היום במוזיאון אגד - התמונות והסיפור

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
חשבתי שכמנהל פורום תח"צ אתה מבין

וואלה אם תבואו אליי עם הדבר הזה
אליי הביתה בקו 9 אני נשבע לכם שאני זורק עליכם תפוחי אדמה מהמרפסת
חשבתי שכמנהל פורום תח"צ אתה מבין
באוטובוסים.......
 
אולי נבוא אליו עם O303 ללמד אותו

חשבתי שכמנהל פורום תח"צ אתה מבין
באוטובוסים.......
אולי נבוא אליו עם O303 ללמד אותו
רק שצריך לצאת בשלוש לפנות בוקר לכיוון ב"ש כדי להגיע לשם בסביבות עשר... מזל שאין עליות בדרך.
 

אורי404

New member
איון עליות לבאר שבע. חוץ מזה שה-303

אולי נבוא אליו עם O303 ללמד אותו
רק שצריך לצאת בשלוש לפנות בוקר לכיוון ב"ש כדי להגיע לשם בסביבות עשר... מזל שאין עליות בדרך.
איון עליות לבאר שבע. חוץ מזה שה-303
מסוגלים לעבור את המאה ועשר קמ"ש בלי בעיות, ככה שמשך הנסיעה יהיה כמו שאר האוטובוסים, רק שבמרכב פחות נוח ועם מזגן יותר חלש (ולא לשכוח חם עכשיו!) מהאוטובוסים החדשים. אני בטוח, שאם תיקחו את אחד ה-303 מהמוזיאון, תופתעו ממנו לטובה.
 
את ה-110 קמ"ש נדביק רק קרוב מאוד

איון עליות לבאר שבע. חוץ מזה שה-303
מסוגלים לעבור את המאה ועשר קמ"ש בלי בעיות, ככה שמשך הנסיעה יהיה כמו שאר האוטובוסים, רק שבמרכב פחות נוח ועם מזגן יותר חלש (ולא לשכוח חם עכשיו!) מהאוטובוסים החדשים. אני בטוח, שאם תיקחו את אחד ה-303 מהמוזיאון, תופתעו ממנו לטובה.
את ה-110 קמ"ש נדביק רק קרוב מאוד
לכניסה לב"ש. ה-O303 הכי טוב שנסעתי בו היה דווקא עם המרכב הישראלי מתחילת שנות השמונים, שהיה מאולץ אוויר ודלתות כפולות. קליל וזריז, כל השאר ננננבלות!
 

orensaab

New member
אחרי תיקון תאונת חזית

אחרי תיקון תאונת חזית
כתבתי זאת בשרשור שנגע באוטובוס הזה לפני מספר ימים. אחרי התמונה הזאת הכל ברור, ורואים יפה מאוד את הגלים בפח החזית (גם אם הוא פיבר גלאס או פלסטיק). גם השמשה הוחלפה, ונצבעה בתכלת ברשלנות בחלקה העליון, כנראה על מנת להסתיר הדבקה שנעשתה כלאחר יד. תיקון תאונה ברמה הזאת לא באה ממחלקת התיקונים ב"מרכבים", אלא ממוסך בסגנון חאפר שמתאבד על מנת להציע הצעה זולה יותר ולעבוד.
 
נכון לזה התכוונתי, מכוער אמיתי

אחרי תיקון תאונת חזית
כתבתי זאת בשרשור שנגע באוטובוס הזה לפני מספר ימים. אחרי התמונה הזאת הכל ברור, ורואים יפה מאוד את הגלים בפח החזית (גם אם הוא פיבר גלאס או פלסטיק). גם השמשה הוחלפה, ונצבעה בתכלת ברשלנות בחלקה העליון, כנראה על מנת להסתיר הדבקה שנעשתה כלאחר יד. תיקון תאונה ברמה הזאת לא באה ממחלקת התיקונים ב"מרכבים", אלא ממוסך בסגנון חאפר שמתאבד על מנת להציע הצעה זולה יותר ולעבוד.
נכון לזה התכוונתי, מכוער אמיתי
 

846

Active member
הוא קיבל צבע כללי לא רק חזית.

אחרי תיקון תאונת חזית
כתבתי זאת בשרשור שנגע באוטובוס הזה לפני מספר ימים. אחרי התמונה הזאת הכל ברור, ורואים יפה מאוד את הגלים בפח החזית (גם אם הוא פיבר גלאס או פלסטיק). גם השמשה הוחלפה, ונצבעה בתכלת ברשלנות בחלקה העליון, כנראה על מנת להסתיר הדבקה שנעשתה כלאחר יד. תיקון תאונה ברמה הזאת לא באה ממחלקת התיקונים ב"מרכבים", אלא ממוסך בסגנון חאפר שמתאבד על מנת להציע הצעה זולה יותר ולעבוד.
הוא קיבל צבע כללי לא רק חזית.
 

gsx750f

New member
../images/Emo8.gifלא B7L אבל שייך לקווים תנחשו למי

אגב B7L - נצפה אחד עם מרכב חדש
איל עובדיה תצפת אחד שכזה בחברת קווים, אולי מישהו יתקל בו ויצלם...
לא B7L אבל שייך לקווים תנחשו למי
צולמה בחניה של קווים במוסך אזור
 
המקבילה של דן לאוי303 של אגד

גם אתה לא מבין באוטובוסים?????
המקבילה של דן לאוי303 של אגד
היה ה-SU. לדעתי, ה-SU לא רואה ולא יראה ממטר את האוי303. זריז מאוד, קליל מאוד, מושבים נוחים בהרבה, גיר טוב, רעש הרבה יותר ערב לאוזן (שדרוג של רעש ה-SL המופלא) והכי חשוב הרבה הרבה הרבה יותר יפה מאוי303 גם מבפנים וגם מבחוץ, וזה תקף לגבי כל מרכבי ה-SU (מקורי גרמני, זלדה והנוכחי).
 

אורי404

New member
ה-303 הרבה יותר שקט. אבל, אין מה

המקבילה של דן לאוי303 של אגד
היה ה-SU. לדעתי, ה-SU לא רואה ולא יראה ממטר את האוי303. זריז מאוד, קליל מאוד, מושבים נוחים בהרבה, גיר טוב, רעש הרבה יותר ערב לאוזן (שדרוג של רעש ה-SL המופלא) והכי חשוב הרבה הרבה הרבה יותר יפה מאוי303 גם מבפנים וגם מבחוץ, וזה תקף לגבי כל מרכבי ה-SU (מקורי גרמני, זלדה והנוכחי).
ה-303 הרבה יותר שקט. אבל, אין מה
להשוות בין האמינות של ה 303 לSU. זה באיזשהו מקום דומה להשוות בין 0405G למאן SG. גם ה-303 ההכי ישנים משנת 89 לאחר שמיגנו אותם נוסעים יופי, וזה כולל בכך שלא הכי השקיעו בהם מבחינת טיפולים. לעומת זאת, כבר בSU-ים האחרונים משנת 1995 (סדרת ה 235X) אתה רואה שדי. שהם עשו את שלהם. אל אחת כמה וכמה הSU-ים הישנים. לגבי מושבים - זה כבר במרכב, שכבר כתבתי שזה היה הפאק במרכים של ה-303. לגבי גיר - ב-303 האחרונים יש גיר חמישה הילוכים. מה שכן, אני מסכים שהעיצוב של המאן SU240 המוגמר היה יפהפה וזהו, למעשה, אחד האוטובוסים ההכי יפים שיש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה