הולי רייב- שאלה

גודייבה

New member
הולי רייב- שאלה

חג שמח לכל החופרים! רציתי לשאול: ראיתי בפסטיבל הולי רייב 2007, מצלמות ענק שמצלמות כל הזמן מישהו יודע היכן מצויים כל הסרטים האלו? ועוד שאלה: מישהו יודע מה עלה בגורל הפסטיבל? הוא עוד אמור להתקיים מתישהו שוב?
 

dell45

New member
שאלה שקשורה לסרט קרחנה שיצא ב-98

לקראת סוף הטראק אחרי הטראק של טאנדו new aura יש קטע כזה שמישהו מדבר על ההיסטוריה ומתנגן טראק ברקע לא רשום בפלייליסט את הטראק, אולי מישהו שיודע על מה אני מדבר יכול לרשום אותו כאן?
 

dell45

New member
לא קשור לא רציתי לפתוח עוד שרשור, לאף אחד אין

תשובה לשאלה???
 
שמעי ההולי רייב היה כשלון

בשורה התחתונה לא מרימים פסטיבל כזה בשביל 1500 או 2000 איש שהיו שם, וגם זה בקושי, ככה שהמשך לפסטיבל הזה כנראה לא יהיה. לגבי הסרטים באמת שאין לי מושג מה להגיד לך, תחפשי ביו טיוב אולי מישהו העלה לשם...
 

The Wonderboy

New member
היו צילומים מקצועיים והיה תכנון להוציא סרט .

אבל זה שמור בארכיון של אשר חביב ולא יצא לפועל בסוף .. כמו שצויין כאן הפסטיבל היה כשלון ולא מתאים למדינה קטנה כמו שלנו . אנשים לא אכלו את זה כמו שצריך . ובתכנון של אשר להרים שוב מתי שהוא דבר כזה כי הוא מצ'וגע, במובן הטוב של המילה . אבל בינתיים אין תקציב, ואין רצון להפסד כזה גדול שוב ..
 
רק שתדע גיא שעפ"י הערכתי

נפסטיבל הזה היה יכול להצליח הרבה הרבה יותר אם אשר חביב לא היה עושה את הפסטיבל הזה על אותו תאריך שמוקשה הביאו את סיימון לארץ בפעם הראשונה. בכל זאת אצל מוקשה באותה מסיבה היו בסביבות ה4 אלף אישש שאני בטוח שלפחות 2000 מהם היו מגיעים להולי רייב...
 

גודייבה

New member
לא רק מוקשה

אם זכרוני אינו מטעני היה גם טי אפ אנ, או עוד משהו המוני שכזה.... אני חייבת לציין שהסיבה היחידה שההולי הרייב היה כשלון זה המחיר הגבוה מדי. אם לא הייתי עובדת שם, לא הייתי באה. אך מכיוון שכן הייתי שם, ואני חובבת ביותר מסיבות קטנות, במיוחד כאלו שמתרחשות בנוף המדהים ביותר שקיים כאן בארץ, עם הסאונד הכי טוב ששמעתי מעודי במסיבה (ואני לא מנוסה במסיבות בחו"ל), ועם רשימת דיג'איים מרשימה ביותר, אני חייבת לציין שבפן הזה הרייב היה הצלחה מדהייימהה! זה נכון שבישראל קשה להרים דבר כזה, שכן העלויות ודאי הצריכו את אשר לדרוש מחיר כזה, אבל הניסיון היה מאוד מוערך. אני מקווה שזה יקרה שוב, ובטח שבאותו מקום! ואם מישהו שם ידו על הסרטים שצולמו (ולא אלו שהעלו ביו טיוב), אשמח לדעת על כך. תודה!
 

The Wonderboy

New member
שמע הולי רייב זה סרט סרט ..

אני לא חושב שהיה ויהיה משהו בסדר גודל כזה . זה ממש כמו עיר ענקית באמצע המדבר . הלכנו איזה 35 דקות רק כדי להגיע ממתחם האוהלים והאוכל, לרחבת הריקודים . ועוד היו כמה במות, ואי אפשר להסביר מה הלך שם . בקיצור זה לא מתאים לארץ, ממש לא . אם זה היה בחול, זה היה אחד הדברים הכי יפים שיכולים להיות . זה פסטיבל שיכול להכיל 100 אלף איש בקלות .
 

LiorInDaMix

New member
הטעות בפסטיבל זה לאו דווקא המחיר

אם כי גםהוא טעות... אני חושב שהמיקום ומשך הפסטיבל.... הוא היה צריך למצואמקום קרוב יותר ולקצר אותו וכך גם המחיר היה יורד
 
למעלה