הטוב והרע בשאטלים של רכבת ישראל מנתב"ג לסבידור

ערן שחר

New member
הטוב והרע בשאטלים של רכבת ישראל מנתב"ג לסבידור

למה? ומה השלב הבא?
לכל האוטובוסים שמגיעים מהצפון צריך להיות מחיר אחד עד ת"א (נגיד אינשטיין) ואחר לכל מי שממשיך דרומה עד תמח"ת (או תחנות הביניים) בשביל החלק העירוני?
&nbsp
הטוב והרע בשאטלים של רכבת ישראל מנתב"ג לסבידור
חזרתי היום מחו"ל והייתי צריך להגיע לקריית מוצקין,

באתר של הרכבת כתוב שאוטובוס יוצא כל חצי שעה מה שלא נשמע הגיוני ,
שבאנו חנו שם 3 אוטובוסים ברגע שאחד מתמלא הוא יוצא ,
חבל שהם נוסעים לסבידור ולא לבגנה או רכבת השלום,
מרכבת השלום לסבידור לקח לנו מעל 20 דקות
 

25306yosef

New member
אין שום דבר טוב בשאטלים הללו ולא ניתן להסתמך עליהם.

הטוב והרע בשאטלים של רכבת ישראל מנתב"ג לסבידור
חזרתי היום מחו"ל והייתי צריך להגיע לקריית מוצקין,

באתר של הרכבת כתוב שאוטובוס יוצא כל חצי שעה מה שלא נשמע הגיוני ,
שבאנו חנו שם 3 אוטובוסים ברגע שאחד מתמלא הוא יוצא ,
חבל שהם נוסעים לסבידור ולא לבגנה או רכבת השלום,
מרכבת השלום לסבידור לקח לנו מעל 20 דקות
אין שום דבר טוב בשאטלים הללו ולא ניתן להסתמך עליהם.
עדיף להשתמש בדרכים חלופיות לצורך ההגעה לנתב"ג וממנו.
 

maormp

New member
השתמשתי הרבה בשאטלים כשהרכבת הושבתה.אין בעיה לסמוך עליהם

אין שום דבר טוב בשאטלים הללו ולא ניתן להסתמך עליהם.
עדיף להשתמש בדרכים חלופיות לצורך ההגעה לנתב"ג וממנו.
השתמשתי הרבה בשאטלים כשהרכבת הושבתה.אין בעיה לסמוך עליהם
 

25306yosef

New member
לא. אני לא רוצה לנסוע בקופסת סרדינים.

השתמשתי הרבה בשאטלים כשהרכבת הושבתה.אין בעיה לסמוך עליהם
לא. אני לא רוצה לנסוע בקופסת סרדינים.
ואני לא רוצה את הטובות שלהם.

אני כבר מעדיף לעשות שימוש בטלפון הסלולרי*.


__________________
* - טלפון סלולרי - הכוונה היא למונית ספיישל שניתן לשלם עבור הנסיעה בה באמצעות יישום מיוחד בטלפון הסלולרי.
 

ערן שחר

New member
אני ייקח את המקרה הספציפי שלי

אין שום דבר טוב בשאטלים הללו ולא ניתן להסתמך עליהם.
עדיף להשתמש בדרכים חלופיות לצורך ההגעה לנתב"ג וממנו.
אני ייקח את המקרה הספציפי שלי
טסתי לחו"ל ב 2.9 ובדקתי באותו יום שיש רכבות ביום שאני חוזר והיו ,
בגלל זה נסעתי מקרית מוצקין ברכבת ,
שחזרתי ראיתי שהתחנה סגורה ( לא ברור לי מתי הודיעו על זה ..)

הרב קו שלי כבר היה טעון בנסיעה חזרה כלומר כבר שילמתי עליה,

האפשרויות שלי היו לנסוע בשאטל לת"א או במוניות שרות שעולות בערך 120 ש"ח ולא יודע לאיפה הן מגיעות בקריות ,

עובדתית הגעתי לשטאל אחרי כמה דקות הוא התמלא ויצא


רק חבל שהוא נוסע לסבידור ולא להגנה
מי שמרווחיר מזה הם מי שנוסעים בחינם לת"א ..
 

25306yosef

New member
אני במקומך לא הייתי בונה על רכבת ישראל....

אני ייקח את המקרה הספציפי שלי
טסתי לחו"ל ב 2.9 ובדקתי באותו יום שיש רכבות ביום שאני חוזר והיו ,
בגלל זה נסעתי מקרית מוצקין ברכבת ,
שחזרתי ראיתי שהתחנה סגורה ( לא ברור לי מתי הודיעו על זה ..)

הרב קו שלי כבר היה טעון בנסיעה חזרה כלומר כבר שילמתי עליה,

האפשרויות שלי היו לנסוע בשאטל לת"א או במוניות שרות שעולות בערך 120 ש"ח ולא יודע לאיפה הן מגיעות בקריות ,

עובדתית הגעתי לשטאל אחרי כמה דקות הוא התמלא ויצא


רק חבל שהוא נוסע לסבידור ולא להגנה
מי שמרווחיר מזה הם מי שנוסעים בחינם לת"א ..
אני במקומך לא הייתי בונה על רכבת ישראל....
ולכן לא הייתי מטעין את כרטיס הרב בכרטיס הלוך ושוב.

אני במקומך הייתי מגיע לתחנת מוצקין ורוכש כרטיס בודד עד היעד המקסימלי שאליו ניתן להגיע עם הרכבת. בחזרה אם אין רכבת הייתי מוצא פתרון אחר ובוודאי שלא הייתי מסתמך על השאטלים שלהם.

גם נסיעה באוטובוס פנימי עד לצומת אל על ומשם החלפה לקו בינעירוני 947 היא אפשרות.
 
למעלה