מסוף כרמלית
New member
אני לא מסכים איתך
ה-SÜ לא נראים לי כדגם שגמר את הסוס. המכונות מ-87 נוסעות יופי, סוחבות הרבה יותר טוב מאוי303, על אחת כמה וכמה כשמדובר במכונות עם 320 כו"ס (יותר מאוי303) ומרכב קל (יותר מאוי303). הפאק של הסדרה האחרונה 235X היה גיר ה-ZF. גיר הVoith בשאר הוא שנתן להם את הזריזות הכ"כ מהנה והוא גם היה אמין הרבה יותר עם כמות תקלות קטנה בהרבה מהZF. הבעיה עם ה-SÜ היא שפשוט מתעללים בהם ומוציאים מהם את המיץ...
אני לא מסכים איתךה-303 הרבה יותר שקט. אבל, אין מה
להשוות בין האמינות של ה 303 לSU. זה באיזשהו מקום דומה להשוות בין 0405G למאן SG. גם ה-303 ההכי ישנים משנת 89 לאחר שמיגנו אותם נוסעים יופי, וזה כולל בכך שלא הכי השקיעו בהם מבחינת טיפולים. לעומת זאת, כבר בSU-ים האחרונים משנת 1995 (סדרת ה 235X) אתה רואה שדי. שהם עשו את שלהם. אל אחת כמה וכמה הSU-ים הישנים. לגבי מושבים - זה כבר במרכב, שכבר כתבתי שזה היה הפאק במרכים של ה-303. לגבי גיר - ב-303 האחרונים יש גיר חמישה הילוכים. מה שכן, אני מסכים שהעיצוב של המאן SU240 המוגמר היה יפהפה וזהו, למעשה, אחד האוטובוסים ההכי יפים שיש.
ה-SÜ לא נראים לי כדגם שגמר את הסוס. המכונות מ-87 נוסעות יופי, סוחבות הרבה יותר טוב מאוי303, על אחת כמה וכמה כשמדובר במכונות עם 320 כו"ס (יותר מאוי303) ומרכב קל (יותר מאוי303). הפאק של הסדרה האחרונה 235X היה גיר ה-ZF. גיר הVoith בשאר הוא שנתן להם את הזריזות הכ"כ מהנה והוא גם היה אמין הרבה יותר עם כמות תקלות קטנה בהרבה מהZF. הבעיה עם ה-SÜ היא שפשוט מתעללים בהם ומוציאים מהם את המיץ...