החלפה של עובדת זרה בגלל הריון???

מיני7

New member
החלפה של עובדת זרה בגלל הריון???

למי יש ניסיון עם עובדת זרה בהריון? האם אפשרי להחליף עובדת זרה כשמגיע הזמן והיא בהריון מתקדם? אם היא מטפלת באשה סיעודית היא תתקשה לרחוץ, להחליף טיטול, להושיב בכסא ולהחזיר למיטה. בסוכנות אמרו לי " יש לך בעייה קשה" אז מה עושים ? אני משלמת עבורה את כל הביטוחים לפי החוק אבל לא אוכל לממן מטפלת נוספת ( כי אסור לפטר עובדת בהריון) (בעבר כבר שאלתי אבל הזמן מתקדם והבעייה עדיין ללא פתרון)
 

גנגי

New member
בהחלט.

נדמה לי שכבר סיפרתי לך על זה, לא? שלנו הייתה בהריון וגם ילדה, במזל טוב, והכול עבר בשלום. ביקשתי ממנה להשיג בעצמה מחליפה, והיא טרחה והביאה לי כמה בחורות שראיינתי ובחרתי מתוכן את המתאימה לנו ביותר. היא נעדרה רק חודש, וחזרה אח"כ (את התינוקת היא השאירה אצל בעלה, וכשהגיעה לגיל תשעה חודשים היא לקחה אותה לפיליפינים, להורים), אבל היה מאוד מוצלח עם המחליפה ואמא שלי אהבה אותה מאוד. הבעיות היו דווקא כשהייתה לה תינוקת והיא רצתה מאוד להיות איתה וניסתה להשיג חופשות בכל הזדמנות, וכשלא אישרתי לה היא הייתה ממש עצבנית ופחדתי שזה יתנקם באמא שלי, אז מצאנו איזה פתרון ביניים שלא ממש השביע את רצונן שתינו, אבל היה יותר טוב מלא כלום. מאז שהילדה בפיליפינים אין כמובן בעיות יותר. הסיפר פשוט עצוב, זה הכול, וצריך להתייחס לזה באופן אנושי. נכון שזה מקשה מאוד עליכם, אבל גם היא בן-אדם ואת לא יכולה למנוע ממנה את זכותה ללדת.
 

מיני7

New member
הריון המטפלת

אני מתיחסת למטפלת כמו לבת בית , היא שווה את זה. אבל במקביל אני דואגת לגבי העתיד הקרוב כשתתקשה לתפקדבטיפול באימי. היא כבר הודיעה לי שאין היא מתכוונת להמשיך לעבוד אצלינו אחרי הלידה, היא תעבור לגור בדרום תל אביב ליד קרובי משפחתה ותחפש עבודה אחרת כנראה במשק בית. אני אתן לה את מלוא הזכויות , אין לי שום כוונה לקפח אותה אבל מה הזכויות שלי כמעסיקה? אין לה חברות או מכרות שתוכל להביא לי. האם עלי להתחיל מהתחלה? לשלם שוב עמלה על עובדת חדשה? בברכת שבת שלום ותודה על התיחסותך.
 

גנגי

New member
היא הגיעה אלייך דרך סוכנות?

אם כך, תפקידה של הסוכנות הזאת היא למצוא לה מחליפה, ואת לא צריכה לשלם שוב עמלה.
 
למעלה