החל מיום שלישי צריך למצוא חיים...

poland1

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif בא לי לבכות, פשוט ככה! ../images/Emo10.gif

 

טיי 1

New member
תהייה לכולם -

מעניין אם "טוב" היה ל"24" לרדת ראשונה או ל"אבודים"... כלומר - היום מעין יום חג בפורום אבודים, ובכלל , ברחבי העולם הטלוויזיוני לא רק בישראל... כולם מדברים על אבודים.. השאלה אם זה לא יהרוס ל"24" ויוריד מערך הפינאלה שלה. ואולי הפוך אם אתמול היה דווקא קודם הסיום של "24" ויום אחרי זה הפינאלה של "אבודים" .. אולי הפינאלה של אבודים הייתה משכיחה מהר מאוד את הדיונים על 24 ולא נותנת מספיק זמן ל"חגיגות" כי ישר היה את האירוע הטלוויזיוני הבא.
 

דנה1982

New member
גם אני חשבתי על זה היום

אחרי שראיתי את פרק הסיום של אבודים (אל דאגה, מי שלא ראה - אין פה ספוילרים) וראיתי כמה תגובות ודיונים נפתחו על הפרק בפורום אבודים (בצדק, אלמלא הפורומים לא הייתי מבינה את הפרק), תהיתי לעצמי מה יקרה מחר, כשגם "24" תרד. ונראה לי ש"אבודים" לא תושפע מהירידה של "24", ולכן עדיף ש"24" יורדת אחרי "אבודים" - יש לנו יממה להוציא את אבודים מהסיסטם, לעכל, לדון, להתעצבן, להתרגש וכו'. עכשיו אנחנו פנויים רגשית להתמודד עם גורלו של ג'ק באוור. נחזור לדבר על אבודים עוד יומיים-שלושה, בטוח. אבל אם "24" הייתה משודרת קודם, אף אחד בטח לא היה זוכר את הפינאלה שלה אם "אבודים" הייתה יורדת יום למחרת. הבאז שלה גדול יותר, אין מה לעשות. בכל זאת בנו עלילה מפותלת ומפורכת במשך 6 שנים. ג'ק סוגר את הסיפור בכל עונה. לא היו אלפי תיאוריות, תהיות ושאלות שאנחנו מחכים לראות אם יפתרו לנו ואיך. יש רק שאלה אחת - ימות או לא ימות (כן, כן, כולם פה בטוחים שהוא יחיה, ויש סרט ובלה-בלה-בלה).
 

טיי 1

New member
אני גם חושב כמוך...

לגבי מי "עדיף" שתרד קודם... אין מה לעשות, הפינאלה של "אבודים" והדיונים עליה היא בכלל מפוגגים כל זכר מהפינאלה של 24 כנראה.
 

Y. Welis

New member
מי שזוכר את שנת 1991 - גם אז סויימו שתי סדרות

אדירותו (בוטלו למעשה ע"י רשת ABC, המפיקה של 'אבודים') - * 'שלושים ומשהו', אחרי 4 עונות (בשנה שעברה יצאו סוף-כל-סוף 3 העונות הראשונות על DVD - חובה לכל מי שרוצה לדעת מה זו טלוויזיה איכותית-עילית; נקוה לרביעית השנה). * 'טווין פיקס' - אחרי 2 עונות (היה סרט המשך, אבל בעייתי). גם היא יצאה במארז ראוי מאוד, עם בונוסים וראיונות. גם אז חשבתי שזהו, לא יצליחו לעשות משהו ברמה הזו, וצדקתי במידה מסויימת... אבל היו הפתעות נאות לטובה ב-94', עם 'אקס פיילז', ובהמשך העשור עם עוד סדרות של צמד המפיקים הזה של '30 ומשהו', כמו 'my so called life' הנחמדה, Relativity המופלאה (שתיהן לא השלימו עונה) ש*עדיין* לא יצאה על DVD (מי שרוצה לראות איך קאדי מ'האוס' נראתה בצעירותה - הרבה יותר מדהימה), והאחרונה שלהם, '40 ומשהו' ('now and then' במקור). כמו גם סדרות דומות - 'שולחן לחמישה', ובמיוחד הסידרה שהזניקה את JJ - 'פליסיטי'. כך שסביר שנראה עוד דברים טובים בהמשך, אם כי שונים, כי טלוויזיה היא המדיום שמתחיל להיות באמת מעניין, מאז סוף שנות השמונים - על חשבון הקולנוע, והוא רק בתחילת דרכו. יש למה לצפות.
 
למעלה