הזדעזעתי כשראיתי בטמבלויזיה שלכם אשה

הזדעזעתי כשראיתי בטמבלויזיה שלכם אשה

בגיל העמידה אומרת יש תקווה שגלעד ישוחרר משהו באויר אומר לנו שהפעם הקמפיין יניב תוצאות חיוביות. לשאלת המראיין על מה את מסתמכת? ענתה נתניהו לחיץ . ומיד הסבירה נתניהו הרי תמיד נכנע ללחץ ויש סיכוי גדול הפעם שהוא יכנע ללחץ ויקבל את תנאי החמאס במלואם. המראיין לא היה שפוי הוא שאל שאלות מנחות מתואמות עם המרואיינת כדי לגרום לשינוי תודעה בציבור כמה שנאמר ראיון תעמולה מובהק. והנה שואל אני כמה שאלות חשובות כדי לאזן. א. היענות לתכתיבי החמאס במלואן זאת הזמנה לטרור הזמנה לחטיפות נוספות וניצחון. ברמה האישית אני מבין את רצון המשפחה אבל לא יכול להבין אנשים שאינם נמנים על המשפחה שתומכים בהיענות לכל דרישות החמאס. ב.80% מהמשוחררים יחזרו לעסוק בטרור זאת על פי ניסיון העבר ויש סיכוי גדול שמשפחת שליט וגלעד יעמדו מול משפחות שכולות שנרצחו בידי אותם מחבלים ששוחררו. מדינת ישראל בדרך כלל אומרת לאחר פיגועי טרור נעשה הכל כדי להביא את האחראים למשפט צדק והמשפחות השכולות החדשות תשאלנה הם כבר היו בכלא אז למה שיחררתם אותם כשידעתם שזה מה שיקרה? ג.היענות לדרישות החמאס היא סטירת לחי למשפט ולחוק הישראלי למודיעין שהביא לתפיסתם לחיילים שסיכנו חייהם כדי להביא אותם המרצחים למשפט צדק. מעכשיו כל מחבל שיתפס וישמע את גזר דינו יתפקע מצחוק וילך לכלא בראש מורם כדי לעשות את התואר הראשון ולאחר שישוחרר בעסקת חייל אחר חטוף הוא יחזור לרצוח כדי לעשות את התואר השני ואחר כך יכתוב מכתב תודה לישראל. ד. ומה עם המשפחות שכבר הן שכולות? תחשבו שאב ואם שכולים צריכים לראות את המחזה הזה של רוצחי יקיריהם משתחררים עם האות V באוטובוס שלוקח אותם לחופש. מי שיכול לחתום על צו כזה רוצח את הנרצחים פעם נוספת ופותח פצע שכבר קצת הגליד ומדמם מחדש. חישבו איזה הרגשה איומה זאת לראות את רוצח יקירך משתחרר וצוחק בדרך הביתה? ה.ושלא לדבר על ביזוי מדינת ישראל. איך נתפסת מדינת ישראל בעולם ואצל האוייב? מה המסקנות שיסיקו המחבלים? ברור שהם יאמרו עכשיו נמשיך לחטוף ולפגע כי הצלחנו לצאת מזה בשלום והישגנו הישגים מדיניים. הטרור משתלם.זה המסר שיעביר לעולם כל ראש ממשלה שיכנע לתכתיב השמאל ההזוי המובס הכנוע והצייתן. ו.תמיד חינכו אותנו שדם יהודי כבר לא יהייה הפקר. האמנם? האם זה המסר שמדינת ישראל משחררת לעולם ולאוייבים? ז.התעמלנות התקשורתית שעובדת עבור משפחת שליט מצניעה את העובדה שישנן עוד דרכים חוץ מכניעה מוחלטת בלתי הגיונית והזויה לחלוטין לתכתיבי החמאס. כל הקמפיין הזה מתמקד בתעמולה שיש חייל שבוי ורק זאת הדרך להחזירו ומתעלמת במופגן מכך שיש עוד דרכים והמשפט עלינו לעשות הכל כדי שגלעד יחזור הבייתה הוא נכון במקורו אבל כשמצמידים את המשפט הזה אך ורק לפתרון אחד ומתעלמים משפע הפתרונות המוצעים חוטאים לאמת ומפעילים על הציבור מניפולציה רגשית ברמיה ובשקר. אני מקווה מאוד שראש הממשלה שלכם במקרה הזה יביא בחשבון את טובת כלל הציבור ולא יתפתה או יכנע ללחץ התקשורתי התעמולתי המניפולטיבי שמפעילה התקשורת עליו ועל הציבור ולכל אותם האנשים שאינם נמנים עם משפחת שליט ותומכים במהלך להם אני אומר ירחם השם על הנשמות האומללות שלכם ביום שבו ילד יהודי ירצח בפיגוע עיי מחבל ששוחרר. ולראש הממשלה שלכם אני אומר תסרב אבל תמצא דרך להוציא לפועל תכנית אחרת שתגרום לתושבי הרצועה להפעיל לחץ על החמאס לשחרר את גלעד שליט משביו. חוסר המעש הוא חטא ומשחק לידיים של השמאל המשתף פעולה עם הגרועים שבשונאי ישראל מחבלי החמאס.
 
אתה עוסק בדמגוגיה...

לא זכור לי שמשפחת שליט דרשה מהממשלה להיכנע לחמאס. משפחת שליט דורשת מהממשלה למלא את חובתה הבסיסית ולהחזיר את גלעד. ואם הממשלה לא יודעת לעשות את זה ללא כניעה ללא תנאי, אז שתיכנע. אני גם חושב שזה דמגוגיה לבוא ולומר שהרוצחים שישוחררו יביאו לנו: טרור מוגבר אינתיפדה שלישית קסאמים מהגדה. בשביל כל זה הפלסתינים לא צריכים את הרוצחים הללו. הם לא יכולים לעשות את זה כי אנחנו שם, בגדה. ובכלל אני חושב שלאחר שחרורם של הרוצחים הללו אפשר לרדוף אחריהם אחד אחד וכל מי שיראה שמץ של עיסוק בטרור, פשוט לחסל. לדעתי כל גורמי הביטחון המתנגדים לשחרור רוצחים וכו', מבקשים לחסוך לעצמם עבודה בעתיד. ושילך גלעד לעזאזל. גם אני מתנגד לשחרור הרוצחים הללו, הייתי שמח אם היו מוצאים להורג. אבל במציאות שנוצרה אין כנראה ברירה. הערך של שחרור גלעד לדאבוני הוא הערך המכריע ולמטרה הזאת כרגע, כל האמצעים כשרים. כמובן כל עוד מדובר רק בחילופי שבויים. הייתי משחרר את כל העשרת אלפים אוכלי חינם החוגגים בבתי הכלא הישראלים, כדי לשחרר את גלעד. ואני מתכוון לקחת חלק בצעדה. ולוואי ויחזור אלינו במהרה, אמן.
 
לא יודע מה משפחת שליט דורשת

אבל התקשורת דורשת כניעה לכל תכתיבי החמאס. שלל התירוצים ידוע ומוכר ונשמע יום יום שעה שעה בתקשורת. את משפחת שליט אני רוצה להוציא מהמשוואה היות ואני לא יודע איך הייתי נוהג במקומם אולי בדיוק כמוהם. אם תשים לב אני מדבר על אנשים אחרים עיתונאים פרשנים יחצנים שדורשים מהממשלה כניעה לכל תכתיבי החמאס. לומר על כך שהרוצחים יביאו טרור מוגבר שזאת דמגוגיה זה לא נכון.בכל עסקאות שחרור מחבלים רוצחים 65% מהם חזרו לרצוח כך שאני מסתמך על ניסיון העבר ולא על דמגוגיה. כניעה לכל תכתיבי החמאס תגרום לכך שאירגוני טרור אחרים כולל החמאס ימשיכו בגל החטיפות. ראש ממשלה וממשלה נבחרת צריכה לחשוב על טובת העם שבחר בה בראש ובראשונה וכל אחד יומר לך שברור שכניעה מסכנת את בטחון הציבור. אתה גם לא חושב על משפחות הנרצחים ועל מה שיקרה להם בעקבות שיחרור הרוצחים שלהם. אני הייתי משתתף בצעדה הזאת אם הם היו הולכים לחזק את ראש הממשלה ולומר לו אל תכנע אבל תתחיל לפעול ולעשות את מה שצריך לעשות כדי להביא את גלעד הביתה. יש הרבה דרכים של פעולה כדי להביא ללחץ כבד על תושבי הרצועה. סגר זה רק אחד מהדרכים.צריך לבצע בעת ובעונה אחת מספר דרכים ולהיות עקביים לכל אורך הדרך כדי להצליח.
 
למעלה