחוף הכרמל ממשיכים לבנות את מרכז התקשורת בקצב "מזורז" ואין לדעת מתי זה יסתיים. 13. בחוף הכרמל, בימים גשומים, המים נכנסים לאולם הנוסעים עקב הבנייה הבלתי גמורה מעל המבנה. 14. ביום שישי מוקד הלקוחות טוען שיש מקומות שמורים, אך נוסע שביקש לרכוש כרטיס בקופה נענה בתשובה שאין כרטיסים שמורים. 15. לא ברור למי יש בעלות על המעבר התת-קרקעי בחוף הכרמל. מנהל התחנה טוען "עיריית חיפה", ועיריית חיפה טוענת "רכבת ישראל". התאורה עדיין מקולקלת. 16. בת"א השלום שליש מהתאורה ברציף 2 עדיין לא פועלת. 17. בחיפה בת-גלים אין שילוט אלקטרוני על הרציפים. 18. בת"א ההגנה אין שילוט אלקטרוני לא באולם הכניסה ולא ברציפים. 19. ברוב מהתחנות אין שילוט המודיע על הפטורים מתשלום ועל ההנחות. שילוט זה גם לא מדויק ועדכני. 20. ב-30.11 בתום השביתה במשק, הצלחתם להרגיז את כל הנוסעים והיו איחורים מעל שעה. ואתם מסרבים לשלם פיצוי עקב האיחור. 21. פניות הציבור (מר יריב אגמון ועוד חמישה עובדים) מנסים לטפל בפניות ובתלונות הרבות, אך בדרך כלל אחרי שבועות של המתנה, מתקבלות תשובות לא ענייניות. 22. ביטלתם פגישה בין תנועת "על הרציף" והיועץ של המנכ"ל. כל זאת למרות שביקשנו מספר פעמים פגישה עם המנכ"ל. 23. ביטלתם פגישה בין תנועת "על הרציף" ומר אריאל קצב הממונה על יחסי הציבור. 24. ייתכן שהספקתם לבצע דברים חשובים, אך הם לא נראים לעין הנוסעים. נשמח ללמוד ולקבל רשימת הצלחות. * ומה הספיקה תנועת "על הרציף" בשמונה חודשים. 1. הספקנו לארגן תנועה המונה 150 חברים ותומכים. 2. הספקנו לאסוף מידע רב על הקלקולים, האיחורים, הצפיפות והסדרים המוזרים ברכבת ישראל. 3. פיתחנו אתר אינטרנט. www.train4me.co.il 4. כתבנו 253 תלונות לפניות הציבור. 5. כתבנו למבקר המדינה, לשר התחבורה ולשר הביטחון. 6. התלוננו במשטרה על הצפיפות ועומס היתר בקרונות בימים מסוימים. 7. העיתונים כתבו אודות התנועה והבעיות ברכבת. 8. אתרי אינטרנט כתבו אודות התנועה והבעיות ברכבת. 9. ברדיו שידרו ראיונות עם מייסד התנועה. 10. בטלוויזיה שידרו כתבות אודות התנועה והבעיות ברכבת. 11. התלוננו במס הכנסה על חברת "נטו" ועל רכבת ישראל. השירות של חברת נטו הופסק. 12. חילקנו פליירים. על מה כל זה מלמד? מדברים הרבה, כותבים הרבה, עובדים מעט. סוף ציטוט.
קראתי בקפידה את כל ההודעה
על כל 44 סעיפיה. להלן תגובתי המלומדת. ראשית, בחלק קטן מן הדברים הם צודקים. שנית, גם בחלק מן הטענות הצודקות שלהם ובטח ובטח שבטענות הלא צודקות הם מדברים בשפה ילדותית ומטופשת שלא מוסיפה להם כבוד. (דוגמא : הבנייה ה"מזורזת" של הקו החדש. קודם כל כן עובדים דה פקטו עליו. שנית, לא הרכבת היא שעובדת אלא קבלנים חיצוניים בכפוף לאישורי משרד התחבורה. עוד דוגמא : בזמן המלחמה האחרונה בטלתם רכבות וגרמתם לצפיפות. לא? בחיאת רבקום? אתם רציניים? הלו, להתעורר ! זו היתה החלטה צבאית/ממשלתית ולא גחמה של מנכ"ל הרכבת או של מנהל תחנת חיפה מרכז לבטל רכבות אל/מהצפון !!! דוגמא אחרונה : ב-30.11 בסיום השביתה במשק הצלחתם להרגיז את כל הנוסעים. וואוו, שוב סחטיין על השפה ועל השליטה במאטריה.) שלישית, מה הקטע עם התלונה במשטרה? איזו עבירה פלילית יש בדבר הזה שנקרא רכבת עמוסה? יש את זה בכל העולם אבל בכל כל כל העולם בשעות הלחץ רכבות עמוסות. אין בכך עבירה חוקית ו/או מוסרית (ועל עבירה מוסרית בלבד שאיננה פלילית אי אפשר להגיש תלונה במשטרה). לסיכום, יש להם גרעין של אמת בטענותיהם אבל הם עושים זאת בצורה מגוחכת עד הזויה ומעט בזויה אפילו.
 
וגם מוכיחים על הדרך שמדובר בתנועה

קראתי בקפידה את כל ההודעה
על כל 44 סעיפיה. להלן תגובתי המלומדת. ראשית, בחלק קטן מן הדברים הם צודקים. שנית, גם בחלק מן הטענות הצודקות שלהם ובטח ובטח שבטענות הלא צודקות הם מדברים בשפה ילדותית ומטופשת שלא מוסיפה להם כבוד. (דוגמא : הבנייה ה"מזורזת" של הקו החדש. קודם כל כן עובדים דה פקטו עליו. שנית, לא הרכבת היא שעובדת אלא קבלנים חיצוניים בכפוף לאישורי משרד התחבורה. עוד דוגמא : בזמן המלחמה האחרונה בטלתם רכבות וגרמתם לצפיפות. לא? בחיאת רבקום? אתם רציניים? הלו, להתעורר ! זו היתה החלטה צבאית/ממשלתית ולא גחמה של מנכ"ל הרכבת או של מנהל תחנת חיפה מרכז לבטל רכבות אל/מהצפון !!! דוגמא אחרונה : ב-30.11 בסיום השביתה במשק הצלחתם להרגיז את כל הנוסעים. וואוו, שוב סחטיין על השפה ועל השליטה במאטריה.) שלישית, מה הקטע עם התלונה במשטרה? איזו עבירה פלילית יש בדבר הזה שנקרא רכבת עמוסה? יש את זה בכל העולם אבל בכל כל כל העולם בשעות הלחץ רכבות עמוסות. אין בכך עבירה חוקית ו/או מוסרית (ועל עבירה מוסרית בלבד שאיננה פלילית אי אפשר להגיש תלונה במשטרה). לסיכום, יש להם גרעין של אמת בטענותיהם אבל הם עושים זאת בצורה מגוחכת עד הזויה ומעט בזויה אפילו.
וגם מוכיחים על הדרך שמדובר בתנועה
קנטרנית, חסרת הבנה מינימלית בנושאים רבים. החל מתפעול רכבות וכלה בבניה.
 

amit1270

New member
../images/Emo45.gif

וגם מוכיחים על הדרך שמדובר בתנועה
קנטרנית, חסרת הבנה מינימלית בנושאים רבים. החל מתפעול רכבות וכלה בבניה.
 
התלוננו במס הכנסה על חברת נטו../images/Emo6.gif

הודעה מתנועת "על הרציף":
להלן ציטוט מדויק של ההודעה ששלחה תנועת "על הרציף" לרשימת התפוצה שלה: (למען הבהר כל ספק - אין בציטוט זה משום רמיזה על דיעה בעד או נגד הרשום בו) לכל מען דבעי אתמול, 12.2.07 עברו שמונה חודשים מאז התאונה בבית יהושע והיום לפני שמונה חודשים קמה תנועת "על הרציף – תנועת נוסעי רכבת ישראל". * מה הספיקו המוסדות החיצוניים בשמונה חודשים: 1. מבקר המדינה כתב דו"ח מיוחד וחמור אודות הנהלים ברכבת ואודות הרשלנות הבטיחותית. אך לא נראה שזה מזיז להנהלת הרכבת. 2. המשטרה הגיעה למסקנות 3. יוסי פלד כתב דו"ח חמור ביותר. 4. השר שאול מופז דיבר עם המנכ"ל של הרכבת. 5. העיתונות דיווחה. 6. מנכ"ל הרכבת נחקר בחשד לגרימת מוות ברשלנות והמשטרה ממליצה על הגשת כתב אישום. 7. סגרו את המעבר בבנימינה. 8. התחילו לבנות מעבר תת-קרקעי בבית יהושע. * ומה הספיקה רכבת ישראל בשמונה חודשים? 1. בחוף הכרמל חסמו את הירידה לרציפים בגדר תיל בצד הצפוני כדי למנוע ירידת נוסעים. את הגדר ברציף 2 הורדתם סוף-סוף אך ביתר הרציפים עדיין התיל נשאר. 2. בת"א השלום פתחו עוד רציף (מס' 3) אך בינתיים אין שם שילוט. 3. באיחור של חודשיים פרסמתם לוח זמנים חדש, אך גם הוא דמיוני כמו הלו"ז הקודם. הנוסעים מבאר שבע מתלוננים. הנוסעים מירושלים מתלוננים. 4. בזמן המלחמה האחרונה נסעתם חלק מהזמן רק מבנימינה דרומה ואחר כך רק מחוף הכרמל דרומה. מזל שהאוטובוסים נסעו כרגיל. 5. בזמן המלחמה האחרונה לא הפעלתם ברוב התחנות את הלוחות האלקטרוניים וגם לא שמתם שילוט חלופי. אז גילינו שציוד השליטה שלכם מיושן או מקולקל. 6. בזמן המלחמה האחרונה ביטלתם רכבות וגרמתם לצפיפות בלתי נסבלת בקרונות. 7. בתחנת ת"א ההגנה שמתם שלטים מנייר במקום להפעיל לוחות אלקטרוניים. שם הנוסע צריך לנחש מתאי הרכבות יוצאות. 8. בתחנות "הגדולות" שמתם מסכים שבינתיים מראים "דוגמה" של לוח זמנים. 9. לעיתים קרובות הרכבות מאחרות והפקחים נאלצים להתנצל. לפי הסטטיסטיקה של "על הרציף" 6% מהרכבות מאחרות מעל 30 דקות. 10. את הבנייה של הקו החדש לירושלים ממשיכים לבנות בקצב "מזורז" שיסתיים בשנה 2011. 11. במחסומים עומדים תצפיתנים אך לא ברור האם יש להם את האמצעים הדרושים לדווח לנהג במהירות מספיקה. 12. בחוף הכרמל ממשיכים לבנות את מרכז התקשורת בקצב "מזורז" ואין לדעת מתי זה יסתיים. 13. בחוף הכרמל, בימים גשומים, המים נכנסים לאולם הנוסעים עקב הבנייה הבלתי גמורה מעל המבנה. 14. ביום שישי מוקד הלקוחות טוען שיש מקומות שמורים, אך נוסע שביקש לרכוש כרטיס בקופה נענה בתשובה שאין כרטיסים שמורים. 15. לא ברור למי יש בעלות על המעבר התת-קרקעי בחוף הכרמל. מנהל התחנה טוען "עיריית חיפה", ועיריית חיפה טוענת "רכבת ישראל". התאורה עדיין מקולקלת. 16. בת"א השלום שליש מהתאורה ברציף 2 עדיין לא פועלת. 17. בחיפה בת-גלים אין שילוט אלקטרוני על הרציפים. 18. בת"א ההגנה אין שילוט אלקטרוני לא באולם הכניסה ולא ברציפים. 19. ברוב מהתחנות אין שילוט המודיע על הפטורים מתשלום ועל ההנחות. שילוט זה גם לא מדויק ועדכני. 20. ב-30.11 בתום השביתה במשק, הצלחתם להרגיז את כל הנוסעים והיו איחורים מעל שעה. ואתם מסרבים לשלם פיצוי עקב האיחור. 21. פניות הציבור (מר יריב אגמון ועוד חמישה עובדים) מנסים לטפל בפניות ובתלונות הרבות, אך בדרך כלל אחרי שבועות של המתנה, מתקבלות תשובות לא ענייניות. 22. ביטלתם פגישה בין תנועת "על הרציף" והיועץ של המנכ"ל. כל זאת למרות שביקשנו מספר פעמים פגישה עם המנכ"ל. 23. ביטלתם פגישה בין תנועת "על הרציף" ומר אריאל קצב הממונה על יחסי הציבור. 24. ייתכן שהספקתם לבצע דברים חשובים, אך הם לא נראים לעין הנוסעים. נשמח ללמוד ולקבל רשימת הצלחות. * ומה הספיקה תנועת "על הרציף" בשמונה חודשים. 1. הספקנו לארגן תנועה המונה 150 חברים ותומכים. 2. הספקנו לאסוף מידע רב על הקלקולים, האיחורים, הצפיפות והסדרים המוזרים ברכבת ישראל. 3. פיתחנו אתר אינטרנט. www.train4me.co.il 4. כתבנו 253 תלונות לפניות הציבור. 5. כתבנו למבקר המדינה, לשר התחבורה ולשר הביטחון. 6. התלוננו במשטרה על הצפיפות ועומס היתר בקרונות בימים מסוימים. 7. העיתונים כתבו אודות התנועה והבעיות ברכבת. 8. אתרי אינטרנט כתבו אודות התנועה והבעיות ברכבת. 9. ברדיו שידרו ראיונות עם מייסד התנועה. 10. בטלוויזיה שידרו כתבות אודות התנועה והבעיות ברכבת. 11. התלוננו במס הכנסה על חברת "נטו" ועל רכבת ישראל. השירות של חברת נטו הופסק. 12. חילקנו פליירים. על מה כל זה מלמד? מדברים הרבה, כותבים הרבה, עובדים מעט. סוף ציטוט.
התלוננו במס הכנסה על חברת נטו

נשמע מצחיק. כן אכן תנועה קצת הזויה. למרות שיש הרבה טענות מוצדקות בין היתר.
 
בדיוק הדיסק בקומפקט עכשיו....

כדברי המשורר :"ציף ציף מעל הרציף"
ולא יותר.
בדיוק הדיסק בקומפקט עכשיו....
יש לו אפילו גרסת בונוס שכוללת 5 שירים שלא הופיעו בגרסה המקורית. יצא בחברת "הד-ארצי" במסגרת סדרת "בראשית" ומספרו הקטלוגי הינו: 64361. הבונוסים הם: 13. היושבת בשורה הראשונה. 14. פגישה לאין קץ. 15. זה לא יכול להיות. 16. תסתכל אלוהים ותראה. 17. והאר עיננו. 18. בלדת הבית-שמש לבועז לוי על הרציף.
 

בועז ל

New member
../images/Emo6.gif רצועה 18 = רצועה קלאסית . תגיד

בדיוק הדיסק בקומפקט עכשיו....
יש לו אפילו גרסת בונוס שכוללת 5 שירים שלא הופיעו בגרסה המקורית. יצא בחברת "הד-ארצי" במסגרת סדרת "בראשית" ומספרו הקטלוגי הינו: 64361. הבונוסים הם: 13. היושבת בשורה הראשונה. 14. פגישה לאין קץ. 15. זה לא יכול להיות. 16. תסתכל אלוהים ותראה. 17. והאר עיננו. 18. בלדת הבית-שמש לבועז לוי על הרציף.
רצועה 18 = רצועה קלאסית . תגיד
ד"ר רייטר היקר , איך זה שלא סיפרת למר אסטון על השיא השלילי במהירות הרכבות ,שנשבר כאן בארץ -ממש אצלנו? נחש איפה ?
 
תן לי לנחש...

רצועה 18 = רצועה קלאסית . תגיד
ד"ר רייטר היקר , איך זה שלא סיפרת למר אסטון על השיא השלילי במהירות הרכבות ,שנשבר כאן בארץ -ממש אצלנו? נחש איפה ?
תן לי לנחש...
רכבת ההרים לירושלים לא הצליחה לעבור את הלופ. נראה לי שזו רכבת ההרים הכי גדולה בעולם.
 
ללהקת BLACKFIELD של אביב גפן יש

רצועה 18 = רצועה קלאסית . תגיד
ד"ר רייטר היקר , איך זה שלא סיפרת למר אסטון על השיא השלילי במהירות הרכבות ,שנשבר כאן בארץ -ממש אצלנו? נחש איפה ?
ללהקת BLACKFIELD של אביב גפן יש
דיסק חדש שייצא ביום ראשון לדיסקיות......בועז לוי הוא הסולן בשיר מס' 5. התקליט נקרא BLACKFIELD2 - לתשומת ליבו של פרופסור הברנול ! התקליט הראשון שלהם פגז !!! פרטים תמצאו במוסף "גלריה" של עיתון "הארץ" היום - גם במהדורת הנט.... אבל עזוב אותך !!!!!! שים לב לקישור הבא שתיכף אפרסם בהמשך ותתענג עליו יחד עם טוסט עתיר גבנ"צ......
 
קישור כמובן:

ללהקת BLACKFIELD של אביב גפן יש
דיסק חדש שייצא ביום ראשון לדיסקיות......בועז לוי הוא הסולן בשיר מס' 5. התקליט נקרא BLACKFIELD2 - לתשומת ליבו של פרופסור הברנול ! התקליט הראשון שלהם פגז !!! פרטים תמצאו במוסף "גלריה" של עיתון "הארץ" היום - גם במהדורת הנט.... אבל עזוב אותך !!!!!! שים לב לקישור הבא שתיכף אפרסם בהמשך ותתענג עליו יחד עם טוסט עתיר גבנ"צ......
קישור כמובן:
 
כי תולים את הקטר עם מנוף....תיכף תב

רצועה 18 = רצועה קלאסית . תגיד
ד"ר רייטר היקר , איך זה שלא סיפרת למר אסטון על השיא השלילי במהירות הרכבות ,שנשבר כאן בארץ -ממש אצלנו? נחש איפה ?
כי תולים את הקטר עם מנוף....תיכף תב
תבין....
 
והיום הורכב מנוף מס' 2 חדש בדיפו בג

תולים את הקטר !!!!

במיוחד לבני, לבועז ולכל הפנטזיונרים שלנו !!!! לתלות את 101 עכשיו !!! הנה:
והיום הורכב מנוף מס' 2 חדש בדיפו בג
בגבעה הצרפתית. הרכבת המנוף הסתיימה לפני מחצית השעה בחשיכה...
 
השיא: ירושלים - בית-שמש עם קרונוע

רצועה 18 = רצועה קלאסית . תגיד
ד"ר רייטר היקר , איך זה שלא סיפרת למר אסטון על השיא השלילי במהירות הרכבות ,שנשבר כאן בארץ -ממש אצלנו? נחש איפה ?
השיא: ירושלים - בית-שמש עם קרונוע
IC-3 מספר 33 ביום 31.12.2006............הנסיעה ארכה יומיים ברוטו....
 
עם 120 "הרוצח" שגרר ללוד אחרי ההתנג

עם החמורים או בלעדיהם ?
עם 120 "הרוצח" שגרר ללוד אחרי ההתנג
ההתנגשות ! או שהוא רוצח 23 בני אדם בהבונים או שהוא מציל רוצח אחר (33)
ובשנה ההיא היתה בדיחה: "איזה קטר סיים את כתה י"ב"?
עצוב אך הבדיחה התהלכה שנים לא מעטות בקרב עובדי הרכבת...
 

mister K

New member
האמת היא שזה לא מצחיק בכלל...

עם 120 "הרוצח" שגרר ללוד אחרי ההתנג
ההתנגשות ! או שהוא רוצח 23 בני אדם בהבונים או שהוא מציל רוצח אחר (33)
ובשנה ההיא היתה בדיחה: "איזה קטר סיים את כתה י"ב"?
עצוב אך הבדיחה התהלכה שנים לא מעטות בקרב עובדי הרכבת...
האמת היא שזה לא מצחיק בכלל...
ולמען הדיוק, זו הייתה כיתה ז'.
 
אכן לא מצחיק. כנס לקישור הבא ותראה

האמת היא שזה לא מצחיק בכלל...
ולמען הדיוק, זו הייתה כיתה ז'.
אכן לא מצחיק. כנס לקישור הבא ותראה
טייגר בנסיעת הבכורה לשארם'-א'-שייח' ביום 17.02.1971. מופיע אחרי כמה דקות....מדהים ! כנס:
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה