הודעות שלא נענו השבוע

shadow3

New member
אני צריך עזרה.... קניתי מכלנית פאלפ של zire איך שזה נקרא...בקיצור אני רוצה לשנות את השפה לרוסית כי אבא שלי רוצה להשתמש בזה...איך אני עושה את זה...אני אמור להוריד משהו מהאנטרנט?
 

יוסי 101

New member
בעייה בכפתור של היומן

התקנתי את תוכנת today ולאחר מחיקתה הכפתור של היומן גם לאחר לחיצות נוספות נשאר על התצוגה היומית ולא עובר לתצוגות הנוספות . אגב אני משתמש בקיוסרה אבל לא נראה שצריך להיות הבדל מכל פאלם אחר... למישהו יש פתרון? תודה מראש.
 

tzvikabinder

New member
יש תוכנה חינמית לאופיס?

יש לי פאלם זייר 1 ואני מעוניין בתוכנת חינם לעריכת מסמכי וורד ואקסל (אנגלית) מישהו יכול להמליץ?
 

אחיטופל

New member
ההתקנה של ה-Palm Desktop נתקעת

ניסיתי להתקין את גירסה 4.1 של ה-Palm Desktop על XP אבל ההתקנה נתקעת באיזה שהוא שלב בסוף. ניסיתי לסנכרן וגם הסנכרון נתקע. יש לי PALM V שהיה מותקן במחשב אחר ואין לי את גרסת ה desktop שמתאימה. האם מישהו נתקל בבעיה הזו? איך מתגברים ?
 

RamiBot1

New member
צריך מגין מסך לזייר 71?

כן? למה? במה הוא עוזר לי? במה הוא לא עוזר לי? כמה הוא שוקל? באיזו צורה הוא מגיעה? ואיפה אני קונה אותו, ובאיזה מחירים? כמובן כל זה ל PALM ZIRE 71
 

aleluky

New member
הגדרות BT במכשירי PDA

מצורף קובץ WORD לגבי הגדרות של BT במכשיר PALM ו IPAQ מול טלפון מסוג NOKIA 6310I בהצלחה
 

giora12

New member
palm v

מיקוד המסך ברח ואין יכולת להעלות עברית או תוכנת מיקוד התחלתית ךאחר HARD REASET ניתן למקד את המסך אך בסינכרון למחשב ע"מ לעדכן התהליך חוזר. צריך עזרה לתיקון?
 

smoshes

New member
האם מישהו יודע מה הגירסה

האחרונה של העברית של כלנית (עבור ZIRE 71) ? תודה.
 

ninnun

New member
../images/Emo91.gifלמי יש ניסיון עם עברית ל-T3?

אני מעוניין לקנות Tungsten T3 ורציתי לדעת אם מישהו כבר עבד עם עברית עליו, איזה? איך היא מותאמת? ואם יש כבר גרפיטי או רק מקלדת וירטואלית. אשמח גם לרשמים כלליים מהמכשיר. תודה.
 

sdyner

New member
SMS ב treo

שלום לכולם ! בעיה שעליתי עליה היום במכשיר ה treo270 שלי . אני מנסה לשלוח sms ולוחץ על new . בו ברגע עולים כל מספרי הטלפון ששלחתי . ידוע לי ש hard reset יכול לרוקן את אותו ה cashing אך זה יהיה מטופש לבצע כל פעם hard reset מחדש . האם יש דרך אחרת למחוק את ה cashing?
 

No name for now

New member
קינפוג versamail במשרד

חיפשתי בפורום על הבעיה שיש לי ולא מצאתי, ואפילו פניתי לתמיכה של palm והם ציטטו לי את המדריך בלי להתייחס אפילו לשאלה שלי (באופן כללי הציון שלי לתמיכה שלהם הוא 10000-). אני מקווה שזה מוכר למישהו. אני מנסה לסנכרן את הדוא"ל שלי מהמשרד לפאלם, עם האופציה של syncronization only, אנחנו משתמשים ב-Outlook 2000, פרוטוקול IMAP. הזמנתי את מנהל המערכת של הקבוצה שלנו (חברה גדולה, כמעט לכל קבוצה יש כזה) ל-cube שלי ל-5 דקות, יחד קינפגנו את ה-account קבענו אותו ל-IMAP על ה-Zire 71 ובאפליקציה על ה-PC, ובכל פעם אנחנו מקבלים את ההודעה: The account <account name> has been configured as an IMAP client on either the desktop or the handheld, but not on both. This mis-configuration cannot continue through the HotSync operation. תאמינו לי שבדקתי כמה פעמים שזה מוגדר כ-IMAP על שניהם, שמחקתי את ה-account ויצרתי אותו מחדש עוד כמה פעמים (ושוב בדקתי). אני משתגעת, והתגובה של התמיכה היא ציטוט של המדריך של התוכנה (שגם קראתי מההתחלה עד הסוף למקרה שפספסתי משהו). יש למישהו רעיון מה אני עושה לא בסדר? אני מודה מראש לכל תגובה
 

steve55

New member
האם משהו נתקל בבעיה, כאשר אני מנסה

לפתוח קובץ מתוך הודעה פה בפורום אני מקבל מסך לבן , אני משתמש ב windows xp pro ,intr.explorer 6 תודה סטיב.
 
שאלה בתכנות NS BASIC

קודם כל שלום לכל החברים של הפאלם :) לא ראיתי שום צבעים בתכנה... היא רק בונה תכנות שחור לבן ? ב VB יש אובייקט TIMER , איפה יש את אותו הדבר ב NS או איך אני עושה את אותה פעולה ב NS ? תודה מראש ;) דניאל
 

גלעד ק

New member
פאלם m130

הציעו לי החלפה נוקיה 7650 תמורת 3510i וm130? יש לי כמה שאלות לגבי: m130 כמה זמן הסוללה שלו מחזיקה? יש mp3? איזה כרטיסי זכרון הוא תומך? כמה הוא שווה ? ומה דעתכם עליו ? בתודה מראש גלעד ק
 

harpomarxx

New member
Mobile Access 2004

וואו, קראתי את התיעוד הרשמי של Mobile Access 2004, ומה אגיד לכם - התוכנה נראית מרשימה בטירוף, ושווה כל דולר. למישהו יצא לעבוד איתה? אני מניח שהיא לא תומכת בעברית. הו, אליעזר בן יהודה.
 

Idan0470

New member
איך אני עושה אינטרנט ב Palm m105??

יש לי Palm m105 ואני רוצה לחבר לו אינטרנט ע"י יציאת COM1 (יציאה של מדפסת) הוא יושב בעריסה שלו ואני רוצה לדעת איך אני עושה לו אינטרנט על מנת לגלוש בו באתרים (וגם לתיבת איימיל שלו) תודה מראש!
 

ameriliyus

New member
עזרה בסנכרון מול xp pro

אחרי חיפוש מתקדם בפורום, ואחרי שהסתכלתי ב - FAQ, לא הצלחתי למצוא פתרון לבעיה הבאה: רק אחרי שאני מפעיל את הסנכרון בפאלם, מנתק אותו מיציאת USB, ואז, כשה - WIN משמיע צלצול, (אחרי שניה) אני מחבר את הכבל מחדש, מתחיל הסנכרון. לחיצה נוספת על כפתור הסנכרון לא תעלה עוד סנכרון עד שאבצע ניתוק וחיבור מחדש של הכבל באמצע פעולת סנכרון. בנוסף, כל עוד הפאלם מחובר סתם כך, לפעמים מודיע ה - WIN כי אחד מהתקני ה- USB לא זוהה, הודעה שתעלה גם אם אני מנתק ומחבר את הכבל בלי ללחוץ על הסנכרון. התקנתי את יציאות ה - USB מחדש וזה לא עזר. ניסיתי להסיר את PALM DESKTOP ולא הצלחתי, בלוח הבקרה, הסרה, מתבטאית כהתקנה מחדש. אני עובד מול האאוטלוק. גרסת התוכנה של הפאלם היא 4.0, ופוקט מירור 3.0.2, חייב עזרה, בתודה מראש
 
הודעות שלא נענו השבוע../images/Emo43.gif../images/Emo104.gif

אנשים שמרווחים כסף רב מתחילים להרוויח באמת רק כשהם מפסיקים לעבוד לשם הכסף...
 

Eyal27

New member
שליחת SMS בעברית (דרך IR)

ולא, Cpntacts Pro לא עושה את העבודה.. (הסלולרי שלי: SE T68i)
 

meron71

New member
תשובה לגבי מגן מסך

א. צריך ב. בכדי לשמור על המסך שלא ישרט ג. הוא שומר לך על המסך ד. 0.0578561 גרם ה. אחד או שלוש ו. 20 עד 60 ש"ח. עניתי על הכל, לא?
 
למעלה