הטרדות

הטרדות

שלום לכם, יש לי שאלה קטנה באחד הפורומים של תפוז היתה מנהלת מישהו הציף בפורום שלה ועשה בלאגן היא חסמה אותו והא נרשם שוב וכך הלאה לאחר שנמאס לו הוא החליט לעבור למשהו אחר, הוא התקשר אליה הביתה ואמר לה להוריד חסימה והיא לא רצתה הוא התחיל להטריד אותה טלפונית ולפרסם את מספר הטלפון שלה בבית וגרם לה לצרות הוא ממשיך להטריד אותה ואף התקשר לסבתא שלה(!!) כמו כן בשיחה שלי איתו הוא רשם לי שהוא מתכוון להטריד את אפרת (שעובדת בתפוז ואחרית על הפורומים,הוא טען שהוא ידאג למרר לה את החיים או משהו כזה) הוא ממשיך להטריד את המנהלת ולפרסם את הטלפון שלה בצאטים והיא מקבלת הרבה שיחות בגלל זה לאחר בדיקה שלי הצלחתי להגיע לכתובת הIP שלו, התקשרתי לנטויזן וביקשתי לקבל פרטים עליו ולא רצו לתת לי אמרו שהם יתנו רק בצו של בית משפט אז השאלה שלי היא מה היא יכולה לעשות? ולאיזה צו של בית משפט הם התכוונו?
 
גם לי יש שאלה קטנה אלייך

האם את השריף של תפוז? מה יתן לך בדיוק לדעת מי המטריד? להשיג כתובת IP זאת פעולה יחסית פשוטה, במיוחד למי ששולט על השרתים. מי שהוטרד באינטרנט או בטלפון או פנים אל פנים, או בכתב, יתכבד ויגיש תלונה למשטרה ולא יקח את החוק לידיים. היות ולפי מה שאני מבין משאלתך, לא את קרבן ההטרדות, מן הסתם גם אין לך עילה להגשת תביעה אזרחית או לבקשה לפי החוק למניעת הטרדה מאיימת.
 
אני לא השריף

אבל גם עליי הוא התחיל לאיים, ולא רק עליי הוא איים כבר על יותר מ10 בנות בפורום ולמה אתה כזה עוקצני? ואיך בדיוק אפשר להגיש תלונה על מישהו שלא יודעים עליו כלום? אפילו לא איך קוראים לו
 
זה לא תפקיד האזרחים

לאתר ולתפוס עבריינים. את שואלת איך אפשר להגיש תלונה על מישהו שלא יודעים מיבו. בדיוק כמו שמגישים תלונה על זה שמישהו פרץ לך חס וחלילה לבית או גנב לך את הפלאפון מהתיק. הולכים למשטרה, מוסרים את כל הפרטים הידועים וסומכים על זה שהמשטרה תעשה את מלאכתה. אם הוא איים על 10 בנות, זאת סיבה מספיק טובה לפנות להנהלת הפורומים כאן בתפוז ולא ליטול יוזמות פרטיות. אם הנהלת הפורומים תגיש תלונה ביחד איתכם יש יותר סיכויים שהמשטרה תטפל בעניין. למשטרה יש יכולת לאתר תוך דקות עברייני רשת, הבעיה היא שאין לה מספיק משאבים לעשות זאת ולכן היא לא מטפלת בכל תלונה.
 

dino_din

New member
כמה פרטים

כמו שציין מנהל הפורום, אין שום בעיה להשיג פרטי ip של המטריד. בעיקר אם זה נעשה בעזרת הנהלת תפוז (ואני משער שאם תהייה פניה של מספר גולשות בייחד עם מהלת הפורומים שגם היא הוטרדה לדבריך, הם יישמחו לעזור). חברת נטויזן לא יכולה למסור לך שום פרט בלי אישור משטרה/בית משפט מאחר ופרטי הגולשים הם חסויים! כפי שנאמר, המשטרה לא מטפלת בדרך כלל בדברים כאלה בגלל מחסור בכוח אדם, אבל, אם תדאגו לפנות אליהם בצורה מסודרת ורצינית, יש סיכוי שהמקרה יטופל. מה שלדעתי כדי לכן לעשות (וזו לא דעה מקצועית כמובן): פנו בייחד עם מנהלת הפורומים להנהלת תפוז ודווחו על העיניין, בקשו מהנהלת תפוז שתעזור בפניה למשטרה ותעביר לה את כל הנתונים (שמות ופרטי המתלוננים, פרטים על הגולש המטריד ותעתיקים של הודעות + מסרים שוא שלח). בברכה, דינו.
 
למעלה