גם לאשדוד ואשקלון פעלורכבות לבאר שבע פעלו
אני לא זוכר אם בלוח הזמנים הרגיל.
אני נסעתי ברכבת אז,היה הוראות בתחנת אשדוד שאם יש אזעקה לרדת למעבר התת קרקעי שבין הרציפים, כנראה שהיה פחות נוסעים
גם לאשדוד ואשקלון פעלורכבות לבאר שבע פעלו
אני לא זוכר אם בלוח הזמנים הרגיל.
מה הסיבה לאיטיות ההכפלה בצפון?הודעת ר"י: גידול במס' הנוסעים בינואר השנה
לעומת ינואר אשתקד. שלום, רכבת ישראל פתחה את השנה עם גידול משמעותי במספר הנוסעים ביחס ל-2009 רכבת ישראל ממשיכה לרשום גידול במספרי הנוסעים, ומסכמת את החודש הראשון של 2010 בדיווח על עלייה של 10.3% במספרי הנסיעות ברכבת, ביחס לינואר 2009. מצ"ב הודעה לעיתונות. יום טוב, שחר וייסמן אגף דוברות והסברה רכבת ישראל
סיבות.מה הסיבה לאיטיות ההכפלה בצפון?
על-פניו זה נשמע לי קטע קצר ופשוט יחסית...
סיבות.
1. עתירות והתנגדויות של תושבים שדחו את אישור התוכנית ביותר מ10 שנים. 2. אי סדרים במכרז המקורי שגרמו לפרסום מחדש של המכרז ודחייה של כמעט שנה בבחירת קבלן מבצע (שסוף סוף נבחר בשבוע שעבר).
אני סבור שחברת ויאוליה תרמה לא מעטהודעת ר"י: גידול במס' הנוסעים בינואר השנה
לעומת ינואר אשתקד. שלום, רכבת ישראל פתחה את השנה עם גידול משמעותי במספר הנוסעים ביחס ל-2009 רכבת ישראל ממשיכה לרשום גידול במספרי הנוסעים, ומסכמת את החודש הראשון של 2010 בדיווח על עלייה של 10.3% במספרי הנסיעות ברכבת, ביחס לינואר 2009. מצ"ב הודעה לעיתונות. יום טוב, שחר וייסמן אגף דוברות והסברה רכבת ישראל
סליחה, תיקון: חברת ויאוליה תרמהאני סבור שחברת ויאוליה תרמה לא מעט
לגידול הזה
באשדוד להיפךסליחה, תיקון: חברת ויאוליה תרמה
לגידול מספר הנוסעים ברכבת בפברואר ש"ז, בהשוואה לינואר. התנהלותה הנלוזה של ויאוליה בלוד, ובגני אביב בפרט, במשך חודש ינואר, דחפה כמות מסוימת של נוסעים לעבור לרכבת. אני מכיר אישית כמה כאלה, כולל אני
בלוד ויאוליה עוללה לנובאשדוד להיפך
היא תרמה נוסעים שעברו לאוטובוס כולל אותי, בגלל המחיר שהוא חצי בקונקס מה באמת הפרשי המחירים אצלכם בין רכבת לקונקס ובאגד בעבר?
ואולי תושבי גני אביב, ראו כי טוב,סליחה, תיקון: חברת ויאוליה תרמה
לגידול מספר הנוסעים ברכבת בפברואר ש"ז, בהשוואה לינואר. התנהלותה הנלוזה של ויאוליה בלוד, ובגני אביב בפרט, במשך חודש ינואר, דחפה כמות מסוימת של נוסעים לעבור לרכבת. אני מכיר אישית כמה כאלה, כולל אני
כשנבנתה השכונה,ואולי תושבי גני אביב, ראו כי טוב,
שיש את תחנת רכבת, הנושאת את אותו שם, שנמצאת קרובה לבתיהם ולכן השכילו להשתמש בה?
אם אתה אומר. בכל מקרה סביר להניח,כשנבנתה השכונה,
הוצגה לנו תחנת רכבת ב...פרויקט. טוב, הקבלן אמר לנו מייד, אל תבנו על זה בעתיד הקרוב. עם זאת, חלפו שנים, והתושבים הזכירו לרשויות על קיומו של הפרויקט, ושאלו "מתי?!" בסופו של דבר זה קרה! התחנה נפתחה. והרבה תושבים אכן החלו להשתמש ברכבת. עד כמה שאני זוכר, זה היה בערך לפני כשנה. גם מי שהמשיכו להשתמש באוטובוסים חשו בהבדל: האוטובוסים נעשו פחות עמוסים, באופן משמעותי. מאז, כפי שציינתי, חלפה כשנה, והכניסו לנו את ויאוליה במקום אגד, בעקבות איזשהו "מכרז" מסתורי, שאיש לא ראה את תנאיו. זה קרה ב-1 בינואר שנה זו. ובכן, אותה ויאוליה עשתה לנו כל כך הרבה צרות במשך ינואר, שהיא ללא ספק תרמה לכך, שהחל מחודש פברואר אנשים נוספים עברו לרכבת.
מה ש"אני אומר" ניתן לבדוק.אם אתה אומר. בכל מקרה סביר להניח,
שיותר ויותר תושבים הכירו את אותה תחנה והשכילו להשתמש בה. גם בכפר סבא עם הזמן עלה מספר המשתמשים בעיר מתחנות הוד השרון וכפר סבא. כלומר תושבים ראו, שיש אלטרנטיבה עם הרכבת. בקשר לשירות האוטובוסים, בשונה ממצב "ויאוליה", שאתה טוען, אז בכפר סבא יש שימוש גבוה עד היום בקו 149 של "דן" ו-567 של "אגד". .
כנראה שאין מה לעשות, כבר הפכת את החבטותמה ש"אני אומר" ניתן לבדוק.
כולל השחצנות של קונקס, שכולם בכיס שלה: משרד התחבורה, עיריית לוד, ואפילו המקומונים. למרות מאות החתימות על מכתבי המחאה, כל המקומונים בכלל "לא שמעו" על הסיפור, והעיריה הופיעה כמליץ יושר של החברה, עם כל מיני קשקושים על "חבלי לידה" ועל "טובת התושבים לנגד עיניהם", ומשרד התחבורה פשוט מתעלם מכל הפניות. יתכן שתושבים "השכילו להכיר" את התחנה, מינואר לפברואר. למה לא? אבל ויאוליה ללא ספק תרמה גם היא להכרה זו. אם זה היה משהו כל כך מוחלט, אז כולם היו עוברים לרכבת. אבל יש גם לא מעט בעיות עם הרכבת, והאנשים יודעים זאת. לא צריך לחשוב שהאנשים טפשים.
אתה צודק שכל חברה מפעילה את הקוויםכנראה שאין מה לעשות, כבר הפכת את החבטות
בויאוליה לתחביב, אבל להלן העובדות: ויאוליה, כמו כל מפעיל תח"צ אחר בארץ, מפעילה את קוויה ע"פ רשיון הקו שניתן ע"י משרד התחבורה. כל התנאים ברשיון הקו נקבעים ע"י משרד התחבורה באופן בלעדי והם כוללים את: מסלול הקו, תחנות הקו, כולל הגדרתן כהורדה או איסוף בלבד, לו"ז הקו, התעריפים הנהוגים בו וסוג הכירטוס, כולל גבולותיו. חבל שאתה מכלה את כוחותיך לריק, אך הכתובת היא אך ורק משרד התחבורה. ויאוליה היא בסה"כ מפעיל, שע"פ מה שאתה אומר עושה אתה מוטל עליו באדיקות: מפעילה את הקווים ע"פ הרשיונות שניתנו לה.
ג'קי, הרי ידוע לך שהתעריפים נקבעים ע"י משרדאתה צודק שכל חברה מפעילה את הקווים
ע"פ הרשיון ממשרד התחבורה, אבל לכל חברה יש את האפשרות ליזום ולבקש ממשרד התחבורה שינויים בלו"ז, במסלול ובתחנות. לא ברור מי רצה מה קודם, אבל השינויים שחלו בקווים ב1.1 לא ממש ברורים והגיוניים לדיברי התושבים ולדעתי (כאחד שביצע את המסלולים המקוריים פעמים רבות). אפילו השיפור בלו"ז והוספת נסיעות בקו 462 בשני הכיוונים במשך היום אינו הגיוני בעיניי, האוטובוסים יוצאים מת"א עם נוסע אחד או שניים ופעמים רבות גם ריקים לחלוטין. ועוד דבר שקשור לואוליה ולמשרד התחבורה: מה קורה עם מחירי הנסיעה? מת"א ללוד עולה כיום 11.30 ש"ח לעומת המחיר שהיה של אגד בקוד 6 שעומד כיום על 13.20 ש"ח באם לא היתה מתחלפת החברה ההוזלה: 1.9 ש"ח.... ולעומת זאת מת"א ליהוד המחיר: 6 ש"ח לעומת המחיר שהיה של אגד בקוד 82 שעומד כיום על 5.80 ש"ח באם לא היתה מתחלפת החברה..... האם לא התבשרנו שהרפורמה תביא לירידת מחירים "משמעותית" ???
ברור שמשרד התחבורה הוא שקובעג'קי, הרי ידוע לך שהתעריפים נקבעים ע"י משרד
התחבורה כחלק מתנאי המכרז ולמתמודדים אין רשות לשנות אותם. מעבר לכך, למדנו במכרזים קודמים (ע"ע פ"ת) כי משרד התחבורה הוא שמכתיב שינויים מהותיים בקווים עם החלפת המפעיל, בפרט שינויים בלתי הגיוניים (שוב, ע"ע פ"ת).
הוא אשר אמרתי!כנראה שאין מה לעשות, כבר הפכת את החבטות
בויאוליה לתחביב, אבל להלן העובדות: ויאוליה, כמו כל מפעיל תח"צ אחר בארץ, מפעילה את קוויה ע"פ רשיון הקו שניתן ע"י משרד התחבורה. כל התנאים ברשיון הקו נקבעים ע"י משרד התחבורה באופן בלעדי והם כוללים את: מסלול הקו, תחנות הקו, כולל הגדרתן כהורדה או איסוף בלבד, לו"ז הקו, התעריפים הנהוגים בו וסוג הכירטוס, כולל גבולותיו. חבל שאתה מכלה את כוחותיך לריק, אך הכתובת היא אך ורק משרד התחבורה. ויאוליה היא בסה"כ מפעיל, שע"פ מה שאתה אומר עושה אתה מוטל עליו באדיקות: מפעילה את הקווים ע"פ הרשיונות שניתנו לה.
אכן מאז שניפתחה תחנת הרכבת בגני אביבכשנבנתה השכונה,
הוצגה לנו תחנת רכבת ב...פרויקט. טוב, הקבלן אמר לנו מייד, אל תבנו על זה בעתיד הקרוב. עם זאת, חלפו שנים, והתושבים הזכירו לרשויות על קיומו של הפרויקט, ושאלו "מתי?!" בסופו של דבר זה קרה! התחנה נפתחה. והרבה תושבים אכן החלו להשתמש ברכבת. עד כמה שאני זוכר, זה היה בערך לפני כשנה. גם מי שהמשיכו להשתמש באוטובוסים חשו בהבדל: האוטובוסים נעשו פחות עמוסים, באופן משמעותי. מאז, כפי שציינתי, חלפה כשנה, והכניסו לנו את ויאוליה במקום אגד, בעקבות איזשהו "מכרז" מסתורי, שאיש לא ראה את תנאיו. זה קרה ב-1 בינואר שנה זו. ובכן, אותה ויאוליה עשתה לנו כל כך הרבה צרות במשך ינואר, שהיא ללא ספק תרמה לכך, שהחל מחודש פברואר אנשים נוספים עברו לרכבת.
אכן מאז שניפתחה תחנת הרכבת בגני אביב
האוטובוסים לת"א הפכו פחות צפופים ולא מלאים כמו בעבר. הדבר היה צפוי ונילקח בחשבון ע"י אגד.......
תודה אביתר,עכשיו מובן ליאז הנה עוד חדשות עצובות מ-"אגד":
מקור העמוד מופיע בתחתיתו הימנית: ראו כמה שינויים וצימצומים:
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.