הוספתי שני דגמים חדשים לאתר שלי -מוזמנים לראו

  • פותח הנושא gozim
  • פורסם בתאריך

gozim

New member
הוספתי שני דגמים חדשים לאתר שלי -מוזמנים לראו

ת. אילן
 

גילה או

New member
ראיתי

יפה! אני ביליתי את היום שאחרי הקניידלך בקיפול מתוך הספר של ERIC JGERDE ואני לקראת סיום הדגם .אשתדל לצלם אותו מחר לאור יום . המשך חג שמח !
 

גילה או

New member
שכחתי

לציין שהיום הוא גם יום הנישואין שלי (22 שנה באושר ועושר....) ופינקתי את עצמי בהזמנה של ניירות וספרים מאתר של KIM'S CRANE . הזמנתי 5 גליונות של ELEPHENT HIDE(לא ניתן להזמין יותר מ 5 גליונות )נירות GLASIN פוילים למינהם ו 2 ספרים (מינימום להזמנה 50 דולר ובעלי אומר שזה עדיין זול יותר מיהלום....)
 

gozim

New member
מה זה גלסין?

איזה כיף!! תביאי אותם למפגש הבא? למרות שזה לא סביר שהם יגיעו כל כך מהר, לא? והמון מזל טוב על 22 שנים! אילן
 

גילה או

New member
glassin

GLASSINE -מין סוג של נייר פרגמנט שקוף בכל מיני גוונים שמומלץ לקיפול מחזוריגאמים . בינתיים קיפלתי מנייר דומה שסימה ברוב טובה הביאה לי רק שהגודל שיש לי זה A4 וזה אומר שיצא לי משושה די קטן מנייר של 20 ס"מ על 20 וזה די קשה היה לקפל מתוכו אבל התוצאה יצאה די יפה... אשמח להביא את הניירות והספרים למפגש אם הם יגיעו עד אז .אם לא אז למפגש הבא .ואם לא אז למפגשהבא הבא..... תודה על הברכות !
 

gvish

New member
בתאריך העברי שבו נישאת - י' ניסן

לפני 3680 שנה חצו בני ישראל את הירדן בכניסה לארץ המובטחת, לאחר 40 שנות נדודים במדבר. אין ספק שהתחתנת בתאריך מצויין. המעבר מחיפושים אל היעד.. (ועוד דרשה שלמה שאפשר להוסיף כאן) מזל טוב
 

גילה או

New member
למזלי

אכן הגעתי לארץ המובטחת
תודה על הברכה! נחזור לעניני אוריגאמי - קיפלתי את הדגם PINWHEEL מתוך הספר של GJERDE / הדגם מיתוך הפרק BEGINNER PROJECTS קצת הגזמתי עם קוטן הדף .כשיהיה לי נייר גדול יותר אנסה לדייק יותר ולקפל את אחד הדגמים של INTERMEDIATE PROJECTS מאחר ובאופן זמני לא ניתן להעלות קבצים לפורום (הידעתם??) אני מצרפת קישור לתמונה שלי בFLICKR
 

yepeled

New member
מזל טוב ליום הנישואין והרבה אושר ועושר

אם את מזמינה נירות ELEPHANT HIDE הרי עברת הרבה באוריגמי שלך מאז המחזוריגמי
 
למעלה