'היוםיום' - "בלימוד ההבנה האישית היא העיקר"

'היוםיום' - "בלימוד ההבנה האישית היא העיקר"

ימימה אומרת:
"יישום נכון מביא לתוצאות נכונות יציבות ולא מתפרקות. תמיד ישנה המחשבה הטובה ללימוד אשר באמת נמצאת, אך מעליה ישנו אותו עומס שיכול להפוך אותה למתרוצצת ומהססת". כשאנו פועלים מהמוטבע שבנו (פעולה הרגלית), אנו ממהרים להגיב מתוך שיפוטיות וביקורת - ממקומו של העומס שמאפיניו יוצרים בנו תחושה של התנגדות מאבק והתבצרות. שואבים מאיתנו כוחות רבים, הנוטעים תחושה של חוסר סיפוק תמידי,ספק והיסוס חוסר יציבות וריצה אין סופית אחר תוצאות מתפרקות. למי שרוצה אחרת - יש דרך
ראשית עלינו לדעת כלל ברזל: כל מה שנמצא עלי אדמות הוא בבחינת חומר גלם בלבד - אינו תוצר מוגמר וסופי - כל תרחיש, או ארוע, אף הם בבחינת חומר גלם. חומר גלם בבחינת גולם ההופך בזמנו ל
- בשלבים - תוך תהליך. כך אנו מאפשרים לעצמנו להפיק את המירב מתוך היש|. לומדים לעשות בו שימוש בדרך משכלת - התקרבות לשורש. שורש העומס ע.מ.ס. בדרך משכלת - שיכול אותיות - מ.ס.ע. יוצאים למסע המאפשר הכרות המקרבת אותנו לשורשה של האמת הפנימית שלנו בדרך המורכבת משלבים ומכונה "הדרך השלבלבית
" דרך שיוצרת חיבורים ותאומים בין לב למחשבה, מתוך כך מקרבת לשורש האמת. יוצאים למסע של הכרות, כי מה שלא מוכר- מפחיד ותחושת הניכור מאיימת משתלטת עלינו וגורמת לנו להיות קרביים וביקורתיים. התשובה לניכור - הכרות ;לקרביות ולבקורתיות - התקרבות. לשיפוטיות - פשטות - להתפשט ממסכות - להעלות מסך - קרי התגלות - לגלות את עצמנו לעצמנו. לאט לאט ובמתינות
מתעוררת בנו ההבנה שהלמידה השלבלבית
מאפשרת לנו הפחתה של תחושת ניכור המאיימת על מקומנו. יכולת ההתבוננות והקשב מתפתחים והבטחון העצמי עולה. ההתקרבות מקרבת בין לב למחשבה - יוצרת תאום ביניהם . תאום בין תאים המקרב לאמת. כל תא או כל חלק במערכת - כשלעצמם בלבד פועלים מתוך אגו - כל אחד לעצמו. מתוך חיבור ביניהם - מורכבות - המייצרת את הידיעה הבסיסית שכולם בשביל אחד ואחד בשביל כולם. שלמות עצמית. ממקום של דרך שלבלבית
- ההתנגדות מניבה דגן, המלחמה לחם והפחד שמאופיין בדחף - מתועל, מפיק יראה (ראיה דרך עיניו של הקב"ה) , ראייה (הבנה) ועשיה ראויה(מקום האמת). שבת שלום
 

somay

New member
תודה! ../images/Emo15.gif

תודה, אני עכשיו לומדת למבחן ב"תורות אישיות" ואכן צריכה להתרכז ולהיפטר מן ההתרוצצות המחשבות! באמת, אני חושבת, כל התיאוריות דומות, פרויד, יונג, קליין וכל החבר'ה... אך עם קליפות רבות... ומעבר לשליטתי - בוודאי שאני עם רעיונותיה של ימימה בראשי משך כל השיעור רעיונות שאצל ימימה הם פשוטים ונעימים, נכתבים במשפטים ארוכים וראשי תיבות ופיתוחים.. יום טוב לכל קוראי הפורום!
 
הגן היהודי

לפחות תתנחמי בגנים יהודיים. פרויד, יונג, קליין, אדלר - כל אחד בדרכו חולל מהפכה כלשהי שמאפשרת לנו היום לדעת מה טוב יותר. אינשטיין, גם הוא הוסיף עוד משהו אודות יחסיות ויחסים. העיקר שכולם בדרכם מקרבים אותנו לאמת. לפחות יצרו איזשהי מוטיבציה שעוררה אותנו לחיפוש אחר האמת. ההפך מאמת - שקר שקר מלשון קשר. המודל הוא כדלהלן: שקר|שמאל
שמאל|תאום
אמת תכתבי רק את זה במבחן ותקבלי 100
תאום מתאפשר בין חלקים שיצרו חיבור (שיח) בינם לבין עצמם. אמת מתאפשרת מתוך שיח ותאום - טובת כולם
 
רוצה עוד../images/Emo35.gif...../images/Emo214.gif

אשמח להשמיע עוד
, ואשמח לשמוע הבנות שלך
או לקבל שאלות ממך
 
למעלה