הודעת ר"י: גידול במס' הנוסעים בינואר השנה

מצב
הנושא נעול.

FDA

New member
רכבות לבאר שבע פעלו
אני לא זוכר אם בלוח הזמנים הרגיל.
גם לאשדוד ואשקלון פעלו
אני נסעתי ברכבת אז,היה הוראות בתחנת אשדוד שאם יש אזעקה לרדת למעבר התת קרקעי שבין הרציפים, כנראה שהיה פחות נוסעים
 

akira

New member
הודעת ר"י: גידול במס' הנוסעים בינואר השנה
לעומת ינואר אשתקד. שלום, רכבת ישראל פתחה את השנה עם גידול משמעותי במספר הנוסעים ביחס ל-2009 רכבת ישראל ממשיכה לרשום גידול במספרי הנוסעים, ומסכמת את החודש הראשון של 2010 בדיווח על עלייה של 10.3% במספרי הנסיעות ברכבת, ביחס לינואר 2009. מצ"ב הודעה לעיתונות. יום טוב, שחר וייסמן אגף דוברות והסברה רכבת ישראל
מה הסיבה לאיטיות ההכפלה בצפון?
על-פניו זה נשמע לי קטע קצר ופשוט יחסית...
 

luckydude

Active member
מה הסיבה לאיטיות ההכפלה בצפון?
על-פניו זה נשמע לי קטע קצר ופשוט יחסית...
סיבות.
1. עתירות והתנגדויות של תושבים שדחו את אישור התוכנית ביותר מ10 שנים. 2. אי סדרים במכרז המקורי שגרמו לפרסום מחדש של המכרז ודחייה של כמעט שנה בבחירת קבלן מבצע (שסוף סוף נבחר בשבוע שעבר).
 
סיבות.
1. עתירות והתנגדויות של תושבים שדחו את אישור התוכנית ביותר מ10 שנים. 2. אי סדרים במכרז המקורי שגרמו לפרסום מחדש של המכרז ודחייה של כמעט שנה בבחירת קבלן מבצע (שסוף סוף נבחר בשבוע שעבר).
 
הודעת ר"י: גידול במס' הנוסעים בינואר השנה
לעומת ינואר אשתקד. שלום, רכבת ישראל פתחה את השנה עם גידול משמעותי במספר הנוסעים ביחס ל-2009 רכבת ישראל ממשיכה לרשום גידול במספרי הנוסעים, ומסכמת את החודש הראשון של 2010 בדיווח על עלייה של 10.3% במספרי הנסיעות ברכבת, ביחס לינואר 2009. מצ"ב הודעה לעיתונות. יום טוב, שחר וייסמן אגף דוברות והסברה רכבת ישראל
אני סבור שחברת ויאוליה תרמה לא מעט
לגידול הזה
 
אני סבור שחברת ויאוליה תרמה לא מעט
לגידול הזה
סליחה, תיקון: חברת ויאוליה תרמה
לגידול מספר הנוסעים ברכבת בפברואר ש"ז, בהשוואה לינואר. התנהלותה הנלוזה של ויאוליה בלוד, ובגני אביב בפרט, במשך חודש ינואר, דחפה כמות מסוימת של נוסעים לעבור לרכבת. אני מכיר אישית כמה כאלה, כולל אני
 

FDA

New member
סליחה, תיקון: חברת ויאוליה תרמה
לגידול מספר הנוסעים ברכבת בפברואר ש"ז, בהשוואה לינואר. התנהלותה הנלוזה של ויאוליה בלוד, ובגני אביב בפרט, במשך חודש ינואר, דחפה כמות מסוימת של נוסעים לעבור לרכבת. אני מכיר אישית כמה כאלה, כולל אני
באשדוד להיפך
היא תרמה נוסעים שעברו לאוטובוס כולל אותי, בגלל המחיר שהוא חצי בקונקס מה באמת הפרשי המחירים אצלכם בין רכבת לקונקס ובאגד בעבר?
 
באשדוד להיפך
היא תרמה נוסעים שעברו לאוטובוס כולל אותי, בגלל המחיר שהוא חצי בקונקס מה באמת הפרשי המחירים אצלכם בין רכבת לקונקס ובאגד בעבר?
בלוד ויאוליה עוללה לנו
הרבה מאוד נבזיות, וכבר כתבתי על כך בפרוטרוט: ביטלה תחנות, הפכה קו ישיר למאסף, דרשה תשלום נוסף בתחומי החופשי-חודשי המשותף(!), הפכה תחנות להורדה בלבד, הזיזה תחנות בצורה לא נוחה, הגדילה מרווחים בלוחות הזמנים, העלתה מחירים פה ושם, התעלמה ממכתבי המחאה הרבים, החזירה כמה דברים - חלקית בלבד. בקיצור, הפגינה שחצנות והתעלמות מצרכי התושבים. וזאת בליווי מסע תעמולתי כוזב, המון "קווים חדשים" חסרי ערך ושקריים.
 

אורי404

New member
סליחה, תיקון: חברת ויאוליה תרמה
לגידול מספר הנוסעים ברכבת בפברואר ש"ז, בהשוואה לינואר. התנהלותה הנלוזה של ויאוליה בלוד, ובגני אביב בפרט, במשך חודש ינואר, דחפה כמות מסוימת של נוסעים לעבור לרכבת. אני מכיר אישית כמה כאלה, כולל אני
ואולי תושבי גני אביב, ראו כי טוב,
שיש את תחנת רכבת, הנושאת את אותו שם, שנמצאת קרובה לבתיהם ולכן השכילו להשתמש בה?
 
ואולי תושבי גני אביב, ראו כי טוב,
שיש את תחנת רכבת, הנושאת את אותו שם, שנמצאת קרובה לבתיהם ולכן השכילו להשתמש בה?
כשנבנתה השכונה,
הוצגה לנו תחנת רכבת ב...פרויקט. טוב, הקבלן אמר לנו מייד, אל תבנו על זה בעתיד הקרוב. עם זאת, חלפו שנים, והתושבים הזכירו לרשויות על קיומו של הפרויקט, ושאלו "מתי?!" בסופו של דבר זה קרה! התחנה נפתחה. והרבה תושבים אכן החלו להשתמש ברכבת. עד כמה שאני זוכר, זה היה בערך לפני כשנה. גם מי שהמשיכו להשתמש באוטובוסים חשו בהבדל: האוטובוסים נעשו פחות עמוסים, באופן משמעותי. מאז, כפי שציינתי, חלפה כשנה, והכניסו לנו את ויאוליה במקום אגד, בעקבות איזשהו "מכרז" מסתורי, שאיש לא ראה את תנאיו. זה קרה ב-1 בינואר שנה זו. ובכן, אותה ויאוליה עשתה לנו כל כך הרבה צרות במשך ינואר, שהיא ללא ספק תרמה לכך, שהחל מחודש פברואר אנשים נוספים עברו לרכבת.
 

אורי404

New member
כשנבנתה השכונה,
הוצגה לנו תחנת רכבת ב...פרויקט. טוב, הקבלן אמר לנו מייד, אל תבנו על זה בעתיד הקרוב. עם זאת, חלפו שנים, והתושבים הזכירו לרשויות על קיומו של הפרויקט, ושאלו "מתי?!" בסופו של דבר זה קרה! התחנה נפתחה. והרבה תושבים אכן החלו להשתמש ברכבת. עד כמה שאני זוכר, זה היה בערך לפני כשנה. גם מי שהמשיכו להשתמש באוטובוסים חשו בהבדל: האוטובוסים נעשו פחות עמוסים, באופן משמעותי. מאז, כפי שציינתי, חלפה כשנה, והכניסו לנו את ויאוליה במקום אגד, בעקבות איזשהו "מכרז" מסתורי, שאיש לא ראה את תנאיו. זה קרה ב-1 בינואר שנה זו. ובכן, אותה ויאוליה עשתה לנו כל כך הרבה צרות במשך ינואר, שהיא ללא ספק תרמה לכך, שהחל מחודש פברואר אנשים נוספים עברו לרכבת.
אם אתה אומר. בכל מקרה סביר להניח,
שיותר ויותר תושבים הכירו את אותה תחנה והשכילו להשתמש בה. גם בכפר סבא עם הזמן עלה מספר המשתמשים בעיר מתחנות הוד השרון וכפר סבא. כלומר תושבים ראו, שיש אלטרנטיבה עם הרכבת. בקשר לשירות האוטובוסים, בשונה ממצב "ויאוליה", שאתה טוען, אז בכפר סבא יש שימוש גבוה עד היום בקו 149 של "דן" ו-567 של "אגד". .
 
אם אתה אומר. בכל מקרה סביר להניח,
שיותר ויותר תושבים הכירו את אותה תחנה והשכילו להשתמש בה. גם בכפר סבא עם הזמן עלה מספר המשתמשים בעיר מתחנות הוד השרון וכפר סבא. כלומר תושבים ראו, שיש אלטרנטיבה עם הרכבת. בקשר לשירות האוטובוסים, בשונה ממצב "ויאוליה", שאתה טוען, אז בכפר סבא יש שימוש גבוה עד היום בקו 149 של "דן" ו-567 של "אגד". .
מה ש"אני אומר" ניתן לבדוק.
כולל השחצנות של קונקס, שכולם בכיס שלה: משרד התחבורה, עיריית לוד, ואפילו המקומונים. למרות מאות החתימות על מכתבי המחאה, כל המקומונים בכלל "לא שמעו" על הסיפור, והעיריה הופיעה כמליץ יושר של החברה, עם כל מיני קשקושים על "חבלי לידה" ועל "טובת התושבים לנגד עיניהם", ומשרד התחבורה פשוט מתעלם מכל הפניות. יתכן שתושבים "השכילו להכיר" את התחנה, מינואר לפברואר. למה לא? אבל ויאוליה ללא ספק תרמה גם היא להכרה זו. אם זה היה משהו כל כך מוחלט, אז כולם היו עוברים לרכבת. אבל יש גם לא מעט בעיות עם הרכבת, והאנשים יודעים זאת. לא צריך לחשוב שהאנשים טפשים.
 
מה ש"אני אומר" ניתן לבדוק.
כולל השחצנות של קונקס, שכולם בכיס שלה: משרד התחבורה, עיריית לוד, ואפילו המקומונים. למרות מאות החתימות על מכתבי המחאה, כל המקומונים בכלל "לא שמעו" על הסיפור, והעיריה הופיעה כמליץ יושר של החברה, עם כל מיני קשקושים על "חבלי לידה" ועל "טובת התושבים לנגד עיניהם", ומשרד התחבורה פשוט מתעלם מכל הפניות. יתכן שתושבים "השכילו להכיר" את התחנה, מינואר לפברואר. למה לא? אבל ויאוליה ללא ספק תרמה גם היא להכרה זו. אם זה היה משהו כל כך מוחלט, אז כולם היו עוברים לרכבת. אבל יש גם לא מעט בעיות עם הרכבת, והאנשים יודעים זאת. לא צריך לחשוב שהאנשים טפשים.
כנראה שאין מה לעשות, כבר הפכת את החבטות
בויאוליה לתחביב, אבל להלן העובדות: ויאוליה, כמו כל מפעיל תח"צ אחר בארץ, מפעילה את קוויה ע"פ רשיון הקו שניתן ע"י משרד התחבורה. כל התנאים ברשיון הקו נקבעים ע"י משרד התחבורה באופן בלעדי והם כוללים את: מסלול הקו, תחנות הקו, כולל הגדרתן כהורדה או איסוף בלבד, לו"ז הקו, התעריפים הנהוגים בו וסוג הכירטוס, כולל גבולותיו. חבל שאתה מכלה את כוחותיך לריק, אך הכתובת היא אך ורק משרד התחבורה. ויאוליה היא בסה"כ מפעיל, שע"פ מה שאתה אומר עושה אתה מוטל עליו באדיקות: מפעילה את הקווים ע"פ הרשיונות שניתנו לה.
 

846

Active member
כנראה שאין מה לעשות, כבר הפכת את החבטות
בויאוליה לתחביב, אבל להלן העובדות: ויאוליה, כמו כל מפעיל תח"צ אחר בארץ, מפעילה את קוויה ע"פ רשיון הקו שניתן ע"י משרד התחבורה. כל התנאים ברשיון הקו נקבעים ע"י משרד התחבורה באופן בלעדי והם כוללים את: מסלול הקו, תחנות הקו, כולל הגדרתן כהורדה או איסוף בלבד, לו"ז הקו, התעריפים הנהוגים בו וסוג הכירטוס, כולל גבולותיו. חבל שאתה מכלה את כוחותיך לריק, אך הכתובת היא אך ורק משרד התחבורה. ויאוליה היא בסה"כ מפעיל, שע"פ מה שאתה אומר עושה אתה מוטל עליו באדיקות: מפעילה את הקווים ע"פ הרשיונות שניתנו לה.
אתה צודק שכל חברה מפעילה את הקווים
ע"פ הרשיון ממשרד התחבורה, אבל לכל חברה יש את האפשרות ליזום ולבקש ממשרד התחבורה שינויים בלו"ז, במסלול ובתחנות. לא ברור מי רצה מה קודם, אבל השינויים שחלו בקווים ב1.1 לא ממש ברורים והגיוניים לדיברי התושבים ולדעתי (כאחד שביצע את המסלולים המקוריים פעמים רבות). אפילו השיפור בלו"ז והוספת נסיעות בקו 462 בשני הכיוונים במשך היום אינו הגיוני בעיניי, האוטובוסים יוצאים מת"א עם נוסע אחד או שניים ופעמים רבות גם ריקים לחלוטין. ועוד דבר שקשור לואוליה ולמשרד התחבורה: מה קורה עם מחירי הנסיעה? מת"א ללוד עולה כיום 11.30 ש"ח לעומת המחיר שהיה של אגד בקוד 6 שעומד כיום על 13.20 ש"ח באם לא היתה מתחלפת החברה ההוזלה: 1.9 ש"ח.... ולעומת זאת מת"א ליהוד המחיר: 6 ש"ח לעומת המחיר שהיה של אגד בקוד 82 שעומד כיום על 5.80 ש"ח באם לא היתה מתחלפת החברה..... האם לא התבשרנו שהרפורמה תביא לירידת מחירים "משמעותית" ???
 
אתה צודק שכל חברה מפעילה את הקווים
ע"פ הרשיון ממשרד התחבורה, אבל לכל חברה יש את האפשרות ליזום ולבקש ממשרד התחבורה שינויים בלו"ז, במסלול ובתחנות. לא ברור מי רצה מה קודם, אבל השינויים שחלו בקווים ב1.1 לא ממש ברורים והגיוניים לדיברי התושבים ולדעתי (כאחד שביצע את המסלולים המקוריים פעמים רבות). אפילו השיפור בלו"ז והוספת נסיעות בקו 462 בשני הכיוונים במשך היום אינו הגיוני בעיניי, האוטובוסים יוצאים מת"א עם נוסע אחד או שניים ופעמים רבות גם ריקים לחלוטין. ועוד דבר שקשור לואוליה ולמשרד התחבורה: מה קורה עם מחירי הנסיעה? מת"א ללוד עולה כיום 11.30 ש"ח לעומת המחיר שהיה של אגד בקוד 6 שעומד כיום על 13.20 ש"ח באם לא היתה מתחלפת החברה ההוזלה: 1.9 ש"ח.... ולעומת זאת מת"א ליהוד המחיר: 6 ש"ח לעומת המחיר שהיה של אגד בקוד 82 שעומד כיום על 5.80 ש"ח באם לא היתה מתחלפת החברה..... האם לא התבשרנו שהרפורמה תביא לירידת מחירים "משמעותית" ???
ג'קי, הרי ידוע לך שהתעריפים נקבעים ע"י משרד
התחבורה כחלק מתנאי המכרז ולמתמודדים אין רשות לשנות אותם. מעבר לכך, למדנו במכרזים קודמים (ע"ע פ"ת) כי משרד התחבורה הוא שמכתיב שינויים מהותיים בקווים עם החלפת המפעיל, בפרט שינויים בלתי הגיוניים (שוב, ע"ע פ"ת).
 

846

Active member
ג'קי, הרי ידוע לך שהתעריפים נקבעים ע"י משרד
התחבורה כחלק מתנאי המכרז ולמתמודדים אין רשות לשנות אותם. מעבר לכך, למדנו במכרזים קודמים (ע"ע פ"ת) כי משרד התחבורה הוא שמכתיב שינויים מהותיים בקווים עם החלפת המפעיל, בפרט שינויים בלתי הגיוניים (שוב, ע"ע פ"ת).
ברור שמשרד התחבורה הוא שקובע
אז אם כך, הוא לא עמד ביעד הוזלת המחירים של עצמו, ובקשר לשינויים, אני לא יודע מי יזם אבל ידוע מי אישר..... בכל מיקרה זה לא הגיוני.
 
כנראה שאין מה לעשות, כבר הפכת את החבטות
בויאוליה לתחביב, אבל להלן העובדות: ויאוליה, כמו כל מפעיל תח"צ אחר בארץ, מפעילה את קוויה ע"פ רשיון הקו שניתן ע"י משרד התחבורה. כל התנאים ברשיון הקו נקבעים ע"י משרד התחבורה באופן בלעדי והם כוללים את: מסלול הקו, תחנות הקו, כולל הגדרתן כהורדה או איסוף בלבד, לו"ז הקו, התעריפים הנהוגים בו וסוג הכירטוס, כולל גבולותיו. חבל שאתה מכלה את כוחותיך לריק, אך הכתובת היא אך ורק משרד התחבורה. ויאוליה היא בסה"כ מפעיל, שע"פ מה שאתה אומר עושה אתה מוטל עליו באדיקות: מפעילה את הקווים ע"פ הרשיונות שניתנו לה.
הוא אשר אמרתי!
משרד התחבורה נמצא בכיס הקטן של קונקס, ומאשר לו את כל הנבזויות, ומתעלם מכל התלונות. מסכנה ויאוליה! כמה מפחידות אותה החבטות שאני חובט בה!
 

846

Active member
כשנבנתה השכונה,
הוצגה לנו תחנת רכבת ב...פרויקט. טוב, הקבלן אמר לנו מייד, אל תבנו על זה בעתיד הקרוב. עם זאת, חלפו שנים, והתושבים הזכירו לרשויות על קיומו של הפרויקט, ושאלו "מתי?!" בסופו של דבר זה קרה! התחנה נפתחה. והרבה תושבים אכן החלו להשתמש ברכבת. עד כמה שאני זוכר, זה היה בערך לפני כשנה. גם מי שהמשיכו להשתמש באוטובוסים חשו בהבדל: האוטובוסים נעשו פחות עמוסים, באופן משמעותי. מאז, כפי שציינתי, חלפה כשנה, והכניסו לנו את ויאוליה במקום אגד, בעקבות איזשהו "מכרז" מסתורי, שאיש לא ראה את תנאיו. זה קרה ב-1 בינואר שנה זו. ובכן, אותה ויאוליה עשתה לנו כל כך הרבה צרות במשך ינואר, שהיא ללא ספק תרמה לכך, שהחל מחודש פברואר אנשים נוספים עברו לרכבת.
אכן מאז שניפתחה תחנת הרכבת בגני אביב
האוטובוסים לת"א הפכו פחות צפופים ולא מלאים כמו בעבר. הדבר היה צפוי ונילקח בחשבון ע"י אגד.......
 
אכן מאז שניפתחה תחנת הרכבת בגני אביב
האוטובוסים לת"א הפכו פחות צפופים ולא מלאים כמו בעבר. הדבר היה צפוי ונילקח בחשבון ע"י אגד.......
אז הנה עוד חדשות עצובות מ-"אגד":

מקור העמוד מופיע בתחתיתו הימנית: ראו כמה שינויים וצימצומים:
 

FDA

New member
אז הנה עוד חדשות עצובות מ-"אגד":

מקור העמוד מופיע בתחתיתו הימנית: ראו כמה שינויים וצימצומים:
תודה אביתר,עכשיו מובן לי
מה קורה ברחובות ,אם ראית את התמונות שהבאתי על התחנה החדשה ,פשוט עושים צמצומים רק ש"ההפרטה" אמורה להיות דבר טוב ,ומה שקורה זה לא לטובת הנוסעים ,ברור שאני לא מאשים את אגד מענין אם כך ,גם תחנת בת גלים פונתה בגלל צמצומים ?ולא {רק} בשביל שלא יעברו אוטובוסים בין עירוניים בחיפה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה