הולכת שולל של ציבור..

lightflake

New member
../images/Emo45.gif לדעתי זה פשוט לא חוקי

או שצריך לחייב מפלגות להתחייב למועמד מסויים כדי שלא יצא מצב של סחטנות כמו עכשיו שראשי המפלגות הגדולות בישראל הולכות ומתחננות כלפי המפלגות הקטנות ומבטיחים להם כל מה שרק ירצו.
 

יניבל1

New member
המצב כרגע פשוט מגוחך

ש"ס שלפני הבחירות כינו את ליברמן "שטן" פתאום מתפתלים ואומרים שזה בכלל לא עליו אלא על איזשהי חשיבה של הציבור החילוני קדימה שהקדישה את כל התעמולה כדי להכפיש את ליברמן פתאום מציגה אותו עכשיו כפרטנר לגיטימי בממשלה , וחיים רמון אצל לונדון וקירשנבאום מדבר על ישראל ביתנו כאילו היא בת ברית היסטורית של קדימה .
 

בדנתמ

New member
חיים רמון הוא אידיוט עם תעודות.

ועבריין מין. בטח קירשנבאום כל הזמן היה בלחץ שרמון ידחוף לו לשון לאנשהו... וכן. המצב מגוחך. אני לא יודע אם לצחוק או לבכות... כולם חוץ מליברמן וביבי ביססו את עיקר הקמפיין שלהם על הכפשת ליברמן (טוב, למען ההגינות, קדימה ביססה אותו על הכפשת ביבי, וליברמן היה רק תוספות מבחינתם, אבל גם הם הכפישו אותו) ופתאום עכשיו כולם רוצים להתחתן איתו עוד מעט... הבעיה היא שלא נוכל לקבל ככה ממשלה נורמלית. ממשלת ימין היא בעיקרון שינוי מרענן, אבל הקונפליקט חרדים-ליברמן יסנדל ממשלה כזאת בכל פן חברתי-אזרחי של פעולותיה. ממשלת אחדות היא רעיון מוזר, שכן 10 מתוך 15 הראשונים ברשימת קדימה נחקרים בעבירות שחיתות חמורות ואיני רואה לנכון שהם ישבו בממשלה שאמורה להנהיג את העם שלי. הם סתם אופורטוניסטיים חסרי חוט שדרה. ועוד בעיה בממשלת אחדות עליה לא חשבתם: מבחינה חברתית-אזרחית היא תוכל להוביל לא רע אולי, אבל מבחינה מדינית-בטחונית היא תקרטע בצורה לא נורמאלית, אלא אם מפלגות הימין והחרדים יתמכו בליכוד מבחוץ בסוגיות אלה. ממשלת אחדות יכולה להועיל רק כדי לשנות את שיטת הממשל, להעביר תוכנית שיקום כלכלית ועוד כמה מהלכים בתחום החברתי-אזרחי, וללכת לבחירות נוספות.
 

יניבל1

New member
אני לא יודע אגב למה קוראים לזה ממשלת אחדות

אני לא רואה הבדל בין ממשלה עם קדימה לממשלה של ליכוד-ליברמן-ש"ס הרי ציפי לבני וחיים רמון לא יותר שמאלנים מביבי מבחינה מדינית ומאיר שטרית ורוני בראון לא יותר שמאלנים ממנו מבחינה כלכלית-חברתית כל הקיום של קדימה זה אבסורד אחד גדול
 

בדנתמ

New member
תראה...

מבחינה כלכלית קדימה נמצאת ימינה מהליכוד. ימינה ולמטה מבחינת היחס לשלטון החוק
רמון הוא full of shit. הוא מדבר בצורה ימנית בטלוויזיה ואז הולך ומצביע בממשלה לטובת מהלכים שמאלניים, אלא אם מהלך ימני ייתן לו כותרת יותר מחמיאה בעיתון. אז בעיני הוא סוג של שמאלן, רק בלי חוט שדרה. לבני היא דומה לרמון בעניין הזה, רק טיפ-טיפה פחות נבובה ויותר שמאלנית. שאר קדימה, גם הם ברובם שמאלנים בדעותיהם, אם כי נבובים. קדימה היא סוג של ישות שלא חושבת במושגים של שמאל-ימין-מרכז, כי אם במושגים של כותרות מחמיאות בעיתון-ספינים תקשורתיים-מעילה בכספי ציבור. אולי אם התקשורת היתה ימנית יותר, כך היו נוהגים גם בקדימה. אין לדעת. מה שבטוח, הוא שבישות כזאת מסוכן לבטוח...
 
למעלה