הודעות בנושא מציאת עבודה בארה"ב

ofcorse

New member
מברוק על הפורום,כמה שאלות

אני חייל משוחרר,ואני מתכנן לעבוד בארה"ב \ קנדה. יש למשהו הצעות,או בעיות שכדאי לי לשים אליהם לב. כל טיפ יתקבל בברכה. רון
 

טוויטי

New member
שלום ומזל טוב על הפורום

שלום לכולם ומזל טוב ובהצלחה לעדי המנהל/ת שלו! עכשיו לשאלה שלי.אני עומדת לסיים בעוד מספר חודשים שרות צבאי ושמעתי ןקראתי שמחפשים בנות לשמש כמטפלות למשפחות יהודיות בארה"ב.האם מישהו שמע על העבודה הזו מה הדרישות האם זה שווה את המאמץ או לא?.אשמח לקבל תגובות.יעל.
 

Darren

New member
זקוק לעזרה - חברות למציאת עבודה

שלום לכם, אני מתעניין מזה זמן במציאת עבודה בארה"ב. יש מספר חברות - גלובל ג´ובס, יונייטד ג´ובס - והן די עשו עלי רושם של חאפרים. עכשיו יצא לי לבדוק חברה חדשים IGT - יושבים ברחובות. אני ממש מבקש ממי שמכיר ויכול לתת חוות דעת עליהם - בעיקר בהיבט אמינות ושירות.
 
שלום רון

אני בטוחה שמשתתפי הפורום ישמחו לסייע לך, אבל אני חושבת שההודעה שלך כללית מדי. אתה צריך להגדיר יותר בזהירות באיזה סוג של מידע אתה מעוניין - במידע על הגירה ואפשרויות לאשרות עבודה? במידע על מציאת מקומות תעסוקה? ואם כן באיזה תחום?
 
עבודה כאו-פר

יעל שלום ומזל טוב על השחרור המתקרב. אין לי נסיון עם הנושא של או-פר (מושג מצרפתית שמתאר מטפלת צמודה) בארה"ב אבל אני ממליצה שתבקרי באתר המצורף - אולי תוכלי למצוא שם יותר מידע. בהצלחה!
 
יש חברות כוח אדם ישראליות

שעוסקות בהשמה בחול. אני מציעה לך להציץ ב- www.jobinfo.co.il ולנסות להרים טלפון לחברות ההשמה הגדולות בישראל. לגבי חברות כאן, אני מניחה שזה תלוי תחום. אתה יכול לנסות בכל האתרים למציאת עבודה כמו www.monster.com ודומיו.
!
 
עוד אתרים

http://www.headhunter.net/ http://www.usajobs.opm.gov/ http://www.hotjobs.com/ http://www.jobs.com/ http://www.jobs.net/ http://www.careermag.com/ http://www.cweb.com/ http://www.career.com/ ויש עוד רבים רבים אחרים. בהצלחה!
 

leemor

New member
בעלי היה שם

הוא אומר שהם נראים די אמינים - הדבר היחיד שחותמים שם הוא שאתה חייב לקנות את כרטיס הטיסה מהם במידה ואתה מקבל את העבודה.
 

longisland

New member
דווקא לתחום הזה יש ביקוש באיזורים

היהודיים כמו woodmere,cedarhurst וכו, בlong island
 

ofcorse

New member
ספציצי יותר

אני חייל משוחרר ומחפש לעשות כמה שיותר כסף בפחות זמן, אין ליי בעיה לקרוע תתחת ,אבל לא במכירות. אני יודע שזה מסוכן לעבוד בארה"ב, השאלה כמה, ומה קורה אם תופסים אותך עובד ללא רשיון? שמעתי על עבודות של העמסה, דייג בקנדה ניקוי שטיחים. האם למשהו יש מידע על כמה מרוויחים, איפה כדאי לעבוד וכל טיפ יתקבל בברכה. בתודה מראש רון.
 
רון שלום

קודם כל אני מאחלת לך בהצלחה. שנית לא נוכל לאפשר בפורום עצות לעבודה בלתי חוקית או כל עבירה על החוק, ולכן לא אוכל לסייע לך בנושא זה. ראיתי שאיריס כבר הגיבה אך רציתי להוסיף שכיום עבודה בלתי חוקית בארה"ב עוד יותר מסוכנת מבעבר, לא רק כי שירותי ההגירה מחמירים עם העובדים וגם עם המעסיקים אלא כי לאחר מתקפת הטרור של ה-11 בספטמבר נחקקו חוקים חדשים המאפשרים ל-FBI להחזיר "למטרות חקירה" כל מי שנראה להם. ישראלים ואזרחי המזרח התיכון האחרים, או כל אדם בעל שם או חזות ערביים, מקבלים את היחס הכי מחמיר. לאחרונה שומעים על מקרים רבים בהם ישראלים צעירים (אחרי צבא וכו´) שנתפסו בשהייה או עבודה בלתי חוקית בארה"ב ישבו במעצר ה-FBI שבועות ארוכים ואפילו השגרירות לא הצליחה לדאוג לשחרורם. במקרה כזה אתה לא זכאי לסיוע של עורך דין, שיחות טלפון או כל זכויות אחרות ולפני הגירוש המיוחל ייתכן ותיאלץ לבלות שבועות או חודשים במעצר ה-FBI לחשודים בעיסוק בטרור - מאוד לא מומלץ לקחת את הסיכון. בכל אופן שיהיה בהצלחה ואקווה שתצליח למצוא דרך חוקית להשיג את מבוקשך.
 

ofcorse

New member
מהן האפשרויות החוקיות

לקבל אישור לעבודה בארה"ב? ומה הסיכוי שאני אקבל אישור כזה ?
 
יש כמה דרכים אפשריות

או דרך משפחה או דרך מקום עבודה או דרך לימודים או דרך הגרלת הגרין קארד. לכל אחת מהדרכים יש המון תרחישים אפשריים ואני ממש לא מכירה את התחום ברמה של עורך דין אבל מידע כללי: אם יש לך משפחה דרגה ראשונה עם אזרחות אמריקאית ייתכן שתוכל לקבל גרין קארד באמצעותם. אם יש לך מקום עבודה שמעוניין בך מבחינה מקצועים ייתכן והם יוכלו לסדר לך ויזת עבודה. למשל - המון ארגונים יהודיים, בתי ספר, מחנות וארגונים דתיים יהודיים מאפשרים לישראלים ללא כל הכשרה מיוחדת לקבל ויזת J1 שהיא עקרונית ויזת לימודים אבל מאפשרת עבודה. שיטה אחת היא לנסות ליצור קשר עם הארגונים והקהילה היהודית באיזור שאתה רוצה להיות בו ולנסות את מזלך איתם. במקרה של מקום עבודה בתחום מקצועי - כלומר ויזת H1B למשל - אתה צריך שתהיה לך ההשכלה הנדרשת הספציפית לתחום או נסיון מקביל. מהודעתך אני מבינה שאתה משוחרר טרי ואין לך אף אחד מן השניים? דרך לימודים - בתכנית חילופין או דרך הרשמה ללימודים במוסד אקדמי תוכל לקבל ויזת סטודנט ולעבוד באופן מוגבל. הגרלת הגרין קארד - שלטונות ההגירה בארה"ב מגרילים מדי שנה כמות מסויימת של אישורי שהיית קבע ותעסוקה בארה"ב. ניתן להשתתף בהגרלה, רק לפני כמה דקות סיפרה משתתפת כאן שהיא זכתה בהגרלה. בכל אופן שיהיה המון בהצלחה!
 

ofcorse

New member
מעניין

קודם כל תודה רבה על התשובות. אני חייל משוחרר אבל יש לי נסיון בניהול רשתות מחשבים,יש לי גם דודה בארה"ב.מעניין אותי האם באמת יש סיכוי לקבל אשרה כזו ,וכמה זמן זה לוקח ? רון
 
קודם כל דודה אינה קרבה מדרגה ראשונה

ולכן לא תוכל להשיג אישור באמצעותה... לגבי נסיון בניהול רשתות, ייתכן וזה יספק את הדרישה לכישורים יחודיים אבל לא אוכל לתת לך פרטים מדוייקים, כיוון שהמקרה האינדיבידואלי צריך להבדק ע"י מעסיק פוטנציאלי ועורך דין לענייני הגירה.
 

ofcorse

New member
איזה ברדק

נניח שאני נוסע לשם ומצליח למצוא מקום שירצה אותי,אז אני פונה לעורך דין שכזה ,וגם אז רוב הסיכויים שאני לא אקבל אישור. אגב מה לגבי כל החברות של הישראלים שם של הובלות וניקוי למינהן ,אין לבעלים שם אפשרות לקבל אשרה בשבילי או משהו כזה ?
 
זה לא פשוט

מאז ה-11 בספטמבר ארה"ב ממש לא אוהבת זרים ומקשה עלינו את החיים בכל פרט. לגבי החברות שהזכרת, למיטב ידיעתי מרבית העובדים בהן אינם חוקיים, והן ספגו מכה קשה כאשר שירותי ההגירה פתחו במבצעי הנקיון שלהם בחודשים האחרונים... והגרוע מכל עדיין צפוי. ייתכן למרות זאת שיש לחברות האלו איזו יכולת להשיג לך אשרה על "כישורים מיוחדים" - למשל שליטה בשפה העברית. לשם כך תצטרך לפנות אליהן ולברר. התהליך הוא ארוך ומסורבל וכמובן עולה לחברות כסף, ולכן צריך להיות להן אינטרס של ממש בכדי לעשות משהו כזה...
 
למעלה