הודעת ר"י: גידול במס' הנוסעים בינואר השנה

מצב
הנושא נעול.

FDA

New member
תודה אביתר,עכשיו מובן לי
מה קורה ברחובות ,אם ראית את התמונות שהבאתי על התחנה החדשה ,פשוט עושים צמצומים רק ש"ההפרטה" אמורה להיות דבר טוב ,ומה שקורה זה לא לטובת הנוסעים ,ברור שאני לא מאשים את אגד מענין אם כך ,גם תחנת בת גלים פונתה בגלל צמצומים ?ולא {רק} בשביל שלא יעברו אוטובוסים בין עירוניים בחיפה?
מענין שדוקא ברחובות
עוד כמעט כל הקווים הם של אגד ,ובכל זאת הם נאלצים לצמצם , באשדוד למשל כל הקווים חוץ מלירושלים של קונקס,אז כל התחנה כבר של קונקס,גם בצפת נראה לי שהרוב של נתיב אקספרס אבל ברחובות הכל כמעט של אגד חוץ מלאשדוד וב"ש, וזה ממש מוזר -כי בתחנה החדשה אין שם מקום לרציפים בכלל ,נראה מוזר מאד
 

846

Active member
מענין שדוקא ברחובות
עוד כמעט כל הקווים הם של אגד ,ובכל זאת הם נאלצים לצמצם , באשדוד למשל כל הקווים חוץ מלירושלים של קונקס,אז כל התחנה כבר של קונקס,גם בצפת נראה לי שהרוב של נתיב אקספרס אבל ברחובות הכל כמעט של אגד חוץ מלאשדוד וב"ש, וזה ממש מוזר -כי בתחנה החדשה אין שם מקום לרציפים בכלל ,נראה מוזר מאד
הבעיה העיקרית ברחובות היא זיהום האוויר במיתחם
החניה והרציפים המקורה. החל מהרגע הראשון לפתיחת התחנה (לפני יותר מ 10 שנים ) הנושא התגלגל והיה באוויר כל הזמן, הנהגים התלוננו כל הזמן ונישקלו פיתרונות שונים. מאחר ובשנה האחרונה החל רה אירגון של הנכסים בהם "גרה" אגד, הוחלט להעביר את כל הסניף לחניון רחובות ולהשאיר רק חדר נהגים. ובאותה הזדמנות לפנות את הרציפים הבעיתיים ולארגן רציפים חיצוניים. השטח המתפנה, חניון האוטובוסים, אמור לעבור שיפוץ ולהפוך לחלק מהמיתחם המיסחרי. ובאופן כללי: מאחר שחברי הקואופרטיב מכרו את חברת הנכסים ניצב"א, הוחלט על אותו רה אירגון המוזכר לעיל, ע"מ לנצל טוב יותר את השטחים והמיתקנים השייכים לאגד ולחסוך עלויות של שכירות של מתקנים ושטחים שונים.
 

אבישי ק

New member
אז הנה עוד חדשות עצובות מ-"אגד":

מקור העמוד מופיע בתחתיתו הימנית: ראו כמה שינויים וצימצומים:
מה עצוב בזה?
סוף כל סוף חושבים על התייעלות?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה