הטריק הזה יעבוד?

Hawk17

New member
הטריק הזה יעבוד?

אהלן וסאהלן. ווכן שאלתי אם זה נראה לכם בכלל. יש לי 617 בפסיכומטרי ו-82-84(בגרויות משוערות) סכם לטכניון אני נראה לי אתקבל לאן שאני רוצה- אווירנאוטיקה. מבחינת הצבא אני "עובר" אם יש לי 82-84 סכם ומתקבל להיות מהנדס אווירנאוטיקה. מה שאני רוצה לעשות זה יותר מבחינת האוניברסיטה ופחות הצבא: לעשות פסיכומטרי נוסף בתחילת אוקטובר כדי להוציא פטור מאנגלית, אחרי שהצבא כבר קיבל אותי. הפסיכומטרי הזה יהיה בשביל האונברסיטה ולא הצבא. האם התוכנית הזאת אפשרית? תודה.
 

flugzeug

New member
למה לכל הרוחות

אתה רוצה לעשות את הסיוט הזה שנקרא פסיכומטרי שוב?! תבוא לפה, תעשה קורס מסכן באנגלית טכנית, תשלם עליו איזה 700 ש"ח (זה לא חלק משכר הלימוד!) ושלום על ישראל.
 
אפשר להסתכל על זה ככה....

תראה. אם אתה מבין אנגלית טוב, לא תהיה לך בעיה עם אנגלית טכנית. זה קורס קליל ממה ששמעתי, לא דורש השקעה, וסתם נותן 3 נקודות. השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך היא אם אתה רוצה לחרוש עכשיו עד הפסיכומטרי על כמותי, מילולי ואנגלית, רק כדי להוציא את הפטור הזה. לעומת זאת, אם אתה תגיע למצב ששבוע אחרי תחילת הלימודים אתה תחליט שלא טוב לך באוירונאוטיקה ותרצה משהו שדורש סכם יותר גבוה, פסיכומטרי יותר טוב יכול לעזור.... אם אתה סגור על איורונאוטיקה, לעומת זאת, אין הרבה סיבות לעשות את זה רק כדי להתחמק מקורס מסכן בסמסטר ראשון. אלא אם כן אתה ממש מזוכיסט...
 

sagi_

New member
יש דרך הרבה יותר פשוטה

פשוט תעשה בחינת אמי"ר, זו בחינה רק על החלק של האנגלית.
 

rmanvich

New member
יעבוד...מניסיון!!!

עשיתי בדיוק את אותו הדבר...בפסיכו שלפיו התקבלתי היה לי 133 באנגלית, אחרי שהתחלתי ללמוד עשיתי עוד פסיכו, קיבלתי באנגלית 134 והוצאתי את הפטור...:)))
 

Hawk17

New member
פסיכומטרי בזמן הלימודים באונברסיטה?

השומע מה שאני שומע, פסיכומטרי בזמן הלימודים באונברסיטה? מה לכל הרוחות?
 
למעלה