החיפוש אחר ספוק - יש לי שאלה תמימה

החיפוש אחר ספוק - יש לי שאלה תמימה

אני מבקש לא לסקול אותי מייד, אלא רק אחרי שתענו על השאלה. צפיתי עכשיו (בפעם הראשונה יש לציין) בסרט השלישי: החיפוש אחר הספוק. שם האקסלסיור החדישה מתכננת לרדוף אחרי קירק בעזרת מנועי הטרנס-וורפ החדשים שלה. מה זה לכל הרוחות ואיך זה הגיע לשם? תודה.
 

n i v1

New member
טוב

קודם כל יש לך אנציקלופדיה, אתה בטח יודע לחפש. שנית, אם איני טועה, אלה היו מנועים ניסויים שכמדומני כשלו. הלא כן?
 
גם לך יש אנציקלופדיה

ולו רצית לענות יכולת להסתכל בה
הם כשלו בסרט כי סקוטי הכשיל אותם. אבל אני שואל במסגרת הגלובלית של הנדסת וורפ טרקית: לא זכור לי שבסדרות המאוחרות יותר הזכירו את עניין הטרנס-וורפ באקסלסיור.
 

Broken Bow

New member
אז ככה

הרעיון בסרט הוא ניסו ליצור ספינה חדישה, שמצד אחד תהיה משוכללת יותר מהאנטרפרייז, ומצד שני אנחנו נשנא אותה ולבסוף האנטרפרייז תנצח. אם תשים לב הסימון שלה הוא NX-2000, כלומר מדובר בדגם נסיוני, ראשון מסוגו. בעצם ניסו לבנות מנוע חדש, אבל הניסוי נכשל (לא ידוע אם זה בגלל מה שסקוטי עשה למנועים...).
 

sysiphus

New member
אין שום הסבר פיסיקלי ל"טרנס-וורפ"

ששונה מההסבר למהירות עיוות "רגילה", קרי "וורפ". כשהם רוצים להשתמש בסדרה במינוח שיבהיר שמדובר בטיסה במהירויות גבוהות של "עיוות" ובטכנולוגיות סופר-מתקדמות, יותר מאלו של האנטרפרייז, הפדרציה, וכל השאר החברה, אחד המינוחים שהם משתמשים בהם הוא "טרנס-וורפ", ראה ערך Trans-warp conduicts של הבורג. טרנס-וורפ פותח משהו סגנון פרוזדור בין שני מקומות, שמאפשר מהירות עיוות גבוהה הרבה יותר מהרגילה. לא ידוע הרבה על הפרוייקט פרט לזה שכשל, וזה שסקוטי חיבל בו וודאי לא הוסיף. וזהו.
 

HyperNovA

New member
מה עם הזינדי ?

להם יש טכנולוגיה שדומה לטראנס וורף. במאה ה-22 ! איך מסבירים שאף פעם לא שכללו את הטכנולוגיה אחר כך ?
 
למעלה