הוספת נסיעות לקו 567 (?). והוספת נסיעה ל-561
בימים האחרונים הבחנתי במספר אוטובוסים לבנים-כחולים (צביעה פשוטה ויפה לדעתי) של חברת ההסעות "בון תור".
היום שמתי לב, שיש להם שילוט נייר של 567 (כנראה ניירות מ"אגד") ואוטובוס יצא רציף אחד ליד הרציף הסדיר של 567.
כנראה תגבור נסיעות.
לעניין אחר:
ביום חמישי האחרון המתנתי לקו 567. הפעם בבני ברק לכיוון כפר סבא ב-19:30 לערך.
הגיעה אוטובוס עם שילוט כפר סבא. באופן אוטומטי חשבתי על 567. מערכת הכריזה הודיעה על 561 וחשבתי, שאולי יש טעות.
כעבור דקותיים הבנתי, שזהו אכן 561 לפי המסלול, שהוא נסע לנתיב השמאלי בז'בוטינסקי לכיוון פתח תקווה, במקום נסיעה בנתיב הימני לכיוון כביש גהה, כפי שנוסע 567.
הנהג הסביר לי, שהתווספה נסיעה מאותו שבוע. הוא גם המליץ לי, שלא לרדת במחלף גהה ולהחליף ל-567, כיוון שהאוטובוס בקו השני הוא בינעירוני מלא וסבירות מעטה, שהוא יאסוף במחלף.
עד כה הנסיעה הראשונה של 561 הייתה ב-21:50 מתל אביב.
האוטובוס היה מלא בישיבה בקטע בני ברק-הוד השרון. בהוד השרון לכיוון כפר סבא הוא היה ריק למחצה.
הוספת נסיעות לקו 567 (?). והוספת נסיעה ל-561דיווחים
בימים האחרונים הבחנתי במספר אוטובוסים לבנים-כחולים (צביעה פשוטה ויפה לדעתי) של חברת ההסעות "בון תור".
היום שמתי לב, שיש להם שילוט נייר של 567 (כנראה ניירות מ"אגד") ואוטובוס יצא רציף אחד ליד הרציף הסדיר של 567.
כנראה תגבור נסיעות.
לעניין אחר:
ביום חמישי האחרון המתנתי לקו 567. הפעם בבני ברק לכיוון כפר סבא ב-19:30 לערך.
הגיעה אוטובוס עם שילוט כפר סבא. באופן אוטומטי חשבתי על 567. מערכת הכריזה הודיעה על 561 וחשבתי, שאולי יש טעות.
כעבור דקותיים הבנתי, שזהו אכן 561 לפי המסלול, שהוא נסע לנתיב השמאלי בז'בוטינסקי לכיוון פתח תקווה, במקום נסיעה בנתיב הימני לכיוון כביש גהה, כפי שנוסע 567.
הנהג הסביר לי, שהתווספה נסיעה מאותו שבוע. הוא גם המליץ לי, שלא לרדת במחלף גהה ולהחליף ל-567, כיוון שהאוטובוס בקו השני הוא בינעירוני מלא וסבירות מעטה, שהוא יאסוף במחלף.
עד כה הנסיעה הראשונה של 561 הייתה ב-21:50 מתל אביב.
האוטובוס היה מלא בישיבה בקטע בני ברק-הוד השרון. בהוד השרון לכיוון כפר סבא הוא היה ריק למחצה.