הופעת החלומות!

הופעת החלומות!

(אני כותבת ברגעי משבר ורצון עז להופעה) אז ככה...כל אחד כותב את הופעת החלומות שלו (15 שירים...איזה גרסה וכד') איזה סוג הופעה (מקום...תאורה...וכד') ו3 אנשים שיהיו איתו בהופעה (אפשר גם 1, 2 ו-4) יאללה...בואו נפתח פה שירשור פורה.
 
הופעת החלומות שלי

השירים: לפתוח עם מכיר אותו מי צריכה יותר תני לזה ליפול אלוהים נחמדה תפוזים הפסיכולוגית אם לא היום אז מחר התקף לב קטן נפוליאון ילד לפעמים שחזור (אפרת) שעון חול אנבל-לי המשמעות של קים וכמובן-לוט! (לא דווקא לפי הסדר הזה...) סוג הופעה? אממ...מועדון התיאטרון ביפו, אבל שלא יהיה מלא...ככה שיהיה מקום.. אחלה מקום להופעות. שיהיו גם השולחנות למי שירצה לשבת...שיהיו מזרונים בצדדים... שיחלקו תפוזים בחינם... שהתאורה תהיה עמומה כזאת..לא מסנוורת. ואנשים שיהיו איתי?(הייתי רוצה כל מיני אבל אני אקח כאלה שאוהבים את יוני) שלומי שלי כמובן... אמממ ועם המיני מפגש שעשינו בעזריאלי (חחח...דפדפו אחורה למי שלא מבין) זה ההופעה שלי...לא יותר מידי אנשים..בלי יותר מידי התלהבות והרבה יוני!
 

eniGma19

New member
הופעת החלומות שלי../images/Emo9.gif

אוקי נתחיל מהמקום: נגיד ממ..הפאנץ' ליין, בת"א, מקום מאוד חמוד, נסלק משם את המלצרים המזמרים,נשים את יוני... תאורה:כמו ניר, גם אני רוצה תאורה מעומעמת..כזאת שלא תשרוף בעיניים.. פלי ליסט:(הקטע הכי חשוב) התקף לב קטן אפשר העיקר הבריאות אלוהים נחמדה מה את משחקת בי מה אני מונופול ילד לפעמים(ושדניאל גם יעלה לבמה) המשמעות של קים(מצידי שישיר את זה פעמיים...) מגרד שחזור שוב נפוליאון תפוזים אם לא היום אז מחר נעים בחוץ נפוליאון2 מי צריכה יותר(בשביל הפאנץ') קהל:שיהיה די מלא כדי שיוני ישמח,בהופעה בכ"ס הגיעו ממש מעט אנשים,וגם אלה שהגיעו לא היו מספיק שמחים,אז זה די ביאס שם את כולם(את הלהקה ויוני),שכולם יכירו את כל השירים,ושיהיה שמח! אה וכמובן שיחה ארוכה אח"כ עם כולם(הם פשוט ישבו בצד ויחכו שיפנו אליהם:) )
 

shira245

New member
הופעת החלומות שלי

מקום:הבארבי או יותר טוב ליד הכנרת. שירים: מכיר אותו הרגל אולי זה אני העיקר הבריאות לוט ילד לפעמים מה את משחקת בי עוד מעט:) שוב שר לעיתון חיי נצח קצין תורן נעים בחוץ אלוהים נחמדה שחזור מי צריכה יותר נפוליאון 2 ולסיים עם מסיבת הפיג'מות. בנאדם שיהיה איתי בהופעה?חברה שלי שגם אוהבת את יוני ושאנחנו ביחד אנחנו משתגעות ובמיוחד בהופעות
ואם אפשר הופעה אקוסטית עם דניאל סלומון על הפסנתר אז אלו יהיו השירים: אלוהים נחמדה אני העיקר הבריאות שוב שחזור חיי נצח אנבל-לי תני לזה ליפול הפסיכולוגית נכנעים קהל:בשתי הופעות-שלא יהיה צפוף מדי אז לא חייב שלא יהיה מקום לזוז אבל שיהיה קהל איכותי שמכיר את השירים.
 

mya 6

New member
וואו!! איזה נושא יפה!

הופעת החלומות: המקום: חוף דאדו. מיי שהיה שם בהופעה של אביב גפן יודע על מה אני מדברת. מקום ענקי עם מלא אנשים, הייתה פשוט הופעה מחשמלת. גם שאפילו ידעתי רק 3 שירים זו עדיין אחת ההופעות הכי טובות שהייתי בהן. עם לא הכי טובה. על במה גבוהה כזו, שוב, בחוף הים. נפתח עם העיקר הבריאות, אם לא היום אז מחר נעים בחוץ תפוזים מכיר אותו נפוליאון 2 אולי זה אני תני לזה ליפול למה את משחקת...? אני שר לעיתון הפסיכולוגית מי צריכה יותר? מגרד אנבל-לי קצין תורן פאקיסטן אולי וגראנד פינלה-המשמעות של קים שיחתום את ההופעה בצורה הכי טובה שאפשר! האנשים שאני רוצה שהיו איתי אלו החברים שלי שהיו איתי בהופעה של יוני ועוד איזה שניים שלושה שלא היו שם. זה באמת צריך להיות טוב!
 

mya 6

New member
שכחתי גם את

התקף לב קטן אחרי אם לא היום אז מחר
 

IkMfNiY

New member
ההופעה שלי :)

קודם כל, המקום הוא איזהשהו מועדון בחיפה, יכול להיות שוב הסיטי הול, או הפיוז'ן או משהו כזה. מה שחשוב הוא שזה לא יהיה באיזה אירוע גדול כמו רוק עצמאות, עיר הנוער וכ"ו P: אני בסה"כ רוצה שיהיו איתי בהופעה שתיים מהחברות הכי טובות שלי, שאוהבות את יוני. במיוחד מישהי אחת שנורא כיף להתלהב איתה בהופעות, לצעוק דברים, לבקש חתימות וכ"ו -_- וחוץ מזה היא גם מאוד אוהבת את יוני :) אז השירים: 1.מכיר אותו 2.לוט 3.אם לא היום אז מחר 4.נעים בחוץ 5.תני לזה לנפול 6.העיקר הבריאות 7.אלוהים נחמדה 8.המשמעות של קים 9.מגרד 10.מי צריכה יותר 11.נפוליאון 2 [כי זה יותר ריאליסטי מנפוליאון.. המילים נכונות P:]. 12.התקף לב קטן 13.שר לעיתון 14.למה את משחקת בי מה אני מונפול 15.תפוזים היה קשה להחליט P: יעל
 
ההופעה שלי..!

אוקה אז ככה! המקום- איפושהוא בחיפה\קריות, לוידעת איפה, העיקר שיהיה קרוב! שלא יהיה מפוצץ האנשים, כי כשזה ככה זה ממש מעפן! מי שיהיה איתי- חברה אחת שחולה על יוני והיא גם מטורפת כזאת בהופעות ועוד ידיד שאני לאט לאט מחנכת אותו לשמוע מוזיקה נורמלית, זתומרת- לשמוע את יוני, אביב, היהודים.. והשירים!! 1. אם לא היום אז מחר 2. אלוהים נחמדה 3. התקף לב קטן 4. לוט 5. שר לעיתון 6. אנבל לי 7. נפוליאון 2 8. הפיג'מות *חחח זה כזה שיר חמוד* 9. אולי זה יוני 10. העיקר הבריאות 11. מגרד 12. שעון חול 13. אפשר 15. ולסיום מטורף- תני לזה ליפול בהקדשה לאנשים שקוראים להם ניצן, או לחילופין הקדשה מיוחדת בשביל ניצן אחת.. אני! *חחח אשליות*
 

I said good day

New member
זו didi 15 מחברה

טוב נתחיל באנשים כי זה הכי קל: 4 חברות שלי שמאוד אוהבת את יוני :) מקום..קטן, סולידי, כשהיינו בבארבי תל אביב מאוד נהנתי, אז זה אחלה שם. תאורה-לא מסנוורת, יותר עדינה מבמועדונים בדרך כלל. שירים: 1. נעים בחוץ 2. התקף לב קטן 3. הרגל 4. מגרד 5. אנבל לי 6. קצין תורן 7. לוט 8. למה את משחקת בי? 9. תני לזה לפול. 10. מי צריכה יותר? 11. אפשר 12. תפוזים 13. ילד לפעמים 14. אני 15. אלוהים נחמדה. ושיחזור בתור הדרן.
 

mya 6

New member
כמה שירים עשיתי??

20? או שאני סופרת לא נכון?? בכול מקרה-סליחה... נסחפתי קצת :)
 

mya 6

New member
כמה שירים עשיתי??

20? או שאני סופרת לא נכון?? בכול מקרה-סליחה... נסחפתי קצת :)
 

S H I L G I

New member
אמממ..../images/Emo176.gif

אני די מקצרת כי לוחצים עליי לצאת.. את השירים אני אכתוב אח"כ..הופעה אקוסטית..והחברות שיהיו פרירה,פיצי,ירדן ונושי
 
למעלה