הורים שהם גם סיאפניקים

הורים שהם גם סיאפניקים

יש לי הצעה להורים חדשים או וותיקים, בואו נפגש בפורום, נדבר על איך מסתדרים עם ילד/ה וגם עם הסיאף... ברמת מחשבות או אפילו ברמת מטפלות, גנים, הדבקה במחלות, איפה לדחוף את הבריכה, הפזיוטרפיה והעבודה. רעיונות ומרשמים להסתדרות יצירתית יתקבלו ברצון ואולי נפתח שיחה בענין. ד``א אני מאד שמחה שכמות הילדים הולכת וגדלה - המון כייף ואושר.
 

jasmine38

New member
פגישות מהסוג השלישי H-(

1. מאחר שהצ`אט לא תקין (כך הוסבר לי), אפשר לקיים זאת בפורום, וזה לא יהיה אותו הדבר. בכל אופן שווה נסיון. 2. הבנתי שבצ`אט, זה בזמן אמת, זה דינמי, ומחר לא ישאר זכר. בפורום יוכלו למחרת הילדים, לעיין, ולקרוא דברים שלא רצינו שידעו. אולי לא נרצה שגולשים אורחים, יצפו ואו יתערבו בתכנים. חומר למחשבה. 3. אולי כדאי לערב את דליה -מנהלת הפורום, לנסות להרים את הצ`אט, ואו, למחוק את מה שיכתב בתום הדיון, להגנת הילדים. 4. רעיון שצריך בדיקה: כניסה לצ`אט (בהנחה שיופעל), יסונן ע``י סיסמא, שתסופק ע``י האיגוד/מנהל הפורום, רק לקהילתינו, ורק להורים ואו בוגרים. 5. אולי נתחיל כבר היום בערב ב-22:00 (כל יום חמישי), לאחר פרישת הנסיכים, ולשבוע הבא, יהיו יותר משתתפים. כל אחד יאתגר ויזמין את מי שהוא מכיר, ולאט לאט נגדל. אני מציע יום זה, בהתחשב בכך שרוכ האנשים פנויים יותר בשישי, ויוכלו להשלים קצת שעות שינה, וגם התחשבות בשומרי שבת, שגם קולם ראוי להשמע. 6. סופ``ש המתוכננים באיגוד, יתכן וישבשו בהתחלה, אך זה קטן עלינו!. אני אהיה שם, ואולי קצת אאחר, אז להת`. יסמין.
 
ליסמין פגישות מהסוג השלישי

צאט מתנהל בזמן אמת ולא שומר את הדברים הנאמרים, בהחלט יותר נוח לשיחה. כשהיה צאט הוא שכב דומם זמן רב מאד. נכון להיום אין צאט!! כדי שתוכל לראות בפורום תשובות רגע אחרי שנכתבו יש ללחוץ על הצלמית או האיקון שכתוב מתחתיו REFRESH מידי כמה דקות. מכוון ואני מסיימת את תפקידי בניהול הפורום, הספקתי עוד לקבל גם שעור ציני בחשבון, והרבה חשבון נפש. לראות את נשוא מאבקי יורק לכל הכוונים ללא חשבון היתה הפתעה קשה.
 
פורום מובנה - ליסמין ואחרים

אני מבינה שבינתיים אף אחד לא קנה את הרעיון שלך. מעניין אם אתה נכנסת בשעה היעודה ובדקת אם יש נכנסים אחרים. אני, למשל, למרות שאני יודעת שאני לא ``ממש`` סיאפניקית או אמא של או בת זוג, בכ``ז מרגישה מאוד שייכת ומאוד מעוניינת, לפחות מידי פעם, להיפגש בפורום בזמן אמת. ואז, יום ה` בערב, בד``כ, מאוד לא מתאים לי. וכמוך, כנראה, הייתי מעדיפה שעה קצת יותר מאוחרת. האם גם אחרים רוצים להיצטרף אך לא עשו זאת בגלל המועד המוצע?
 
פגישה קבועה בפורום

רק היום גיליתי שבכ``ז יסמין בקרת בפורום בשעה היעודה - אין לי מושג איך לא ראיתי את זה קודם. כנראה שכדי להגיע למטרה, ניצטרך להשקיע עוד מאמצים. בהצלחה!
 
פנייה להורים סיאפניקים- לדנה ולדלית

בהמשך לרעיון לגבי הסקר, לפחות עד כה אנו נוכחים לדעת שמעט הם ההורים הסיאפניקים המשתתפים בפורום. אי לכך, בדומה לתשובתי בנושא הקודם, אני מציעה שתעלי את הפנייה שלך בכתב - אולי גם דלית תסכימי להיצטרף, ואני אדאג לשלוח אותה לכל ההורים הסיאפניקים המוכרים לנו באיגוד (ולשמחתי מדובר ברבים מאוד... כן יירבו!!!
 
דלית

תקראי בבקשה את המכתב שלי לסקר ותוסיפי את שלך. אני רק התחלתי... חוץ מזה אפשר להתחיל להתייעץ, אני מבינה שהילדים שלך בני שנה בערך, נגה שלי בת שנה ו 9 חודשים. אולי נפגש באשקלון.
 
למעלה